765 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Jeg vil være Politimand.. Jeg vil være Politimand..

..Når jeg bliver stor!
De har da åbenbart intet at lave i Roskilde sådan en fredag aften. Jeg blev stoppet for at slingrer på vejen, og havde jo ikke mit kørekort med. (Min fejl) Men her er twisten og hold nu godt fast.

Jeg var på Dominos Scooter! Har politiet ikke andet at lave en at stoppe et pizzabud der prøver at hygge sig? Hvad med at finde ham der var stukket af fra Roskilde Festivalen, eller finde nogle seriøse forbrydere?

Men nu må vi jo se om der dukker en bøde op for at kører uden kørekort!

Lige til sidst så snakkede han om at det ikke var så smart at jeg kørte sådan med den reklame jeg havde på, men de skal da ikke lige altid snakke for højt med deres reklamer!

God Weekend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil være Politimand..
  • #1   8. jul 2006 Hey "Lucky" du skal bare køre så råddent som muligt på dominos knallert om muligt og lidt til, med den lorteløn og arbejdsfforhold som de giver deres medarbejdere... smiley

• #2   8. jul 2006 Må dog sige at hvis jeg havde en Domino's Pizza restaurant, og du kørte rådent på min scooter skulle vi have en snak om PR værdien i det!!

• #3   8. jul 2006 Hehe nej PR'en i det er nok ikke så god? Men man skal jo have det lidt sjovt når man kører. Det bliver hurtigt det samme og kører, og så skal man jo afreagere når man ikke får drikkepenge.

Havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at jeg skulle bliver stoppet på scooter.

• #4   8. jul 2006 Hvad med at tage den på baghjulet hele vejen rundt næste gang? Må da give noget PR;).

• #5   8. jul 2006 Hmmm... bøder på 45-scooter...
    Jamen hov! Det kender jeg da slet ikke noget til... smiley

Synes det er fed reklame hver gang jeg ser et pizzabud fra Dominos komme smadrende gennem trafikken på scooter, med hovedet under armen og kørekortet flagrende flere hundrede meter bagude. Griner stort hver gang jeg ser dem! Nok også den eneste grund til at købe deres kedelige pizzaer til overpris.

PS Bruger i Taxi-filmene som introduktion i scooterkørsel til de nye pizzabude? Det ser nemlig lidt sådan ud! smiley

• #6   8. jul 2006 Beklager, men jeg deler ikke din samme holdning til politiet, og slet ikke på det område.

Bor selv i Kbh, hvor jeg gang på gang oplever, at Dominos bude kører med hovedet under armen og som om vejene er anlagt, så deres pizzaer kan komme huritgt frem.

Glæder mig at de også tager fat i den slags.

Reglerne er jo til for os alle, og ikke bare biler, mc, busser og lastbiler.

• #7   8. jul 2006 Desværre bruger vi ikke Taxi filmene til de nye pizzabude, selv har jeg dog fundet meget inspiration i de film.

Objektivt set er det godt at politiet tager fat i os, må ærligt erkende at vi ikke kører så pænt smiley

• #8   9. jul 2006 Sry men jeg handler ikke hos dominos pga deres levering... hvis de bude kunne køre med hoved nedaf gjorde de... de køre over for rødt, krydser vejen uden at se sig for, køre på fortorvet... de køre sgu som de har lov til dett også vidt jeg ved har de ikke blå blink på....jeg er træt af dominos... har 2 gange været ved at knalde dem ned i bil pga de ikke kunne færdsels loven ... og jeg gider ikke rette flere buler ud end højest nødvendigt. fuck buddet han vælger selv at overtræde loven og køre som et svin, men min bil eller famillie skal det ikke gå ud over....ps jeg bor i storkbh og der er de nok være end andre steder

• #9   9. jul 2006 skulle lige have linket

Kommentér på:
Jeg vil være Politimand..

Annonce