Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Civil politi mc!
  • #3   24. apr 2013 sur røv . .

• #4   24. apr 2013 Der er ikke meget præventiv virkning i den der smiley

• #5   24. apr 2013 Øhh og så får man en bøde for hvad? "du kørte ca måske 120.." Der skal da være udstyr til måling, hvis det er hastighed vi snakker om..

• #6   24. apr 2013 Ja det er lidt svinsk...

• #8   24. apr 2013 - Juel - Mon ikke de har styr på det ang. måleudstyr hvis der er det de stopper en for?

• #9   24. apr 2013 Hvis de optager en film kan de afgøre fart ud fra det, men jeg ved ikke hvordan det foregår

• #10   24. apr 2013 Den der kører man da bare fra smiley

• #12   24. apr 2013 Lasse L kan da bekræfte at Politiet har civil mc'er da jeg har set en med blå blink og det hele.
    Om lige den der er en civil mc kan jeg dog ikke sige noget om

• #13   24. apr 2013 Men mon ikke politiet ville ha en topboks til der bødeblog osv?

• #14   24. apr 2013 Hvordan vil han overhovedet gøre opmærksom på at han er betjent, på så neutral en mc?

Jeg ville undskylde mig med, at han lignede en som havde lovet mig knuste knæskaller, og det var derfor jeg tog benene på nakken smiley

• #15   24. apr 2013 Brian S Han ville vel bruge sine blå blink smiley

• #16   24. apr 2013 Lugter som en and helt klart..

• #17   24. apr 2013 Så har man sig et sygt liv som betjent, hvis man er villig til at krybe rundt skjult for at se om man kan finde nogen at gøre kriminelle .. Det fortæller mere om betjentens personlige mentale tilstand, hvis han er villig til det, end om noget andet .. GOdt man ikke har de sådan inde i hovedet .. gaab

• #18   24. apr 2013 Om MCen på billedet er en civil politi-mc skal jeg ikke gøre mig klog på. Men jeg er selv blevet stoppet af en blå BMW K et eller andet... Betjenten havde blå eller grå hjelm.... Der var blink og kamera på ved nærmere eftersyn.... Så de findes ihvertfald.

• #20   24. apr 2013 Morten L.... Sådan er der nogen af dem der er... Ham der stoppede mig var kørt helt fra København til Odense, for at se om han kunne lokke nogen til at vise sig lidt.... Det lykkedes ham så at få mig i fælden... Det var selvfølgelig min egen skyld at jeg lod mig lokke til lidt leg. Men det var træls at betjenten løj i retten om hvorfor han valgte at køre efter mig....

• #21   24. apr 2013 Der er nogle helt neutrale maskiner som de bruger, men det er i forbindelse med der er andre som står og tager dem, de er bare ( spotter ) og fortæller over radio hvad de har lavet og hvor stærk de har kørt.
    De har en video kamera i kåben så den kan dokumentere hvad der er sket

Men de er ikke så udbredt men de findes, Hvis man bliver stoppet skal d kunne dokumentere hvad du har lavet

• #22   24. apr 2013 Pirat-taxa!

Nå, nej.

• #23   24. apr 2013 Brian S:

Hvad dine racerrøvsmanerer angår, skal jeg ikke blande mig, men har du nogensinde set hvor stærkt en GOD MC-ist faktisk kan køre????

Det her har meget mere at gøre med føreren end med cyklen, så jeg synes ikke du skal opfordre nogen til noget . De her statsautoriserede MC-ister kører mellem 25 og 35000 km år og de er på køreteknisk anlæg hver eller hver anden måned.

• #24   24. apr 2013 Jeg har personligt aldrig hverken set eller hørt om civile politi mc'ere.
    Men lidt søgen rundt omkring på nettet afdækker altså at der er flere (mange) der har haft kontakt med denne type betjente igennem de sidste par år. De fleste melder om BMW maskiner. Nogle specifikt R1100RT.

Personligt har jeg ikke et problem med det. Jeg synes at det er fint at dem som bevidst kigger sig for og dermed bevidst også overtræder loven, også bliver taget fra tid til anden.

• #26   24. apr 2013 @VD
    Videomåling af fart gøres ved at de bruger skilte, vejpæle og andet fastmonteret til at bestemme hvor hurtigt du kommer fra punkt A til punkt B. Ud fra det kan man beregne en gennemsnitshastighed.
    Video vedr. for tæt kørsel beregnes på nogenlunde samme måde. Her det bare hvor lang tid det tager, inden du kører på samme punkt som den forankørendes bagende.

• #27   24. apr 2013 Jeg vidste godt nok ikke, at de kører rundt på civil-cykler, men det er nu godt at vide! smiley
    Men det er nu ganske fair.

• #28   24. apr 2013 Hvis folk havde set det der politijagt på kanal 5 så vidste de at policen køre på civile mcer det har de vist mere end en gang og der sider et par små blå blitz blink i kåben og der kamera til måle med

• #29   24. apr 2013 (off-topic: He he, og den bedste måde at få fotoet over til en anden telefon (gætter jeg på), var at tage et billede af den første telefons skærm....??)
    ;o)

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #30   24. apr 2013 Tror det er fake smiley
    Sikkert fordi ham der har den MC ikke er ret godt til at køre på den, og er træt af andre overhaler ham.
    Der ud over har der altid været et lille hul i kåben hvor kameraet er placeret, mangler lidt her

• #31   24. apr 2013 Sorry, men det er ok. Ikke at jeg synes politiet er fair, men vi vælger selv.
    Det mest triste er at de bruger tid på at provokere folk til at dumme sig istedet for rigtig politi arbejde. Ring til politet og bed og hjælp, haha hvor de griner af dig. Vi har ikke tid..... F..k. Desværre taler jeg af erfaring.

• #32   24. apr 2013 Og mon ikke hjælmen der står ved siden af denne MC ejes af den privatperson som kører på cyklen,

• #33   24. apr 2013 @knud.

Mc betjentene køre SINDSYGT godt !!! Men når det går ligeud så er vi alle ens, og vinderen er ham på det hurtigste muldyr smiley

• #34   24. apr 2013 undskylde jeg siger det, men hvis det er det der skal til for at de kan tag os så er det det og tag din straf eller køre ordentligt hehe smiley

• #35   24. apr 2013 Jeg har kun en enkelt gang haft den fornøjelse og trække fra en mc-betjent. Han var dog aldeles ikke tilfreds da han fangede mig. v. lyskrydset v. århus syd motorvejen. jeg havde ikke set han var efter mig. da han var kørt efter mig havde han dog skudt mig med den der policepilot. jeg trak så ind foran nogle lastbiler og gearet ned og trak den helt ud. - der var plads. smiley Han mente så jeg kørte alt for stærkt da vi stod og snakkede og han havde set kortet... så siger han , - hvor stærkt kørte du igrunden. hvortil jeg svarede. vi kan mødes i retten, men du kan åbenbart selv godt lide det... her er nøglen, tag en tur. jeg venter her, eller tjek speedo og vurder om du mener den kan trække ud. Så smilte han.... "ellers tak, ville sku gerne men det duer ikke i arb. tiden." Han havde en måling på 138, det gad han ikke skrive mig for.

• #36   25. apr 2013 Tænker bare lidt her... Ville en MC-betjent ligge sin hjelm på jorden på denne måde som på billedet..???

• #37   25. apr 2013 Vi har en CBR600RR herude hvor jeg bor..

• #38   25. apr 2013 Hejsa. Blev stoppet af en rød Fireblade fra Rigspolitiet på motorvejen nord for Aalborg for nogle år siden. Han havde både video og "skjulte blå blink". Så ham i spejlene i lang tid, og troede bare han ville "lege lidt". Vi så derefter sammen en rigtig kedelig videofilm direkte på hans skærm (-:

• #39   25. apr 2013 Har set en magen til i Svendborg. Den havde stoppet en scooter og havde blå blink hele vejen rundt

• #41   25. apr 2013 Er selv blevet stoppet i Århus i 2005 af en civil BMW offroad ting

• #42   25. apr 2013 Sniger politi ... ej hvor modent !! .. så kører man BARE den hårde FBI valens .. ha ha ha .. I guder

• #43   26. apr 2013 Kan informere jer om at politiet lige har fået 2-3 civile
    bmw 1600 gt på Sjælland

• #44   26. apr 2013 hva fanden gider de downe betjente nu heller ikke skifte gear... ender jo med vi skal tygge citronmånerne for dem.... smiley

• #45   27. apr 2013 ja, så er Sjælland jo sikret .. De kan tage og få røven med ud på en sjælænder crossbane, så kan vi tage en tur og snakke om hvordan man kører MC, isteder for at ligge og spille hemmelige Chefer og se om man kan snige sig til at give en bøde til nogen ..

Citronmånemos ....

• #46   28. apr 2013 Lorteland !

• #47   29. apr 2013 Jo jo - De findes godt nok... ( øv ) Sidste sommer, efter motorfestival i Allingåbro, så jeg en golf der var blevet stoppet af en lys metallicblå BMW motorcykel lidt øst for Randers....

Løsningen er altid at køre så hurtigt at der ALDRIG ! er nogen der kommer op til dig bagfra..... smiley

• #48   30. apr 2013 Tror snart jeg skal til at sælge 007 & Batmobiler, der kan lægge rørslør og oliepøler .. Det er snart den eneste måde man kan holde bakspejlet frit for forstyrrende elementer ..

I Rusland faldt muren, i DK bygger man så KGB op istedet .. Sniger Politi, og Gestapo udsendninge ( med SKAT skrevet på ryggen ), det sidder i busken med en PC og overvåger om naboen hjælper med at slå græsset uden de får noget ud af det .. jov jov ..

• #49   10. maj 2013 Birger B: Hans hjelm er så på sædet

Hvis i ser godt efter, ligner det fandme en slikkepind som ligger på bagsædet.

Med den rigtige jakke, kan man vel godt have sådan en, og en blok.

Wtf do i know, måske er det muligt. Ihvertfald en syg form for humor de svin har

• #50   27. maj 2013 kan kun sige en ting : USPORTSLIG

• #51   27. maj 2013 Nemlig FEJE HOLD ! KÆLLINGER !

• #54   28. maj 2013 Altsååå.. Som regel så starter vi at ligge på lur ! .. SÅ når de kommer så springer vi frem !! : og så TÆVER vi dem, til de er helt smadret !!

Nårh .. joh, men hvad gør I så EFTER I har tævet dem ???

Kommentér på:
Civil politi mc!

Annonce