Jeg vil være Politimand.. Jeg vil være Politimand..
..Når jeg bliver stor!
De har da åbenbart intet at lave i Roskilde sådan en fredag aften. Jeg blev stoppet for at slingrer på vejen, og havde jo ikke mit kørekort med. (Min fejl) Men her er twisten og hold nu godt fast.
Jeg var på Dominos Scooter! Har politiet ikke andet at lave en at stoppe et pizzabud der prøver at hygge sig? Hvad med at finde ham der var stukket af fra Roskilde Festivalen, eller finde nogle seriøse forbrydere?
Men nu må vi jo se om der dukker en bøde op for at kører uden kørekort!
Lige til sidst så snakkede han om at det ikke var så smart at jeg kørte sådan med den reklame jeg havde på, men de skal da ikke lige altid snakke for højt med deres reklamer!
God Weekend
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
aug 2004
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 21 Svar: 652
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.124
Havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at jeg skulle bliver stoppet på scooter.
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 620
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Jamen hov! Det kender jeg da slet ikke noget til...
Synes det er fed reklame hver gang jeg ser et pizzabud fra Dominos komme smadrende gennem trafikken på scooter, med hovedet under armen og kørekortet flagrende flere hundrede meter bagude. Griner stort hver gang jeg ser dem! Nok også den eneste grund til at købe deres kedelige pizzaer til overpris.
PS Bruger i Taxi-filmene som introduktion i scooterkørsel til de nye pizzabude? Det ser nemlig lidt sådan ud!
jan 2005
Følger: 49 Følgere: 45 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 688
Bor selv i Kbh, hvor jeg gang på gang oplever, at Dominos bude kører med hovedet under armen og som om vejene er anlagt, så deres pizzaer kan komme huritgt frem.
Glæder mig at de også tager fat i den slags.
Reglerne er jo til for os alle, og ikke bare biler, mc, busser og lastbiler.
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.124
Objektivt set er det godt at politiet tager fat i os, må ærligt erkende at vi ikke kører så pænt
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 91
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 91
Jeg vil være Politimand..