{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Hvem vil være med.. {{forumTopicSubject}}

Til at gøre lidt opmærksom på os selv? Jeg gruer altid lidt her før sæsonen at komme på vejen igen. Billisterne bliver altid overraskede. Nu har jeg leget lidt med tanken om at lave en løbeseddel med at "nu kommer vi" og det nu ikke kun er knallerter der kun har én lygte.(Eller to, som nogle har..:-) ) Og så smide en løbeseddel i vinduesviskeren på bilerne ved storcentre, idrætshaller eller den lokale brugs. Alle steder der er mange biler, så vi kan få budskabet ud. Vi kan jo håbe på at hvis vi giver en håndsrækning til billisterne, at det så kunne være med til at bringe antallet af ulykker ned.

Jeg vil gerne lige høre om der er nogle der kunne tænke sig være med til at dele dem ud? Jeg havde regnet med at jeg laver en "standard" skrivelse og så kan jeg sende den til dem der vil være med. Det bliver så op til jer selv hvor mange i vil printe ud og dele rundt.

Hjælp til hvad der skal stå modtages også..

Hilsen Pernille

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem vil være med..
  • #1   25. feb 2008 Hmmm, jeg har hjulpet samfundet her på Lolland, Falster og Sydsjælland ved at køre siden slutningen af Januar måned.
    De første par gange var de mest spændende ture.. smiley

Men det går forhåbentlig snart op for dem at vi er derude.. smiley

• #2   25. feb 2008 Synes da det er en udemærket ide, men jeg tvivler bare på, om det overhovedet ville hjælpe. De kommer jo til at ligge mærke til os nu, når de ser os på vejene. Så tror det ville være spild af tid/arbejde, selvom jeg synes det er en god ide.

• #3   25. feb 2008 Pisse god idé Pernille smiley

Men sørg for, at bruge få men præcise ord + farver er også en vigtig del !

• #4   25. feb 2008 Det syntes jeg er en rigtig god ide, og tager da gerne en bunke med i bilen og fordeler der hvor jeg kommer.

• #6   25. feb 2008 Det er een af fordelene ved at være ovre den værste "mc-feber" , om man først kommer ud og køre i april eller maj gør ikke så meget længere, og billisterne har vænnet sig til motorcykler igen. smiley

• #7   25. feb 2008 Fint nok med at der bør gøres noget... Men den nævnte taktik tror jeg ikke virker. Husk på at dem der læser sedlerne ikke gør noget galt i trafikken, og derfor ikke kan bruge informationen. Den almene opfattelse vil også være at det da er os der bør være på vagt og passe på os selv.... Folk kan jo kun huske de motorcyklister der kører som nogle svin.... Så jeg tror desværre det er spildt arbejde.... Lidt ligesom dem med "børn i bilen" skiltet, og så køre de selv ad helvedes til.

• #8   25. feb 2008 Hvad med simultan-burner/koger/brænder i alle lyskryds d. 2/3-08 kl. 12.00 og 30 minutter frem smiley

Eller kolone-kørsel ned igennem gågaden og på villvejene 6.00-8.00 i alle byer og bare give lidt håndtag så de kan høre vi er på vegne igen?

Kommentér på:
Hvem vil være med..

Annonce