1.386 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "pas på"
Pas på derude.
Tja. Der er risiko ved at køre motorcykel som de fleste nok ved. Ligemeget hvor god en fører man er, er det svært at vide sig sikker. Jeg havde en mindre episode sidste sæson der var lidt for tæ...
Tja. Der er risiko ved at køre motorcykel som de fleste nok ved. Ligemeget hvor god en fører man er, er det svært at vide sig sikker. Jeg havde en mindre episode sidste sæson der var lidt for tæ...
Skrevet af: Don D - 2. jun
Pas på!
Hey Hyosung people! Nu røg min Hyousung sku... 50% af motoren skal udskiftes, for ca. 10-15.000 kr. ... men skriver bare lige for at sige...at ... vær opmærksom på en lille fjedder der sidder og...
Hey Hyosung people! Nu røg min Hyousung sku... 50% af motoren skal udskiftes, for ca. 10-15.000 kr. ... men skriver bare lige for at sige...at ... vær opmærksom på en lille fjedder der sidder og...
Skrevet af: Thomas B - 8. jul 2014
Spar penge på din forsikring
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.174
Håber sgu motorcyklisten kommer sig uden mén
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 340
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 583
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.174
Og hvis man overser sin vigepligt er man nok ikke pisse frisk!!!
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Ja, og der er et element af fartoverskridelse i ca. 60 % af alle MC-ulykker - fartoverskridelser som ogsåville resultere i ulykker ved køreprøver, der ellers bestås!
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 241
Da jeg tog bilkørekort for nyligt, blev hele holdet lært, at vi altid skulle gå ud fra at en motorcyklist kom med dobbelt den tilladte hastighed, så vi ikke fejlbedømte dem. Det burde alle have lært, for chancerne for at motorcyklisten kommer alt for stærkt er trods alt stor.
aug 2005
Hvis en medtrafikant er ude i en vis afstand, kan en prøvesagkyndig skønne at kandidaten er for langsom!
Du har haft en klog kørelærer, men desværre ser man jo en del tilfælde, hvor MC-ister kører - og det mener jeg i hvart fald at kunne bedømme - 150-180 i byzone, og ofte ses langt over 200 kmt på landeveje.
Det kan INGEN medtrafikanter forvente - sorry.
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 241
Du bliver ved med at omtale en køreprøve, vi ved jo alle sammen godt at vi ikke kører til hverdag som til en køreprøve.
Jeg vil nu også mene at man kan se om folk kommer med 200 eller 110. Det er korrekt at det ikke er lovligt og farligt at kører så stærkt. Men faren burde ikke og skal ikke ligge i at folk fejlbedømmer din fart. Så må billisten hellere risikere at vente en gang ekstra hvor de måske kunne have kommet ud. Så kan de jo også nyde den smukke lyd
John p: Du har fuldt ud ret i at en forkert placering er ekstrem farlig, plus folk som ikke får slået deres blinklys fra!
aug 2005
Det er en kendsgerning, at bilister der overskrider vigepligt gang på gang frikendes fordi den MC-ist de har ramt har kørt så stærkt, at de ikke kan vurderes.
Det er en kendsgerning, at man ved en køreprøver lærer, at en medtrafikant der er mere end 100 m væk i bymæssig bebyggelse ikke er tæt på.
Det er en kendsgerning at bilister i dette land har lært at køre bil - grundlæggende ved at bestå en køreprøve
Og sidst men ikke mindst - ved ethvert sammenstød mellem MC og bil - uanset ansvarsplacering, vil MC-isten slå sig....Virkelig værd at huske!
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.436
Hverken afdøde eller pårørende har glæde af evt. skyld eller uskyld.
Gå ud fra at ingen overholder vigepligten, når du kører mc.
Tag farten af hvor der er risiko for, at en ung eller gammel ikke overholder vigepligten og nyd accellerationen, når du fyrer den af efterfølgende.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 340
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 5 Emner: 67 Svar: 293
word!:-)
pas på