Salg af MC hvordan?? {{forumTopicSubject}}
Hej Venner
Jeg har nu besluttet mig lang om længe for at sælge min MC.
Trist, men jeg må ærlig indrømme at jeg slet slet ikke får brugt den nok. Det blev til små 300 km. hele sidste sæson. Så hellere en anden der kan få glæde af cyklen.
Men nu er mit spørgsmål til jer. Nu er det første gang jeg skal sælge en MC. Hvorledes foregår det? Jeg tænker på at jeg helst ville undgå testpiloter, da cyklen er i tiptop stand og jeg lige har brugt penge på service osv. så vil jeg helst undgå at en masse dukkede op og ville prøvekører cyklen for derefter at skulle i banken for at låne penge, hvis I forstår hvad jeg mener
En anden ting er, nu om dage så er det jo ejeren af køretøjet som hænger på evt. fartbøder. Hvis nu uheldet er ude og en eller anden er ude og prøvekører cyklen og tilfældigt bliver nappet i fælden, hvordan kan jeg undgå at det er mig som sidder i fedtefadet efterfølgende? Kan jeg tillade mig som privat person og bede om kørerkort og evt. noter navn og efternavn med evt. kørekort nummer ned, dato og kl. ??
Nogen som ved hvordan det er smartest. Please fyld på med jeres indslag.
På forhånd tak
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.648
apr 2011
Følger: 15 Følgere: 13 Emner: 36 Svar: 317
jun 2005
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 11 Emner: 51 Svar: 921
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.289
maj 2013
Følger: 16 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 14 Svar: 378
Jeg fik nuppet min M5 efter en prøvetur,, så det er penge ved kasse et før tur eller kan de bare pisse af igen....
Husk på hvis de smutter med den så dækker din forsikring ikke, jeg var heldig at min ville dække, og kan sige selv om de fanger dem der nupper den, så gør de ikke en skid ved det,,dem der nuppet min bil havde lavet mange ting og gik fri..
apr 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
Sådan en som forhandlerne bruger? Hvis ja, kan I venligst sende det til micky.g@live.dk
Jeg takker på forhånd
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 9 Emner: 40 Svar: 1.062
ja sådan er vi forskellige, for ville altid have penge med når jeg kigger MC for med kontanter er det noget nemmere at presse prisen
maj 2013
Hvad vil du bruge den til, du står dårlig selvom du bruge den, en forhandler bruger den kun fordi de er dækker på den måde..
Kontanter eller penge på ens konto før prøve tur...
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 249
apr 2013
Så er det godt at du ikke skal købe MC af mig. Har du ikke pengene med, så er der hellere ingen køretur. Hvad nu hvis vedkommende stikker af med cyklen?
Forsikringen dækker ikke noget som helst, hvis de stikker af med nøgler og det hele ærgerligt ægerligt!
Cool cash ved prøvekørsel, som jeg kan læse mig frem til her i diverse tråde nu, og hvis ikke de vil have cyklen, så får de naturligvis pengene tilbage.
apr 2013
Det er en R6'er fra 2011, har desværre ikke noget billede her og nu. Er på job nemlig
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 249
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.332
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.435
okt 2012
Følger: 10 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 641
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 54
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 501
apr 2013
Men Jeg vil hel sikkert tage min forholdsregler og noter mig de guldkorn i er kommet med.
NO MONEY = NO HONEY Jyske dollars på bordet, ellers ingen R6'er baby.
1. Cool cash (HELE BELØBET)
2. Billede af kørekortet
3. 1 liter benzin på tanken maks.
4. Kvittering på start og slut tidspunkt på prøvekørsel med vedkommendes underskrift
5. Evt. mødes ude på en stor parkeringsplads, hvor der er mulighed for prøvekørsel.
6. Tag vedkommendes medfølger som gidsel ;D
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.461
Eller..... slap nu af. Brug din sunde fornuft.
De har som regel en ven med der blir tilbage... og jeg plejer at tage billede af kørekort OG AF MANDEN og siger med et smil... Ja så har jeg lidt til div. internetsider når jeg skal efterlyse dig...
Det har virkert ret underligt på dem, men ingen har brokket sig.. og jeg har fanme solgt et par cykler efterhånden...
maj 2013
Ja men det løser heller ikke problemet, jeg fik den besked af politiet da min bil blev nuppet, de skulle have den med du var heldig de ikke brugte den hårde metode som de har brugt overfor andre.
Men det kunne de bare have gjort så havde jeg bare sæt min dusør op til 100000kr og gerne tilbage i en pose.
Salg af MC hvordan??