{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jetkit
  • #1   13. jul 2006 har hørt at det jetkit er noget lort... men skal ikke helt kunne sige det...

• #2   13. jul 2006 Jeg har haft jetkit i og DET var noget LORT. Det ødelage mine nålerør og de koster kun 1500 kr Så kommer ikke i igen.

• #3   13. jul 2006 Jet-kit er OK, MEN så SKAL motoren justeres hvis du vil have noget ud af det.
    Jet-kitet i sig selv giver ikke flere HK, men det "optimerer" kaburatorerne, så du kan få det optimale ud af motoren. Jet-kit bruges primært, hvis du har en race potte på og high-flow airfilter (som KN) af en slags. Nålene i karburatoren, kan ikke lade tilstrækkeligt benzin løbe forbi og derfor kan man sætte et jet-kit på, hvor nålene er tyndere og dermed kommer der mere benzin til motoren. (Blandingen bliverfedere) Dette er bare et eksempel.
    Der er MEGA vigtigt at motoren justeres ordentligt når der sætte Jet-kit på, ellers kan den tabe effekt. Blandingen af benzin og luft skal være perfekt og det er næsten umuligt at lave selv. Håber det kan hjælpe.

www.theducklings.dk

• #4   13. jul 2006 Jeg har lige fået monteret jetkit med nålestyr på ny da det gamle var slidt - 2000kr plus justering 2500kr- 4500 ialt - og nu trækker cyklen igen helt nede fra bunden uden problemer og kører perfekt!!

• #6   13. jul 2006 Jet kit er godt min køre bedre syntes jeg. bedre gasrespons nogle tilfælde længre på litren andre gange ikke... Kan kun sige godt for det!

René

• #9   14. jul 2006 og så er der jo dem der siger at grunden til at det er noget lort, er fordi nålene er af titanium. har hørt man bare skal have et hvor de ikke er det!

Kommentér på:
jetkit

Annonce