{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.150 visninger | Oprettet:

Stjålet MC {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min Motorcykel er blevet stjålet!
Den er forsvundet fra P-pladsen ved min lejlighed.
Nummerpladen er : HP 169 64
Det er en Suzuki 600 gsxf, i 2 forskellige farver sølvgrå, med 2 forskellige farver lilla fælge. Der er ingen staferinger eller stickers på den.
Den er som på mit profilbillede, blot med en anden for-fælg.
Ring venligst på 23 66 48 55, hvis du ser den.
På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet MC
  • #1   29. jul 2012 trist at høre mikkel, men hvor i landet er det sket ? evt. bydel
    hvornår er det sket ?


  • #2   29. jul 2012 Det er sgu utroligt at intet kan stå i fred....
    de forbandet tyvagtig svin skulle have nogle spark i nossern.....


    jeg kikker efter din mc her i Nord sj....

    og regne også med der er nogle andre her i gruppen der også vil kikke i deres område...





    mvh


  • #3   29. jul 2012 Han skriver i en anden tråd..........................

    Den er forresten stjålet fra bagsværd (2880)


  • Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 66
    #4   29. jul 2012 Skal nok holde øje efter den i Køge og omegn.
    Håber du får den tilbage uden den har fået en skramme


  • #5   29. jul 2012 Jeg har lige fået en hendvendelse fra en der havde set en MC stå på en skole ikke så langt herfra. Han sagde at den stod med lys på, og at det lignede den jeg har efterlyst. Jeg tog derfor derned for at se på den. Det var rigtigt nok en GSX 600 F der holdt der. Bare ikke min! Efter et opkald til politiet, kom jeg i kontakt med en meget glad ejer. Han var der på 10 min.
    Hans cykel havde skivelås på, og den havde ikke været forsøgt kørt. dette kunne ses på standen af kalibre og forgaffel. Cyklen er altså blevet læsset i Lyngby ved hans lejlighed og så stillet af igen i Bagsværd. der manglede ikke noget på cyklen, udover tændingslåsen.
    Da vi havde snakket lidt om hvordan det kunne være sket, fortalte han at der var en anden fra Lyngby der også havde fået stjålet selv samme type cykel også i nat. altså mindst 3 af samme type cykel inden for få timer. hans kæreste var vågnet ved 5.tiden af en MC der fik maks gas foran deres blok. hun tænkte dog ikke yderligere over dette før næste morgen. Men da hans cykel ikke har kørt, må det altså have været en af de andre.
    Dette er altså status lige PT. Jeg håber på at kameraet ved deres bolig har fanget noget og jeg kontakter også skolen for at høre om de har noget liggende på deres overvågningsfilm.
    I må meget gerne stadig holde øje derude, jeg håber stadig på at få min "Elskede" tilbage i nogle lunde stand.


  • #6   30. jul 2012 Det er sgu syg læsning ..................................
    men regn med at vi stadig kikker efter din mc........................


    mvh


  • #7   30. jul 2012 jeg har fået lov at komme forbi og se på overvågningsbilleder fra skolen i morgen tidlig. der skulle vist være en MC med på optagelserne og den kører selv, altså ikke den jeg fandt der.

  • #8   30. jul 2012 ok.. du må lige give info he,r når du ved noget mere.

    og fuck de lorte tyve svin.. de skulle sparkes i deres boller... de svin..

    mvh


  • #9   2. aug 2012 Good News!! Good News Indeed!
    Jeg har de sidste par dage lige færdiggjort, hvad jeg måske egentlig mener er politiets arbejde.
    Siden sidst:
    Der var ikke noget på de overvågningsbilleder fra skolen. i hvert fald ikke noget der kunne lede på sporet af min MC. Jeg diskuterede videre med vagterne på kommunen om yderligere muligheder for at finde den. De vidste hvilke gruperinger der normalt kommer på skolen og deres normale tilholdssteder. derfor blev disse tilholdssteder lagt ind i deres normale rundering for den følgende aften. næste morgen får jeg så et opkald på at de har set min MC. der var 2 på den og da de ser vagtbilen, springer den ene af og den anden kører fra stedet. de når ikke at få fat i nogle af dem, men de ved nu at den ligger og kører rundt i kvarteret. Desuden finder de på en af de steder de tjekker, en Kawazaki, der bliver returneret til endnu en glad ejer.
    lidt op ad formiddagen får jeg så endnu et opkald, denne gang fra en af de andre vagter. han siger at han har fundet min MC og han er helt sikker på at det er min, på trods af forkerte plader. ud fra beskrivelsen har han da også ret. jeg bliver jo glad, men har desværre ikke mulighed for at hente den med det samme. men da den står i et boligkvarter med ret mange mennesker, tænker jeg at der ikke kommer til at ske mere i denne sag.
    da jeg så kommer ud på adressen, er cyklen bare væk!!
    Jeg begynder at tage kontakt til nogle af de mennesker der er i nærheden af hvor den har stået, og de kan identificere gerningsmanden og give mig hans adresse. de kan desuden fortælle mig at han har kørt på den flittigt siden han har stjålet den og at han har "skruet på den" i fuld offentlighed. han er desværre ikke hjemme da jeg kommer til hans lejlighed, men jeg venter i området i nogle timer. inden længe får jeg så et opkald om at han er blevet spottet i nærheden af Gladsaxe tekniske skole. jeg springer derfor på jernhesten og ræser derover. jeg kommer igennem et sti-system på bagsiden af skolen. her ser jeg så min MC. der står 3 personer omkring den. først tror jeg det er nogle interesserede forbipaserende, men da jeg kommer tættere på kan jeg se at den ene har MC-Jakke på. Jeg går forbi med kommentaren "fed Cykel", da jeg selv er alene og da jeg kommer rundt om hjørnet ringer jeg så efter politiet.
    dette er der en af personerne der opdager og de får startet min MC og stikker af - 1 på min MC og 2 i bil. Jeg fanger pladerne på bilen og da jeg stadig har politiet i røret, får de nummeret med det samme. Derefter kommer politiet ræsende med udrykning og prøver at afsøge området.
    Efter et par minutter kommer Svinet tilbage sammen med en anden. de stikke af i en anden retning da de hører politiet.
    lidt efter bliver jeg så ringet op af politiet, der fortæller at de har stoppet den bil jeg gav dem nummeret på. Det er dog ikke de samme personer der sidder i bilen nu. men da jeg beskriver tyven, virker de som om de kan genkende en person på bagsædet. jeg får besked på at tage til politistationen og afgive forklaring, hvilket jeg gør.
    Her får de hele historien fra start som i har fået her og der bliver oprettet en sag på Svinet, da jeg har navn og adresse på ham.
    Her til morgen bliver jeg så igen ringet op af en af vagterne. han har igen fundet min MC, denne gang parkeret lidt skjult ca. 100 m fra gerningsmandens hjem. dette bliver meldt til politiet, der ikke mener de kan gøre mere. jeg beder vagten om at tage luften i begge hjul, så han ikke kan komme og tage den igen. dette gør han og jeg får hurtigst muligt afsluttet det vigtigste på mit arbejde. derefter tager jeg til buddinge rådhus. Jeg får nemlig en opringning om at vagterne herfra efterfølgende fik lidt tid og kørte tilbage. den fik lige det mest nødvendige luft og så blev den kørt tilbage til rådhuset.
    Derfor tager jeg selvfølgelig et par gode flaske rødvin med til vagterne, der har strukket sig længder ud over deres arbejdsbeskrivelse. Jeg har efterfølgende kørt min MC til min anden arbejdsplads, da den uden tvivl er en af de mest sikre grunde i DK. Her står den så indtil jeg kan få den på værksted, hvilket den trods alt trænger til.
    men som sagt GOOD NEWS INDEED!! smiley
    Jeg vil gerne takke alle herindefra der har kigget efter den, og bede jer om at lige give de gode vagter på rådhuset en hånd hvis de har brug for hjælp smiley


  • #10   2. aug 2012 pu ha sikken en historie, godt du har fået den igen. thums up smiley

  • Kasper E
    Kasper E Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 66
    #11   2. aug 2012 Super godt at du har fået den tilbage! Godt arbejde både af dig og vagterne smiley

  • #12   2. aug 2012 SUPER SUPER
    at du har fået din mc tilbage... og godt arbejde af jer alle........


    og fuck de lorte tyve svin....... var de bleg ansigter denne gang , eller ..ej ?

    mvh


  • #13   2. aug 2012 Ja han er, men kunne ikke helt vurdere det i forbi-farten, så er ikke sikker.

  • #14   2. aug 2012 ok. men et er sikkert de er nogle svin....uanset farve ...............................

    mvh


  • #15   2. aug 2012 Helt enig!

Kommentér på:
Stjålet MC

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce