2.732 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Ang. Køreprøve + beklædning Ang. Køreprøve + beklædning

Hej MCG.

Begynder på køreskole om en måneds tid og derfor skal jeg have købt mig noget mc tøj da jeg jo alligevel skal bruge det efter, og så sparer at betale for at leje det.

Men af hvad jeg kan forstå er der nogle krav til beskyttelse under køreprøven - Er klar over det kun er HJELM ellers, men det er åbenbart blevet skærpet når man tager kortet.

Jakken er sørget for.

Men bukserne, der har jeg kigget på:
http://www.sharkspeed.dk/dk/artiklar/motorcykel/store-strrelser/-alive-denim-ce-mc-jeans-bukser.html#MENSIZE

Der er ikke hoftebeskytter, er dette også et krav eller er det nok med knæ beskyttere? Vil være dumt at stå til køreprøven og så blive dumpet på forkert påklædning ^^

- Jeg kan selvfølgelig høre køreskolen men tænkte der er nogen herinde der vil dele lidt klogskab smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Køreprøve + beklædning
  • #1   26. apr 2013 støvler plejer og være det eneste du selv skal købe dig de fleste skoler har lakker bukser hansker og hjelme

• #2   26. apr 2013 Jep, men det skal jeg betale for at låne, og siden jeg skal have mc bagefter kan jeg ligeså godt få købt tøjet samtidig smiley

• #3   26. apr 2013 Jeg forstår ikke dit spørgsmål. ? Da jeg tog mit kort havde skolen alt. Det eneste jeg selv medbragte var penge til betaling for undervisning.
    Prøv at ringe til Rebekkavej køreskole., Hellerup.

• #4   26. apr 2013 Ja det havde den vel. Det har der hvor jeg er meldt til også, der skal man bare betale 500 kroner for lån af tøj. derfor jeg ville spare de 500 kroner og så købe mit eget tøj som jeg så kan bruge bagefter
    - Men der er nogle krav der skal overholdes, derfor jeg troede der var nogen herinde der havde styr på det smiley

• #5   26. apr 2013 støvler hansker hjelm

resten er bare for du kan holde varmen

• #6   26. apr 2013 men hade taget et andet sted fanme for nærrigt det der med de 500 kr..

• #8   26. apr 2013 ^ Mente jeg nok jeg havde hørt - Var bare i tvivl med hoftebeskytter!

Tak for svarene smiley

• #9   26. apr 2013 Sygt sygt hade sku ikk bukser på da mit kort kom i hus for 2 år tilbage

• #10   26. apr 2013 ^ er vist også nye regler smiley

• Søren A
    Søren A Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 15
    #11   26. apr 2013 Hvis du køber motorcykel hos en forhandler når du har fået dit kort giver de fleste 25% på beklædning, så kan du også få noget der passer til cyklen smiley

• #12   26. apr 2013 500 kroner for leje af tøj synes jeg lyder dyrt. Men hvis du lægger dig ned med cyklen og ødelægger dit sprit nye tøj under en af lektionerne, så kan det godt være penge godt givet ud at have lejet i stedet smiley

• #13   26. apr 2013 Det kunne der være noget om smiley

• #14   26. apr 2013 Der hvor jeg tog kort (Eksperternes Trafikskole) hadet de alt udstyr hjelm, støvler og jakke/bukser og handsker som var gratis at låne. og man kom ikke ud at køre uden at ha tøjet på smiley hadet dog selv min selv min egen hjelm med. men de sidste par gange hadet jeg så fået købt mit eget tøj, støvler og handsker. deres udstyr var hårdt medtaget af at mange forskellige mennesker bruger det.... især deres støvler var noget rigtig lort at bruge. sku lidt feder at ha sit eget tøj på, også da jeg skulle på køreteknisk anlæg da det var 27 grader på dagen... det må ha været lidt klamt at trække i noget kluns som andre folk har svedt i som en hest smiley

• #15   26. apr 2013 Hehe, da jeg tog mit i 92 var det på en Suzuki GN 250, hjelm, jeans, termojakke og træsko, jov jov, man var vel med på moden..;-)

• #16   26. apr 2013 Michael L.
    Det må sku have været koldt at køre i bar røv smiley

/Christian

• #17   26. apr 2013 haha - Træsko smiley

- Der kommer jo nye regler hele tiden men også derfor jeg selv vil købe, på trods af hjelmhue er det lidt federe at have mit eget tøj på, sidder bedre og tror jeg vil føle mig bedre tilpas.

- Nu må vi se, handsker hjelm og jakke har jeg i forvejen, var mere de bukser og så skal jeg ud og have nogle sko/støvler smiley

• #18   26. apr 2013 Christian ja men gratis kørekort :'o kørelærers ide :0)

• #19   26. apr 2013 Hæ hæ.
    Må være Karsten Kørelærer. smiley

/Christian.

• #20   27. apr 2013 Dækker forsikring ikke også ødelagt tøj?
    Jeg ville få købt mit eget.

Kommentér på:
Ang. Køreprøve + beklædning

Annonce