{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.457 visninger | Oprettet:

2. MC stjålet på et halvt år! {{forumTopicSubject}}

Så skete det. Havde nået at køre under 10 ture på min nye offroader (købt i god tid før vinteren, da min XTZ desværre blev stjålet i Aalborg kort efter nytår), før den også blev stjålet.

Behøver ikke belæring om tyverisikring, jeg er udemærket godt med på hvad der er af muligheder, men da jeg først for nylig er kommer hjem fra Afghanistan, har jeg ikke nået at få fat i andet end en Diims til min VFR.. Havde eller sluppet en god slant for en god tyk kæde også, men den blev sgu også stjålet, selvom den lå låst smiley (Ikke i forbindelse med de andre tyverier)

Og nej - kasko kan heller ikke betale sig, på så billige motorcykler, med mindre der er nogen der kender et sted hvor selvrisikoen er under 10 K som minimum, ved tyveri?

Men for nu at komme til sagen, så er min Yamaha DT 125 R blevet båret/trukket væk af 3 mænd helt inde i Århus C, imens det stadig var lyst (ca kl 20.30) søndag aften, og ikke set siden..

Jeg har selv været ude og lede efter den, men da jeg bor i Aalborg, kan jeg ikke holde øje fremover.

Har ikke umiddelbart nogen billeder, men den har hvide uoriginale plastdele, med lidt klistermærker på, og en "Big One" udstødning, og laver en hel del lyd, når den rammer 8-9000 RPM..

Registreringsnummeret starter med ET


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2. MC stjålet på et halvt år!
Kommentér på:
2. MC stjålet på et halvt år!

Annonce