1.238 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

MZ motorcykel? MZ motorcykel?

Hej alle sammen.

Jeg har tidligere forhørt mig herind ang. Kina motorcykler da jeg bare gerne vil have noget erfaring inden jeg spytter flere hundrede tusinde i en motorcykel,men mange siger de hellere ville vælge en MZ'er i stedet for,men hvorfor den frem for feks. En jinlun? Er det fordi mærket er bedre? Eller fordi den er slidstærk? Jeg kan bare ikke forstå man kan få en pæn MZ fra 98 til 5000,- følger pris og kvalitet ikke ad?

Jeg er ikke ude efter at skulle låne penge til min første MC derfor skal det være en der kan spares op til på få måneder (feks. MZ)

Men hvorfor MZ frem for jinlun feks?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MZ motorcykel?
  • #1   23. apr 2013 Super enkel Mz holder til det utroligste , billig , du kan købe alt i dele til den billig især i Tyskland , den er et anderkendt mærke , jeg har kørt mc i 30 år og vil til enhver tid vælge MZ hvis valget stod mellem de to ,

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.914
    #2   23. apr 2013 Tilgængelighed af reservedele er en stor faktor.

Man kan få ALT til en MZ'er til ingen penge, og så virker det!

Selv de mest latterlige ting til kina cykler, kan være flere uger undervejs - og forhandlerne har som udgangspunkt ingenting på lager.

Jeg ville til hver en tid vælge en MZ'er (1994 og fremad) fremfor en hvilken som helst kina cykel.

• #3   23. apr 2013 der er altså mange bud i den prisklasse som du kan få en mz eller jinlun for
    6000 (link fjernet)
    5000 (link fjernet)
    5000 (link fjernet)

• #4   23. apr 2013 9000 (link fjernet)
    6000 (link fjernet)
    7500 (link fjernet)
    8500 (link fjernet)
    8500 (link fjernet)
    Så du har rig mulighed for at få erfaring på et japansk mærke til penge, alle kan være med på.

• #5   23. apr 2013 jeg har lige læst dit andet indlæg, og kan se at du er 30 så er det sgu den her du skal have den kan det du har behov for til 10.000 se hvad han skriver (link fjernet)

• #6   23. apr 2013 det er sgu da ellers noget af en salgstale til den honda smiley

Nu er jeg heldigvis/desværre en person som egentlig ikke mangler noget somhelst .
    Men da jeg kommer fra fyn er jeg åben for tilbud. Dog undtaget: en sæk rådne æbler, en gås en ged, en hest, en ko, og ikke mindst en granitskulptur. Desuden har nedslidte zukier fra begyndelsen af 80erne ingen interesse. Se hvad i har i gemmerne og måske låser alting sig op.

OMG og LOL i lige dele smiley

• #7   23. apr 2013 Jeg bød ham en hest, (har en til salg) hehe kunne ikke lade være

• #8   23. apr 2013 hahaha , dælme i orden smiley

Kommentér på:
MZ motorcykel?

Annonce