{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

bedste dæk {{forumTopicSubject}}

Søger nye dæk. Men er i tvivl om hvilke jeg skal snuppe.
Kørslen er på en r6. Og det går stille og roligt. Må ikke kører for stærkt..
Det er både landevej og motorvej. Ca 100km dagligt.

Har tidligere på min r1 haft Maxxis. Som jeg var rimelig glad for. Men skal lige høre jeres meninger ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bedste dæk
  • #1   16. apr 2013 Ja, det er jo smag og behag, men det kunne jo godt lyde som om, at du skulle bruge noget med mange km i - altså noget touring-agtigt.

Jeg har i weekenden monteret Metzeler Z8 på min BMW, og det kunne være, at det kunne være noget. Daekonline har jo brugervurderinger af de forskellige dæks karakteristika.

smiley

• #2   16. apr 2013 Jeg har købt BT023 til min Kawa z750.

Har kørt på dem før, og har været glad for dem smiley men det er jo 100% en smagssag hvad folk vælger.

• #3   16. apr 2013 Bridgestone S20!!!!!!!!
    Virkelig et godt dæk

• #4   16. apr 2013 Michelin Road2 bagpå og Michelin pilot power 2ct foran
    Det kører jeg med på min R1 og det spiller MAX :o)

• #5   16. apr 2013 til sådan en maskine kører bridgestone S20 PISSE godt, mht slid, så er bridgestone nok noget af det mest stabile jeg har prøvet, de er stadig helt runde når de bliver pillet af

• #6   16. apr 2013 Har fået det nye bridgestone T30 på min z750. (Som er nyudvikling af bt023)
    En direkte anmeldelse vil jeg ikke kaste mig ud i, før jeg har fået kørt nogle flere km.
    Overvejede selv S20, men hvad jeg kan læse er der ikke så mange km i sådan et. Derfor faldt mit valg på T30.
    Men er langt fra skuffet. Så tag det med i dine overvejelser.

• #7   16. apr 2013 Jeg kan tilslutte mig valget af BT23, men jeg aner ikke om der er kommet en ny model af dem?

• #8   16. apr 2013 jeg er meget i tvivl om at 023 vil fungere på den mc, jeg har selv haft det på min FZ6, og der skøjtede den bare rundt.

der er også stor foreskel på hvordan motoren arbejder mc til mc, men JEG ville ikke sætte 023 på i hvert fald, om T30 skulle være bedre egnet, det tør jeg altså ikke sige

• #9   16. apr 2013 Jeg kan slet ikke genkende at BT023 skulle "skøjte rundt"? Jeg har selv haft det på min CB1000R, og min bror har det på sin R6 '07. Det er et kanont dæk med hurtig opvarmningstid, stor tillid, og mange km. Dog er profilen lidt rundt, så MC'en føles lidt "tungere" af vælte ind i sving, men til gengæld også mere stabil.

Det nyt T30 skulle være tæt på samme dæk, men med en mere sportslig profil.
    - Jeg går selv og venter på at det skal udkomme i 190/55-17, så jeg kan få det på min Fireblade. smiley

• #10   16. apr 2013 OBS. Jeg kørte ca. 8000 km på et BT023 bagdæk på min CB1000R.

• #11   16. apr 2013 emil

at holde erfaringer fra en cb1000 op imod en 600 er jo ikke fair, de har slet ikke samme arbejdsgang i dækket.....

men jeg har prøvet 023 af to omgange, og der var ikke greb når det var vådt, rundkørsler og lignende, prøv du at kør daglig transport med et 023, og så kør fra motorvejen og ind i en rundkørsel på afkørslen. det er ikke ligefrem tillid jeg har til det dæk på en R4 600, men er det tørvejr, så er det et godt dæk, ingen tvivl.

• #12   16. apr 2013 Jeg kørte et sæt bt-23 ned på min TL1000 sidste sæson.19000 km. Blev det til uden problemer hverken på kolde våde veje eller med frisk kørsel i sommer varmen.
    Der er sat et nyt sæt BT-23 dæk på til denne sæson.

• #13   16. apr 2013 Har tidligere kørt på BT023 og kan godt genkende den runde profil, men her er min oplevelse at T30 er mere sportslig i styregenskaber og i dens profil.

• #14   16. apr 2013 Jeg har Michelin Pilot road 3 for og bag på min cbr 600 - det er selvfølgelig ikke en lige så kraftig sag, men bruger den også meget til touring. Jeg er super tilfreds med de dæk, får ca 14.000km ud af et bagdæk + jeg syntes der er rigtig godt grip i dem når vejen er kold, eller våd smiley

Kommentér på:
bedste dæk

Annonce