{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Stille ventiler + Rullefelt {{forumTopicSubject}}

Ja jeg går og overvejer at få stillet mine ventiler da den godt kan tikke lidt når jeg har været ude og skyde den af.
Nogle der ved hvad sådan en omgang koster?

Og så vil jeg høre om det er nødvendigt at dyse om når man skifter til en race potte? Det er bare slip-on jeg har fået på.
Og er der nogle der ved hvor man kan få det gjort henne af? skal helst være i nærheden af Holstebro.

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stille ventiler + Rullefelt
  • #1   15. jul 2006 Et stort service til en CBR600F1 koster 2842,- hos Søborg MC inkl reservedele. Alm ventiljustering koster vel 1,5 arbejdstime....
    Og ja, en omdysning vil være det optimale, men hvis den kører fint og tændrørene ikke bliver misfarvet (tegn på forkert dysning) så bare fortsæt med at køre med den som den er.

Hvis dine ventiler skal justeres, så er det ikke kun når du har fyret den af det kan høres. Tværtimod....

/
    Jesper

• #2   15. jul 2006 Jesper - Okay.. men det er lidt langt at køre derover helt fra vestjylland smiley

Spurgte ved banks mc og der fik jeg at vide at det ville koste en 4-5kg at få lavet det helt store service. Men hvor meget er der med til den pris du siger der?

• #3   15. jul 2006 FVmotor i borum ved Århus. Han er super dyttig til justering og optimering af MC'er. Det plejer at koste 1500,00 for komplet justering af din cykel og det kan klart betale sig at få gjort. Det bliver en helt anden cykel at kører på. Kig evt. på min hjemmeside for link og artikkel og tuning og billeder fra da jeg var oppe ved FVmotor. (Han er nok en af de bedste i DK til justering af MC'er)
    www.theducklings.dk

• #4   15. jul 2006 Jeg har lige fået justeret min GS500'er hos Frankie's MC. Jeg betalte 1700 for justering af ventiler, dyser og et K&N luftfilter.

• #5   15. jul 2006 Hos Søborg MC:
    Et stort eftersyn består af følgende arbejde:
    Olieskift og nyt oliefilter
    Synkronisering af karburatorer
    Kontrol af dæk og dæktryk
    Kontrol af forgaffel for skævhed og utæthed
    Kontrol af lys
    Kontrol af luftfilter (udskiftning)
    Kontrol af bremser (ikke udskiftning)
    Almindelig smøring
    Kontrol af diverse væsker (bremse og kølesystem)
    Kontrol af kæde og kædehjul
    Udskiftning af tændrør
    Udskiftning af luftfilter
    Ventiljustering og skift af pakning

Det er berammet til 5 arbejdstimer og der er reservedele 656,-
    Det var heller ikke ment at du skulle køre hele vejen herover, det var bare for du havde noget at sammenligne med.

/
    Jesper

• #6   15. jul 2006 Jeg mener at have set Kok MC laver den slags arbejde, men ved ikke ngoet om pris og kvalitet, men ved da det ligger i Holstebro. Du kan kontakte dem og finde ud af det på kokmc.dk

• #7   15. jul 2006 Andreas H - Nu er jeg ikke den store tilhænger af kok. Kan ikke lide måden de behandler deres kunder på.

• #8   15. jul 2006 Jesper - Ja okay. Det service lyder som det banks mc ville lave til 4000kr.

Men der er sku noget prisforskel så det er lige før det er værd at køre helt derover smiley

• #9   15. jul 2006 Kan kun lige ligge et godt ord for Søborg mc -de laver et godt stykke arbejde og til helt fair priser. Så til Dennis, måske du skulle tage over og spendere en dag i Kbh, mens din mc bliver trimmet smiley

• #11   16. jul 2006 Okay. men jeg siger tak for svarene. Tror det bliver ved FV motor.

Kommentér på:
Stille ventiler + Rullefelt

Annonce