Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fedt til læderdragt
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #1   23. apr 2013 Jep! Dette virker ganske godt - grænsende til perfekt og nemt at arbejde med!

http://www.matas.dk/matas-laedercreme-250-ml

• #2   23. apr 2013 Jeg låner liige tråden.. smiley

Hvordan (ud over normalt brug) får man sådan en lædderdims blødere..?
    Min "nye" jakke gnaver lidt i kraven.. Og tænkte om en overdosering fedt kunne gøre det..
    Eller jeg skal frem med en hammer og daske den lidt..? smiley

Mvh....

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#3   23. apr 2013 Kombinationen af hyppig brug, våd og super træls at have på... lufttørring og Matas' den bedste lædercreme... det gør underværker! Som anvist i mange andre tråde, så kan du reelt montere dig selv i et par Speedo's - tage en tur i bruseren med dragt und alles... ud på MC'en og køre den tør... under bruseren igen og igen og igen...

Resultatet vil være en dragt som smyger sig omkring din krop, lækker og blød og passer perfekt!

smiley

• #4   23. apr 2013 Biltema læder pleje, der er både balsam, fedt og sæbe.
    Deres fedt er nemt, flydende, og 2 gange, så suger læderet ikke mere.
    T

• #5   23. apr 2013 Hmm... Jeg kunne jo også gøre som Grønlænderne... Bide i "lortet" til det er et tilfredsstillende resultat... lol smiley

Tak'er for indsparket..

/Rass

• #6   23. apr 2013 Her købt ny læderdragt, og ville gerne være lidt god ved den fra starten.
    Har købt noget læderbalsam, i neutral farve, hos stald-direkte.dk
    Det kan jeg godt anbefale - den bliver virkelig lækker, og det er ikke nødvendigt at polere efter, også selvom den får flere gange.

Ja, det er en biks med heste hejs, men der er jo netop en masse lædergrej, når det handler om kød-scootere smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#7   23. apr 2013 Læder-kemi i form af balsam, fedt og/eller renseeffekt - selv cremer - skal jo bruges gentagende gange for at vedligeholde dragten lækker og smoooooth! At påføre kemi på ny dragt gør ingen mærkbare ændringer (som sådan)... tag nu bare det kolde gys og gør dragten regnvejrs våd og kør' den tør... behandle med lædercreme eller heste-saddel-stuff... og gentag processen indtil den sidder og mærkes spot-on!

Mine de sidste to x læderhylstre har været behandlet på den hårde måde, dvs. undervejs på langture med lårtykke stråler af regnvejr... yak! Klamt! Og specielt når vejret slår om og herligheden skal tørres op... endnu mere yak-klamt og "lidt" koldt! Men for s..... hvor det bare virker! Denne metode gør bl.a. at dragten "sætter sig" og ikke har nær samme tendens til at krybe over vinteren når den hænges i skabet! smiley

• #8   24. apr 2013 Jeg bruger effekt læder balsam det virker

Kommentér på:
Fedt til læderdragt

Annonce