{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.116 visninger | Oprettet:

Test af zx9r {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle der der ved hvor der ligger en online test af zx9r c fra 1998-1999?
Eller har andet positivt eller negativt at sige om den?
Nogle der ligger inde med specs. 0-100 0-200 og 1/4 mile evt mellem accelerationer? Og her mener jeg ikke det der bare ligger på nettet for det kan jeg selv finde og noget fra rigtige test af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test af zx9r
  • #2   31. mar 2013 Hvad viser digital uret i midten på turbo videoen ?

  • #3   31. mar 2013 hvad klokker er i Japan....... smiley



    jeg har selv undret mig... men der er også et lys på den.. tror det er noget form for tryk.. og lyset siger skift.... vil jeg tro.... men den gå da meget godt derud af... smiley



    mvh


  • #4   31. mar 2013 Runde tal, 300 km/t på toppen, til 100 på lidt under 3 sek, kan kun anbefale Dyno Jet-Kit, mellemområdet bliver endnu bedre end det normalt er, det er den mest rå jeg har kørt indtil videre, har haft 3-4 stykker af dem, alle C modeller.
    Du vil have online oplysninger, men ikke ting fra nettet, hvad er det lige du mener med det??????????


  • #5   31. mar 2013 hmmmm..
    ja det må vist være runde tal de 300...

    mvh


  • #6   31. mar 2013 zx9R 1999

    Kategori Sport
    Tophastighed 275 km/t
    Acceleration 0 - 100 km/t på 3,2 sek.
    Forbrug 15 km/liter
    Motor 4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 75 mm. Slaglængde: 50,9 mm. Slagvolumen: 899 ccm. Kompressionsforhold: 11,5:1. Maks. effekt: 143 hk / 105 kW ved 11000 o/min. Maks. moment: 101 Nm ved 9000 o/min. 4 stk 40 mm Keihin karburatorer.
    Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
    Stel Monocoque i aluminium. Kronhovedvinkel: 66°. Efterløb: 93 mm. Akselafstand: 1415 mm.
    Affjedring for Hydraulisk upside-down teleskopgaffel med 46 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 120 mm.
    Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 130 mm.
    Bremser For: 2 stk. 296 mm skiver med flydende ophæng. 6 stemplede fast ophængte calipere.
    Bag: 220 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende ophængt caliper.

    Dæk og fælge For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.
    Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg.

    Mål og vægt Totallængde: 2195 mm. Sædehøjde: 800 mm. Frihøjde: 125 mm. Tankkapacitet/reserve: 20/4 liter. Egenvægt: 183 kg.
    Vægt/kraft forhold 1,28 kg/hk


  • #7   31. mar 2013 Jeg vil have de test de tal der er lavede af rigtige mennsker og med test udstyr alle kan købe og ikke alle de teoretiske tal og forbriks oplysninger nettet flyder med.

  • #8   31. mar 2013 Min den ene gik 300 på klokken, ved ikke med de andre, og desuden er C1 IKKE med up-side-down, det gik man fra ved opdateringen, rørene blev så 50 mm i stedet, stivere og lettere, mindre skiver, før over 300 til 296. Den SÅ mindre high-tech ud, men vejede mere end 20 kg mindre end den forrige model, 1998.

  • #9   31. mar 2013 Nej det er 1998 modellen der blev opdateret 1999 er vidst ens med 1998 modellen.
    Topfarten intrasere mig heller ikke det vilde da alt over 200 ikke er så relevant men mere hvor hurtig den når 200 smiley


  • #10   31. mar 2013 den jeg har lagt data på, er den lette model som du nævner...

    den anden er her...


    Kategori Sport
    Tophastighed 260 km/t
    Acceleration 0 - 100 km/t på 2,8 sek.
    Forbrug 15 km/liter
    Motor 4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 73 mm. Slaglængde: 53,7 mm. Slagvolumen: 899 ccm. Kompressionsforhold: 11,5:1. Maks. effekt: 139 hk / 102 kW ved 10500 o/min. Maks. moment: 96 Nm ved 9000 o/min. 4 stk 40 mm Keihin karburatorer.
    Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
    Stel Monocoque i aluminium. Kronhovedvinkel: 66°. Efterløb: 93 mm. Akselafstand: 1440 mm.
    Affjedring for Hydraulisk upside-down teleskopgaffel med 41 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 110 mm.
    Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 145 mm.
    Bremser For: 2 stk. 320 mm skiver med flydende ophæng. 4 stemplede fast ophængte calipere.
    Bag: 230 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende ophængt caliper.

    Dæk og fælge For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.
    Bag: 180/55ZR17 på 5,50" alufælg.

    Mål og vægt Totallængde: 2195 mm. Sædehøjde: 800 mm. Frihøjde: 125 mm. Tankkapacitet/reserve: 20/4 liter. Egenvægt: 215 kg.
    Vægt/kraft forhold 1,55 kg/hk


  • #12   1. apr 2013 Alle de tal på nettet er mennesker der har testet og skrevet dem, alt hvad der er trykt er også at finde på nettet, godt og vel, så tag du bare det for gode varer.
    Når jeg skriver 300 er det selvfølgelig på klokken og træk så 5% fra så passer det nok ca.
    0-200 er nok 7-8 sekunder og sker i 3 gear og den kan rykke forhjulet op i 3 gear med Jet-Kit


  • #13   1. apr 2013 Hvis du kun er interesseret i op til 200km/t så gear den da om?! Så kan den få en del ekstra tænder bagpå og rå ryger den på 200 inden du får blinket med øjnene...

  • #14   1. apr 2013 Den bliver ret vild med 3 tænder mere bagpå og bliver det for meget kan du jo bare file af indtil det rette antal tænder, hvad du nu selv synes.

Kommentér på:
Test af zx9r

Annonce