{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

Musik mens man kører?? {{forumTopicSubject}}

Hører i musik mens i kører eller nyder i lyden af motoren.

Jeg personligt kan godt lide noget musik på lidt længere ture. Hvis i hører musik hvad hører i så??
Når jeg kører bil og skal kører lidt friskt til den på motorvejen så er det f.eks. altid jamiroquai hvis det er en sen aften. .
Pt. Kører den på repeat med travis barker -just chill
https://www.youtube.com/watch?v=5DoPcYAn-vY&feature=youtube_gdata_player

Og Mos Def - kalifornia
https://www.youtube.com/watch?v=JlSsbNc0_u0&feature=youtube_gdata_player

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik mens man kører??
  • #1   5. jun 2013 Hører kun musik hvis jeg skal ud og ligge på motorvejen i mere end en time, ellers nyder jeg bare lyden af v2'eren..

Musik? Laver en playliste med det jeg har lyst til.. Det er sgu meget forskelligt..

• #2   5. jun 2013 Kører i også med bind for øjnene?

• #3   5. jun 2013 Hører kun musik hvis turen er længere end 30-40 km. Ellers er det bare den lækre lyd af en V4 der pryder turen.

Og hvis jeg skal høre musik er det Blues Rock eller alm. Rock.

• #4   5. jun 2013 Pantera, Throwdown og Hatebreed luller ud af højtalerne i hjelmen ved længere ture. På arbejde om morgenen hører jeg nyhederne på P3 og skifter over på Radio Globus - Vækkelsesprædikanten & Den Lille Rødhætte smiley

• #5   5. jun 2013 Brix: Skruer man bare lidt op for anlægget i en bil, så hører man sku heller ingen ting og musik i biler accpeterer alle. Hvorfor skulle det være anderledes på mc?

Som oftest kører jeg ikke lange ture nok til at jeg gider fedte med in-ears osv. Dog sker det da at jeg skal ud af døren og har utrolig meget lyst til at høre en sang og så smider jeg det da bare på.

Og skal jeg køre fra A-B(dvs ikke en fornøjelsestur), så kedelige lige vej, så har jeg også musik i ørene.
    Det hænder selvfølgelig også at jeg bare vil lytte til musikken fra den ene cylinder jeg har.

Hvilket musik jeg hører er helt forskeligt. Alt fra tekno og en smule hardstyle, til ACDC, til klassisk, til jazz osv osv osv. Kommer an på humøret smiley

• #6   5. jun 2013 Noget der er fedt, er musikken fra The Matrix 2 med Trinity i motorcykelscenen på motorvejen! Fed musik at kører til. Ellers er det heavy. thrash eller power metal! Det klinger godt til farten og motorens støj!

• #7   5. jun 2013 Etymotics hovedtelefoner
    Det er toppen af poppen, og de har samme dæmpning som almindelige hørepropper, så man kan nøjes med at skrue ganske lidt op for musikken, så man ikke bliver døv.

• #8   5. jun 2013 Ang lovligheden, så har døve altså også ret til at få (MC)kørekort, så det er ikke et krav i trafikken, at man skal kunne høre...

Jeg hører også altid musik, når det er mere end 50 km...

• #10   5. jun 2013 Jeg sidder bare og synger selv istedet - så er det nemt at ændre play-listen undervejs smiley

• #11   5. jun 2013 Det kender jeg godt Jonas H.... Det gør jeg selv....... Det lyder altid pisse godt.... smiley

• #12   5. jun 2013 Ja forhelvede jeg hører musik, med min interphone F5, Alti alti når jeg kører, og snakker også tit i mobil med det, det er fuldt lovligt, og alternativet er vindstøj trods en fin hjelm.

• #13   5. jun 2013 Det eneste musik man skal høre er fra mc'en

• mikkel j
    mikkel j Online Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 111
    #14   5. jun 2013 Motoren spiller og gearkassen synger , det er rigeligt til mig smiley

• #15   5. jun 2013 Jeg har det ligesom brix. Jeg kan ikke høre musik når jeg køre mc, jeg kan ikke høre trafikken omkring mig. Jeg har et godt eksempel fra forleden dag, hvor jeg skulle besøge min bror på Amager. Holte for rødt i et lyskryds i Kbh, da der blev grønt begyndte jeg at køre. Kunne høre at en bil kom i voldsom fart, som kørte over for rødt, og var cm for at klippe mig. Jeg stoppede kun op fordi jeg ku høre bilen, som ikke ku ses, pga vejbanen drejede der hvor han kom fra. ( lignede en junkie i en stjålet Toyota Carina) hvis jeg havede musik i å
    Ørene, ville jeg sikkert ikke ku skrive denne i dag.
    Ps jeg har været cykelrytter, og alle jeg har trænet med kan ikke høre musik når de træner. Man kan jo ikke høre bilerne.
    Høresansen er en meget vigtig sans, specielt når man befinder sig i trafikken

• #16   5. jun 2013 Kennet, dem med cykelrytter, de køre sq da somom de er både blinde og døve når de køre 3 ved siden af hinanden på de små veje uden hensyntagen til folk der rent faktisk betaler vægtafgift smiley

• #17   5. jun 2013 Ha ha. Ja det er synd for dig at du skal gasse ned, for at komme forbi cykellister. Cykellister skal man altså også tage hendsyn til. De har desværre også ret til at køre på vejbanen, når der ingen cykelstier er.
    Jeg/ vi har aldrig kørt 3 ved siden af hinanden, det kan ikke lade sig gøre, når biler osv overhaler hele tiden.
    Men 3 cykelrytter ved siden af hinanden, ville jeg også dytte en gang af dem. Mm jeg selv var med. Ha ha

• #18   5. jun 2013 Musik og radio er fuldt ud accepteret i biler, hvor er det lige den er anderledes på mc? jeg hører musik på de lange ture ( young dubliners, mark knofler, acdc og meget andet )

• #19   5. jun 2013 Hører musik på landevejene/motorvejene, aldrig i byen eller anden tættere traffik.

• #20   5. jun 2013 På vej til skole hører jeg musik - for det meste. Det er for det meste Sodom, Artillery, Rolling Stones, Volbeat og andet i den dur. En gang i mellem kan jeg godt finde på at fuske noget Nephew o.lign. ind på playlisten. smiley

• #22   5. jun 2013 Ikke dårlig val der Joe V men hvad med at smide lidt Mercenary's på istedet for voldbeat

• #23   5. jun 2013 Har ALTID ørefutterne i under hjelmen.
    Ah! Så 8/10 ture da.
    Også selvom jeg ikke tænder for musikken.
    De tager det meste af vindstøjen de øredutter.

Jeg har 800 blandede sange, sat shuffle til og så en next/prev play/pause og så en vol+/- knap så jeg kan tilpasse min hørelse til forholdene.

Hovedsageligt rytmisk elektronisk musik, tung chillern hiphop/RnB.

Nogle gange skal ku man nøjes med en automatiseret tankdasker smiley
    Trom trom trom trom trom trom trom trom

Synes folk der hater på at køre med musik er for flækkern.
    Men ka godt forstå dem der helst selv vil være fri.
    Jeg kan ikke lide at køre snow/skateboard med musik.. Tror det er en vanesag

• #24   5. jun 2013 Mercenary ryger nu også tit på, så deeeeet. smiley smiley

Kommentér på:
Musik mens man kører??

Annonce