Honda CBR 600 TIL SALG 1996
5.540 visninger
|
Oprettet:
Honda CBR 600 TIL SALG
Årgang:
1996
Motor:
599 ccm 4 cylindret med overliggende knaster.
Hestekræfter
Fabriksopgivet til 100 hk. Målt den 11/4 til 93,6 hk på baghjulet hvilket er ret godt for modellen.
63 Nm.
Max omdr. 13.500 omdr/min.
63 Nm.
Max omdr. 13.500 omdr/min.
Fælge
17'' standard støbte alu fælge.
Dæk
120/70R17 Pirelli Dragon Corsa Pro SC2 (Medium) foran.
160/60R17 Pirelli Dragon Corsa Pro SC2 (Medium) bagtil.
Og den spiser bagdæk når man køre hurtigt, en dyr fornøjelse.
160/60R17 Pirelli Dragon Corsa Pro SC2 (Medium) bagtil.
Og den spiser bagdæk når man køre hurtigt, en dyr fornøjelse.
Topfart
Målt til 240 ægte klippekortsplagede km/t på bænken.
Tuning
K&N Luftfilter.
DynoJet stage 1 dyser og nål.
BOS Racing potte med fuld gennemgang (lyder rigtigt godt).
Øhlins fjedre i forgaffel.
520 Kædekit
DynoJet stage 1 dyser og nål.
BOS Racing potte med fuld gennemgang (lyder rigtigt godt).
Øhlins fjedre i forgaffel.
520 Kædekit
Styling
Masse pæne skræmmer og en røgfarvet kåbeskærm.
*Update 3/7-2006 Den tåbelige kåbeskærm er blevet skiftet med en i klart plast (den originale), så nu kan man også se noget når man ligger ned over tanken på langsiderne.
Nu med endnu flere skrammer og en one of a kind sand og grusblæst lak på venstre side! Og så er forskærmen helt smadret, den er vist ikke rigtigt til at rede :(
*Update 3/7-2006 Jeg har fået en ny forskærm til den, eller det er den gamle fra min gadecykel. Jeg er også gået i gang med at male på cyklen, den skal være Montana Shock Pink med Motip 3D glitter lak og så klarlak øverst. PIMP MY TRACKBIKE!
"Børn i bilen" sticker på nummerpladeholderen :).
* Update 16/7-2006: Nu med bukket forgafel, bøjet bagstel og krøllet kåbe. Pimp planerne er lige lagt på hylden.
* Update 25/6-2007: Så er gede klar igen. Denne gang er den stylet 100% naked, intet plastik overhovedet. Kåbe, skærme og instrumenter er pillet af. Og fuck hvor er den sjov af køre på.
*Update 3/7-2006 Den tåbelige kåbeskærm er blevet skiftet med en i klart plast (den originale), så nu kan man også se noget når man ligger ned over tanken på langsiderne.
Nu med endnu flere skrammer og en one of a kind sand og grusblæst lak på venstre side! Og så er forskærmen helt smadret, den er vist ikke rigtigt til at rede :(
*Update 3/7-2006 Jeg har fået en ny forskærm til den, eller det er den gamle fra min gadecykel. Jeg er også gået i gang med at male på cyklen, den skal være Montana Shock Pink med Motip 3D glitter lak og så klarlak øverst. PIMP MY TRACKBIKE!
"Børn i bilen" sticker på nummerpladeholderen :).
* Update 16/7-2006: Nu med bukket forgafel, bøjet bagstel og krøllet kåbe. Pimp planerne er lige lagt på hylden.
* Update 25/6-2007: Så er gede klar igen. Denne gang er den stylet 100% naked, intet plastik overhovedet. Kåbe, skærme og instrumenter er pillet af. Og fuck hvor er den sjov af køre på.
Ekstraudstyr
Dainese Monza fulddragt til bane.
A*star supertech '06 støvler til bane.
Arai Condor frost black.
Dainese Wave 2 rygbeskytter.
A*star GP-Plus læderhandsker.
Dimond Security dækvarmere.
Rollcenter laptimer.
A*star supertech '06 støvler til bane.
Arai Condor frost black.
Dainese Wave 2 rygbeskytter.
A*star GP-Plus læderhandsker.
Dimond Security dækvarmere.
Rollcenter laptimer.
Bemærkninger
Cyklen er købt billigt på ebay.de og hentet december 2005. En lidt misligeholdt cykel, men motoren og vitale dele er ok.
Update 23/5-06: Jeg var i Frankrig på Val de Vienne og fik kørt 2.05 tider på maskinen, den er bare lækker på en bane! Dog skal der en ny affjedring på den hvis den skal køre meget hurtigere. Val de Vienne kviterede med at lave ridser i maskinen da jeg smed den. Kolde dæk står IKKE fast!
Knutstorp har jeg også besøgt, og den ville også have en bid af min maskine, men inden jeg smed den fandt jeg ud af at en styrdæmper nok er et must, ret ubehagligt når forenden løfter sig, eller det er først ubehagligt når den kommer ned igen og ikke er helt på linie med resten af cyklen, uhh uhh.
*Update 3/7-2006 Anderstorp har været besøgt to gange, men uden laptimer (og uden styrt!!! :)) og jeg har også været på Mantorp. Mantorp er en kanon sjov bane, og også et lækkert pitområde. Kørte 1.33 spids og 1.35 stabilt.
Jeg har købt lidt plastik til cyklen, og nu skal den bare males så den bliver bling bling. Farven kan ses på den bagerste kåbedel på de seneste billeder.
*Update 16/7-2006: Jeg blev kørt voldsomt af banen på Knutstorp og cyklen er MEGET medtaget. Jeg skal have den skilt ad og se om det kan betale sig og bygge den op, eller om den er klar til eBay.
*Update 27/2-2007 Jeg har købt en ny forgaffel til CBRen, så nu kan den nok snart komme på banen igen.
* Update 25/6-2007: Så er gede klar igen og jeg har haft den en tur på Poznan. 1.55 kunne den køre uden kåbe, ikke så værst endda.
Cyklen er til salg for det rette bud.
Update 23/5-06: Jeg var i Frankrig på Val de Vienne og fik kørt 2.05 tider på maskinen, den er bare lækker på en bane! Dog skal der en ny affjedring på den hvis den skal køre meget hurtigere. Val de Vienne kviterede med at lave ridser i maskinen da jeg smed den. Kolde dæk står IKKE fast!
Knutstorp har jeg også besøgt, og den ville også have en bid af min maskine, men inden jeg smed den fandt jeg ud af at en styrdæmper nok er et must, ret ubehagligt når forenden løfter sig, eller det er først ubehagligt når den kommer ned igen og ikke er helt på linie med resten af cyklen, uhh uhh.
*Update 3/7-2006 Anderstorp har været besøgt to gange, men uden laptimer (og uden styrt!!! :)) og jeg har også været på Mantorp. Mantorp er en kanon sjov bane, og også et lækkert pitområde. Kørte 1.33 spids og 1.35 stabilt.
Jeg har købt lidt plastik til cyklen, og nu skal den bare males så den bliver bling bling. Farven kan ses på den bagerste kåbedel på de seneste billeder.
*Update 16/7-2006: Jeg blev kørt voldsomt af banen på Knutstorp og cyklen er MEGET medtaget. Jeg skal have den skilt ad og se om det kan betale sig og bygge den op, eller om den er klar til eBay.
*Update 27/2-2007 Jeg har købt en ny forgaffel til CBRen, så nu kan den nok snart komme på banen igen.
* Update 25/6-2007: Så er gede klar igen og jeg har haft den en tur på Poznan. 1.55 kunne den køre uden kåbe, ikke så værst endda.
Cyklen er til salg for det rette bud.
Honda CBR 600 TIL SALG
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
Hej,
Jeg står, og skal have fat i et originalt udstødningssystem til min bane F3'er. Dvs. både forrør og lyddæmper. Ligger du inde med det, og er det noget du vil sælge?
/Søren
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 494
tillykke med den nye cykel...
hvornår bliver den oprettet?????
hvorfor tør du ikke køre på sturup???
min er også kommet i vinter hi... den er helt adskilt.. så den kan blive gejlet lidt her til vinter.
hvor gammel er din nye cykel???
mic
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 5 Emner: 40 Svar: 494
Jamen jeg er da helt klar til en bane dyst...
du tager da bare med til sturup...
vi skal derover på søndag,, det bliver desværre nok sidste gang i år....
mic
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 254 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.900
jeg skulle høre dig fra en ven om dine fælge med skiver og kalibre og dine gafelbroèr er til salg evt også din forgafel selv om den er basket .
mvh chris
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 31 Svar: 453
Hej Hej
Jeg har en suzuki GSXR600 K5 til salg hvis det er. 50 kilo og det er din incl en ny racrekåbe
apr 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 307
Ja, men ligemeget hvor langsomt man kører i dm kan man altid komme med i rookie 2 B.. Har endnu ikke oplevet nogle der ikke har kunne det.. og det var selv om de kørte et halvt minut langsomere end os andre i rookie 2 A, pr omgang. så jo, man kan sagtens bare stille op og køre..
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Svar: 1
HØJ her fra, den ser sku flot ud. Hvad står den dig i af penge :O)
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
tak for din hilsen - men nej jeg kører ikke selv på bane, kun når jeg tager nogle kørerkurser for mc - men det er nu meget sjovt... Jeg skal på et her til maj så jeg skulle jo gerne ud og kører lidt inden. Håber påsken giver et par dage med godt vejr..
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1
Super fed CBR du har, den fortjener en Høy stemme. Ønsker deg velkommen God sesong og god påske.
Hilsen HK
sep 2005
Følger: 56 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 45 Svar: 282
En høj fra mig med ønske om en god sæson.
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
...til dit formål...
Der er helt sikkert mange timers sjov og spas i den endnu!!
/Jan
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 65
for de pæne ord - Der mangler stadig lidt stafferinger, meeen.. det kommer!!
Go´ sommer - når den da forf..... ellers kan komme
JB
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
og velkommen herinde med din CBR - de farver klæder den rigtig godt... Jeg tror det bliver en fornøjelse for dig når du kommer på banen med den.. de kører jo som en drøm... Pas godt på dig selv derude og en lille stemme til cyklen...
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 65
med endnu en CBR - super....
JB