{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.947 visninger | Oprettet:

Kobling som fedter {{forumTopicSubject}}

Har spurgt et par kloge hoveder og fået svar. men det kunne være rart at høre andres meninnger om emnet. samt at forstå hvorfor:)
Fik lavet 12000km service.
ca 800 km efter er koblingen begyndt at fedte.
Har i nogle links på problemet eller ...?
Hvad gjorde i ..ny kobling , ud at køre for at ,,?
På forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kobling som fedter
  • #1   15. jun 2013 er du helt sikke på at det er MC olie der er kommet på din mc . .

mvh

• #3   15. jun 2013 hvis ikke du har kørt med hovedet under armen de første 12000 km, er jeg tilbøjelig til at gi Busa og Jacob ret, tjek evt op på hvad det er for olie der er fyldt på den

• #4   15. jun 2013 Ny kobling også sørg for det er mc olie (jaso MA/MA2) du giver den.

• #5   16. jun 2013 Det var et autoroseret suzuki værksted Slangerup

• KS
    KS Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #7   16. jun 2013 Det mærker han jo ikke først 800 km senere, Jacob?

• #9   16. jun 2013 læs...
    .

nu ikke fordi det gør en forskel... læs. .

men mener ikke der er et Suzuki værksted i Slangerup..

men et Honda - Kawasaki værksted , men de kan vel skifte olie osv uden problemer . .

mvh

• KS
    KS Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #10   16. jun 2013 Phillipe E

Hvad sagde de kloge hoveder så?

Nu tror jeg ikke hele koblingen er slidt op, så "ny kobling" er nok rimeligt overkill. Måske bare fiberplader, og evt stålplader hvis har været varme.

• #11   16. jun 2013 Jo de er et autoriseret værksted. Og de er sgu ok..
    Ok lidt historie om selve episoden..
    Fredag aften ( lidt kåde ) Whellies, og lidt ræs på en tom vej ( Næsten ) Køre en tur gennem byen ( skide sjovt ) hilser pænt på politi får en kaffe på Mc D. med gutterne og står og chatter..cyklen har på ingen måde været varm ( 104 grader suki normalt ) eller over ophedet . Jeg sætter mig på cyklen starte og sætter i gear,,,
    Der mærker jeg lige som om koblings grebet bliver stram i det øjeblik jeg kobler ind for at skifte gear.
    K ører op til krydset ingen problemer, da jeg kommer omkring 4000 omdrejninger trækker den ikke mere, men jeg kan sagtens skifte gear. kører hele vejen hjem 15 km med moderat fart ca 80 km hele vejen hjem. Det er alt.
    Det er jo en racer og den skal kunne stejle og lidt topfart uden at den tager skade af det.
    Men hvis det er ny kobling der skal til er det ok, vil gerne vide der var galt.
    Nogen som har haft ligende episoder, har skiftet kobling et par gange indtil de fand ud af at det kan justers væk, hvis man har fået forkert olie.
    Tak til alle man bliver jo kun klogere af at spørge jer til råds, ikke dummere ? smiley

• #12   16. jun 2013 Link til det som evt kunne løse problemet på en kobling som fedter

https://www.youtube.com/watch?v=54X23gZVl78

• #14   16. jun 2013 AHH

du læser ik hvad jeg skriver..

men ok..

mvh

• #15   16. jun 2013 smiley Busa.. Roooolig nu.. ;-). Ha..ha..

Og er det ikke en "brugt mc Ducati agtig" forhandler der ligger ope i krøllen v. Kirken..?

Men ingen suzu biks, nope.. for sure.. smiley

• #16   16. jun 2013 Henrik . .
    hæ hæ..
    jo er rolig nu.. smiley

Den mc butik jeg talte om, og jeg formoder der er tale om her, er en aut. honda og kava forhandler.. og ikke Suzuki forhandler... det var bare det jeg prøvede at påpege . . smiley

den du tænket på,
    den er der vist ikke mere..

mvh

• #17   17. jun 2013 smiley

• #18   18. jun 2013 Så er den fixet, Mr merlin brugte 5 minutter så var den justeret ( justerings skruen, )
    Og så var den som ny..Takker mange gange ....

Kommentér på:
Kobling som fedter

Annonce