Tilbage holde nr plade? Tilbage holde nr plade?
Hey har lige et spørgsmål,
Jeg har købt en motorcykel og da jeg løb ind i lidt problemer ville jeg udskyde den forhandler ville ikke og jeg har nu fået leveret motorcyklen og kun betalt halv delen af udbetaling.
Forhandler ville derfor ikke udlevere mine nr plader før jeg havde betalt rest beløbet af udbetalingen.
Jeg er på ingen måde ude i at lave ballade eller ikke at betale har aftalt jeg betaler resten senest om 2 måneder.
Men må han gerne tilbage holde nr pladerne indtil jeg har betalt den anden halv del af udbetalingen?
Kunne ikke finde noget på nettet så ville høre om der var nogen kloge hoveder der ude
Forsat god dag
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.565
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 105
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.087
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.310
Men du har ikke overholdt din del af aftalen, Sssssså
kan ikke se problemet.
og der er jo svindler på begge sider.
Jeg siger ikke du er en svindler men tror bare forhandleren prøver at sikker sig på bedste vis.
http://www.magacin.dk/motorcykler/jeg-er-ikke-ven-med-mick-oestergaard/ar3892/
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 4
Tænker bare det er vel i bund og grund mine plader jeg betaler forsikring osv.
Men ja bare nysgerrig, som i selv nævner prøver han bare at sikre at han for sine penge
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.788
maj 2013
Nu var det bare mere det med pladerne jeg tænkte på om han enlig måtte gøre.
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.033
Jeg kan udemærket forstå forhandleren. Jeg ved ikke hvad der er lovligt eller ulovligt. Og du har sikkert gode grunde til at handle som du gør. Men personligt synes jeg du kan være glad og tilfreds med at sælger ikke skaber sig med advokat osv. hvis du faktisk har skrevet under på at betale men nu går og smøler med grynene.
maj 2013
Enlig har jeg ikke på noget tidspunkt brudt kontrakten da der ikke er nogen senest betaling på udbetalingen. Så hvad angår advokat osv ville kun være dumt fra hans side da jeg på det tidspunkt stadigvæk kunne annullere købet.
Men som sagt er ren og skær nysgerrig hvad loven siger
Kan også sagtens forstå forhandler han har da mere sikkerhed ved at beholde dem indtil rest beløbet er betalt. Nu jeg ikke ude på at snyde eller i den dur så mine plader kommer når rest beløbet bliver betalt
Tilbage holde nr plade?