{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.947 visninger | Oprettet:

Mc Huset, Herning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Vil lige bringe en advarsel.

I sidste uge var jeg lidt uheldig, og røg på røven med min mc.
Der skulle så skiftes en del, og jeg gik igang med at undersøge muligheder.
Endte med at bestille (via mail) hele dynen hos mc-huset.
Lørdag modtog jeg så pakken (pr. efterkrav), men stor var min skuffelse da det viste sig at forgaflen var til en anden model, kåbedelene og forlygten var defekte... knækkede beslag og delvis samlet med gaffa.
Skrev til dem med det samme, at jeg ville returnere varerne og at jeg ville have pengene refunderet.
Idag tager jeg så turen fra Køge til Herning, for at returnere pakken og få mine penge tilbage.
Men mine penge kunne jeg lede længe efter. De ville ikke refundere beløbet, men kun give mig et tilgodebevis. De påstår så at købeloven ikke gælder i denne sag.
Har talt med forbrugerrådet, der siger at en bestlling afgivet på mail, er det samme som andre køb på nettet, altså 14 dages fortrydelsesret og krav på at få pengene tilbage.
Dette nægter mc-huset dog stadig, og holder fast på at købeloven ikke er gældende.

Så hvis I har brug for dele, kan jeg kun fraråde at bruge dem.
Jeg skal nu til at kæmpe med en klagesag for at prøve at få mine penge tilbage, og må oveni se min ferie gå op i røg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc Huset, Herning
  • #1   25. jun 2013 du er desværre ikke den første

• #2   25. jun 2013 Tak for advarslen!!

• #3   25. jun 2013 Utroligt at de gider alt det bøvl og dårlig omtale..!!

• #4   25. jun 2013 utroligt at folk bliver ved med at bruge dem

• #5   25. jun 2013 Tak for advarslen.

• #6   25. jun 2013 Fatter ikke der nogen der stadig bruger dem når der har været snakket skrevet så meget om det sted men nogen lære bare aldrig

• #8   25. jun 2013 Det var først da det var gået galt, at jeg begyndte at søge på dem.
    Havde jeg gjort det før, havde jeg aldrig handlet der.

• #9   25. jun 2013 HURRA for ebay....

men ked af at høre du er kommet i klemme, men de er bare nogle narhoveder deroppe

• #10   25. jun 2013 Jeg har absolut også kun gode erfaringer med MC-huset, har handlet dele der flere gange og gør det gerne igen.

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 174
    #11   25. jun 2013 Sur røv for dig, men tak for advarslen smiley Jeg kunne godt have fundet på at handle der, da jeg bor i Århus....

• #12   25. jun 2013 ja endnu en grund til at handle på ebay i stedet for at støtte overpriced dansk handel...

• #14   25. jun 2013 bar tilbyd ham en tur i retten evt.? taber han er det jo gratis for dig (tror jeg)? og en advokat kan helt sikkert fortælle dig vor vidt du kan vinde eller ej?
    ellers Prøv at kontakte forbrugerombudsmanden?

• #15   25. jun 2013 Sotto, jeg har talt med forbrugerrådet. De siger at jeg har en sag, da jeg har 14 dages fortrydelsesret, eftersom det er en online-handel.

• #16   25. jun 2013 han er og bliver en nar man skal holde sig langt væk fra han aner ikke en klap om hva han snakker om men håber du kan få noget hjæp et eller andet sted så du kan få dine penge retur

• #17   25. jun 2013 så bar fyr den af.. fjolser der tjener penge på ærlige mennesker skal have et rap over nallerne ! (;

• #18   25. jun 2013 så er der gpdt nok mange der skal have raps over nallerne smiley

• #19   25. jun 2013 Ja Elias, ifølge Sotto er det kun tilladt at tjene penge på uærlige mennesker.

• #20   25. jun 2013 såså det skal ikke forstås som at ALLE der der ejer en butik skal sparkes i røven men så vidt jeg kan læse mig frem til er det ikke den første han røvrender.. og med det sagt er det jo lidt sårn at overdrivelse fremmer forståelsen (; og efter min mening skal Allan da gøre noget ved det når nu han føler sig snydt skal han ikke??

• #22   25. jun 2013 Tak for advarslen...........de er da bare nogle narhoveder ...håber du hiver dem i retten...

• #23   25. jun 2013 De er helt væk på MC huset. Nogle af deres brugte reservedele der stammer fra voldbollede havarerede motorcykler, koster lige så meget som nyprisen, og man kan altid finde noget til halv pris på eBay.

• #24   25. jun 2013 Tak for advarslen, og jeg håber du får dine penge igen. Jeg har ikke handlet der før, og kan læse at jeg aldrig kommer til det.

• #25   25. jun 2013 Fame sur røv for dig...

det er mig en gåde at der findes sådanne svin derude.... der vil skide på folk på den måde

måske der skal laves en mc tur til det MC hus.. ikke voldlig, men hvor man kunne med bla denne sag i hånden give udtryk for det bare ikke er i orden..
    For selvfølgeligt gælder købe og net loven ved den handel.. han må jo være syg..

hvor stort et beløb er der tale om..

mvh

• #26   25. jun 2013 Mc Huset Kølkær Herning, er ikke helt ukændt her i forumet
    Hvis i bare søger på navnet så skal der nok komme masservis af negativ
    Indput....... hold jer væk fra dem !!!!

• #27   26. jun 2013 Han skulle have en røvfuld det får han nok også en dag.

• #28   26. jun 2013 Busa C

Ja holder han ikke åben hus en dag,,, så kan vi jo også brænde nogle dæk af på hans fine skrammel maskiner han har tilsalg.

• #29   26. jun 2013 Jeg har vel brugt omkring 250.000 på Ebay gennem tiderne og bliver gang på gang bekræftet i, at det er stedet at gøre en god handel

• #30   26. jun 2013 Mc huset er lort med lort på.

• #31   26. jun 2013 Jabbekot

ja det er utroligt dansker forhandler vil miste de penge,,, jeg sælger selv meget uden for DK,, kun fordi jeg kan finde ud af og have en ok pris og service man ikke ser i DK...

Dansker butikker tager fuld pris også har de sgu aldrig noget på lager..

• #32   26. jun 2013 Allan M: Nu ved jeg ikke om du har spurgt forbrugerrådet om dette, men de dele du har fået tilsendt lyder som værende brugte dele, er de bestilt som brugte dele eller som nyt?

For er det hele bestilt som brugt, er jeg ikke sikker på at 14 dages returret gælder.
    Flere steder i butikker, kan du også købe 2. sorterings varer som ikke kan byttes, det er derfor jeg tvivler.

• #33   26. jun 2013 Det er et lorte sted, ubehøvlet og en nar at snakke med!

• #34   26. jun 2013 Kan se jeg skal være glad for at jeg fik mine penge tilbage derude.

• #35   26. jun 2013 Min oplevelse er at mcforhandlere her i dk generelt er et sted hvor pengende er små, så snyd fup og svindel er desværre nærliggende... Dermed ikke sagt at alle gør det, men generelt tror jeg man skal være lidt på vagt...

Og generelt med reservedele.. Køb det på ebay/cmsnl.com og del slags sider. Det svigter aldrig og bruger du deres systemer til at finde den rette cykel, så svigter det aldrig.

Kan man lave det selv, som jeg og andre kan, så brug nettet til dele.. Det er SÅ meget billigere, nogle forhandlere her i dk kan finde på at tage 1000 kr for en ventildækselpakning, som du kan få for 150 + fragt på nettet, tilmed på en dansk hjemmeside.

Jeg har handlet tonsvis af mc og bilreservedele, og jeg er aldrig blevet snydt.. Kun en enkelt gang har jeg oplevet at få noget forkert, men fik bare den korrekte del tilsendt uden beregning

• #36   26. jun 2013 Ja lad os endelig alle sammen købe det hele i udlandet, det skal da nok gøre det rentabelt for nogen at drive MC- butik i Danmark. Fin holdning at have, men knap så godt for os der primært ønsker at handle i DK.

• #37   26. jun 2013 Vi lever heldigvis i et frit land, og jeg kan sagtens se problemet for de forhandlere som kæmper med overlevelse herhjemme i DK.. Jeg har oplevet forskellige priser på originale reservedele til min kawasaki hos forhandlere her i DK, så hvis du gider betale de ekstra penge han ligger oven i prisen på de dele han sælger, så be my guest, men jeg gider ikke, når jeg kan få de samme dele andre steder til en brøkdel af prisen.

Bevares, har man en forhandler man har en god tillid til, så hold dig da endelig til den pågældende forhandler, for selvfølgelig skal de støttes, dem der leverer en god service, ingen tvivl om det. Jeg har bare kun stødt på bemærkelsesværdige dyre reservedele, når jeg har forespurgt lokale forhandlere af de dele jeg skulle bruge, så jeg tyede til nettet, og det har fungeret perfekt lige siden.

• #38   26. jun 2013 Heller handle globalt - end at blive snydt lokalt.

• #39   26. jun 2013 tyv tror hver mand stjæler

• #40   26. jun 2013 Den vending havde jeg ikke hørt før, der må være en grund til at DU kender den.

• #41   26. jun 2013 Jeg gider da under INGEN omstændigheder betale 1500 kr for et kædekit hos den lokale pusher, når jeg kan købe nøjagtig det samme kædekit på Ebay for 800 kr. Det ville da være direkte dumt...

• #42   26. jun 2013 Eller et dæk for 1500 plus forsendelse, når det koster 750 incl. forsendelse i Tyskland.

• #43   26. jun 2013 Korrekt, Dean

• #44   26. jun 2013 Husk at smide en anmeldelse på TP smiley

• #45   26. jun 2013 At købe brugte dele hos dem, over nettet, er også lidt våget, syns jeg nok...
    Jeg kunne ALDRIG finde på at købe en brugt del hos "MC-huset" uden at være der selv, men nu bor jeg jo heldigvis også kun ca 20 km. der fra... smiley

Det er sgu lidt underligt at de gider ta' røven på deres kunder igen og igen..?
    Den sidste mc-kørende idiot er åbenbart ikke født endnu... smiley

• #46   26. jun 2013 Update.

Har postet dette indlæg her på siden, på facebook, på mcf.dk samt på trustpilot.

Her til formiddag fik jeg så denne mail :

Hej Allan

Vi har snakket om det, og er blevet enige om at du bare får dine penge retur.

Jeg gider ikke bruge en masse tid på en sur kunde, så hellere bruge tiden på at servicere de tilfredse.

Mail kontonummer, så får jeg bogholder til at overføre pengene til dig.

Han kommer på mandag, så har du pengene på din konto tirsdag.

Hilsen xxxxx

Om de så har indset deres fejl, eller om de bare vil have mig til at lukke røven, vil jeg lade stå hen i det uvisse.

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

#47   26. jun 2013 Allan : Hold os orienteret herinde for det kunne jo snildt være en manøvre fra deres side. Dejligt at høre de lige skulle være "enige" om det, og det er kun bogholderen der kan overføre penge ??????????????????????????????????????????????
    Håber han får MEGET i løn, for firmaet lukker da hvis han bliver syg smiley Røvdårlig service fra dem. Godt at høre du får mønterne retur smiley

• #48   26. jun 2013 godt at høre de har valgt at rette deres fejl...

det må så også betyde at vi giver tilkende at det er sådan man behandler kunder og folk..
    ved at se lidt positivt på dem.. nu..
    det vil jeg ..

MEN
    det betyder ikke at jeg stopper hoved op i røver,og ikke er vågen...

smiley :)

mvh

• #49   26. jun 2013 Pas nu bare på at han ikke misbruger dine i formationer bl.andet konto
    Og ikke opreter en lån på dig eller sådan noget...
    Har nemlig prøvet det der ud ved ham hvor han låst mig fast til mc finans lån...
    Så da jeg skulle handle andet sted kunne jeg ikke før han har infriet lånet...og så nej jeg har ikke skrivet under på nogen lån dokument...

• Sten H
    Sten H Tilmeldt:
    aug 2012

#50   26. jun 2013 Hmm, Burde vi ikke lave en gruppe med uheldige oplevelser fra "forhandlere".
    Jeg gider ikke at uddybe det for i alle ved nok hvad jeg mener.... Vi skal IKKE hænge nogen ud men, hvis der har været 20+ episoder fra en bestemt forhandle pr. år, så ville jeg satme gerne vide det. Vi er ALLE mennesker og der kan ske en smutter, men så kan man jo selv bedømme. Evt. med en begrundelse og aldrig fra folk UDEN billede..... Har det lidt svært med det smiley

• #51   26. jun 2013 Der Checke . .

hmm..

lyder sgu da grimt..

mvh

• #52   26. jun 2013 Busa C - Og det er famme engang løgn. En vis bmw /kawa forhandler fra vestjylland kan bekræfte mit historie...og det har de hørt før skete for andre...

• #53   26. jun 2013 Tror jeg han gør klogt i ikke at forsøge...

• #54   1. jul 2013 Håber at det lort går konkurs, eller at nogle melder det svindler firma.
    Det er, og bliver et lorte butik !

• #55   1. jul 2013 siger du...fordi at.. ?

mvh

• #56   2. jul 2013 Det er meget de gider og ikke bare betaler dig pengene med det samme. De har ikke en chance og det vil aldrig komme til en retssag. De vil trække det så langt de kan, og man kan undre sig over hvorfor, for de har slet ingen sag. Men så længe dine penge ligger i deres kasse, kan de jo bruge dem, og du kan ikke.

Bed om at få dine penge inden 2 bankdage (lovmæssigt må de faktisk beholde dine penge i 30 dage), og henvis til lov om forbrugeraftaler § 17, 18 og 19. Du har rigeligt opfyldt dine forpligtelser med hensyn til returnering af tingene. Jeg er sikker på at de har hørt om dem før. Hvis du ikke kan komme ud at køre til den tid du kunne være klar med korrekte reservedele, kan du faktisk kræve erstatning i.h.t købelovens §80 stk. 3,4 og 5. Reparation med gaffatape tyder på at sælgeren kendte til defekten, og han burde som prof. også kunne finde den korrekte forgaffel.
    Sidst men ikke mindst, ring til din bank og spær for beløbet. De fleste butikkers aftale med NETS indeholder en klausul om at forretningen først får pengene efter 28 dage, netop til sager som den her. Lige nu har forretningen både varer og penge, og du har intet. Øhh, du har vel et eller andet bevis på at du har returneret det ??

• #57   2. jul 2013 Hej Peter.
    Jeg fik et tilgodebevis med derfra, hvor sælger havde påtegnet at varerne var modtaget.
    Jeg har netop modtaget en overførsel fra mc-huset, så har fået pengene tilbage.
    Bare ærgerligt at man skulle igennem så meget bøvl.

• #58   2. jul 2013 Ja, og det skyldes nok hovedsageligt at du skrev om det her.

• #59   2. jul 2013 Efter at have set/hørt alt det lort folk har oplevet hos mc huset kommer jeg aldrig til at handle der,,, Håber andre heller ikke gør det så butikken til sidst må lukke.

• #60   2. jul 2013 Busa C - Hvis du hentyder til mig, så skriver jeg sådan efter den behandling jeg fik af ham. Det var pænt sagt lort med lort med løgn på.

Han er fuld af pis..!

• #61   2. jul 2013 Det var lige netop dig jeg mente..
    jeg var interesseret i at høre hvad du havde været ude for..

mvh

• #63   5. jul 2013 kunne være sjovt at se hvor meget du har sparet total af de handler, i forhold til at købe i dk, sikkert over 100.000 smiley

• #66   6. jul 2013 hmm..
    det kalder jeg at rette op på sin fejl....

hverken mere eller mindre..

mvh

• #67   22. aug 2013 kommer aldrig i mc huset i Kølkær igen

• #68   23. aug 2013 Har handlet brugte kåbedele der, fin service, fine dele, fin pris, jeg handler der gerne igen. Så længe jeg får en god behandling koncentrerer jeg mig om det det og beskæftiger mig ikke med andres gode/dårlige oplevelser der.
    Og jeg er lidt overasket over et indlæg som dette, jeg troede ikke regleren på MCG tillod at men udhænger enkeltpersoner/firmaer.

• #69   23. aug 2013 En regel som burde være afskaffet for længst.

• #70   23. aug 2013 Troels K. jeg er dybt uenig med dig, den kan da ikke være rigtigt man i et offentlig forrum kan udhænge firmaer, personer mere eller mindre udokumenteret.

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #71   23. aug 2013 Udokumenteret?!? Hvilken røv har du hovedet oppe i?

• #72   23. aug 2013 Esben F, jeg må komplimentere dit voksne og modne sprogbrug

• #73   23. aug 2013 Leo K.
    Har du overhovedet læst tråden ?

• #74   23. aug 2013 Ja jeg har læst tråden, og som jeg skriver har jeg kun fået fin behandling hos MC-huset, og det er hvordan jeg bliver behandlet forskellige steder jeg går op i.
    Og hvis du har læst tråder, at der faktisk også andre der kun er blevet behandlet godt der.

• #75   23. aug 2013 Ja men der er også nogle kedelige sager. Trådstarter ville sikkert heller ikke have fået sine penge retur, hvis ikke det var fordi han havde delt ud af sin oplevelse.

Jeg ønsker ikke at stå i samme situation. Derfor nyder jeg godt af andres erfaringer. Er der mange der er blevet snydt eller dårligt behandlet finder jeg et andet sted at handle.
    Jeg er glad for at man som forbruger kan nyde godt af hinandens erfaringer, så svindlere og krejlere får sværere ved at tage røven på folk - og i sidste ende (forhåbentligt) bliver nødt til at finde noget at lave !

• #76   24. aug 2013 Der Checker

Pas nu på med hvad en anden forhandler siger,, han udnytter måske bare en anden forhandler har lidt dårlig omtaler..

Oplever tit dette indenfor mit område og holder mig for at snakke med hvad andre forhandler gør og hvad de ikke gør,, bruger min tid på at sælge og gøre det bedre for mine kunder og det vinder man mest på.

Kommentér på:
Mc Huset, Herning

Annonce