{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondux
  • #1   30. mar 2013 Den hører nok under superbike, det kan man vel næppe komme udenom

• #2   30. mar 2013 Nej desværre nok ikke. men bare når folk snakker superbike så er det jo altid 1000ccm

• #3   30. mar 2013 Forsikringsselskabet skal nok putte i den klasse de syntes at den skal være i, hvis du er i tvivl.

• #4   30. mar 2013 Det var forsikrings kvinden der spurgte om det var en superbike da jeg snakket med hende.

• #6   30. mar 2013 Der burde være en klasse der hedder "sport".

• #7   30. mar 2013 Jeg har selv min ZX6R i mondux, den går under kategorien superbike. Lige så snart der er et R i modellen, går den under superbike, fortalte de mig dengang, så er det lige meget om det er en 600cc eller 1000.

• #8   30. mar 2013 Put den i superbike.. det er den dyreste.. dvs skulle de nu vælge en anden, kan det kun blive billigere smiley

• #10   30. mar 2013 R står for at blive Røvkneppet...... er jeg ret sikker på

• #11   30. mar 2013 Pas, jeg ved bare at min skulle stå under Superbike kategorien ved Mondux.
    jeg fik afhvide som overnævnte at den skulle under dette lige så snart det var en R model smiley så var det sådan set lige meget om den var på 600, 1000 eller andet kubik. Prisen varrigerede jo alt efter forskellige ting, kubik, hestekræfter, anciennitet, alder osv. De sagde til mig, at ved Superbike er det et krav, at forsikringstager er fyldt 25 år og har min. 5 års anciennitet på egen MC. Men ring til dem så for kan de fortælle jer om hvad modeller der går under Superbike, ved bare med 100% sikkerhed at en Ninja Zx6r går under superbike smiley

• #12   30. mar 2013 Henrik : VFR er helle rikke superbike.. det er Sportstouring hos dem (: Jeg hængte dem også op på den, men det kunne hun ikke lige svare på udover "Den kan du heller ikke forsikre når du er under 30" hvorefter jeg så kunne fortælle hende jeg havde et tilbud liggende på 5500,- kasko som 26årig, fra dem smiley så blev hun helt stille og så snakkede hun let og elefant udenom smiley

• #13   30. mar 2013 nu vi er ved mondux , mig og en kollega havde en snak om dem den anden dag , vi kunne dog ikke helt blive enige om at man skal være i en bestemt faggruppe for at blive forsikret der ?

• #14   30. mar 2013 Jeg har en Kawasaki GPX 600R, min er kommet i kategorien sportstouring.

• #15   31. mar 2013 Mondux har et samarbejde med kawasaki, lige som IF forsikring har Suzuki, så alle kan tegne en forsikring, ikke nået med bestemte faggrupper. Jeg tror Superbike er = ZX????R er deres øjne så er kubik´en underordnet. Men ved det ikke, ved bare at mondux klart var de billigste med en forsikring til mig, jeg gav næsten 3X så meget i forsikring ved Top DK før jeg skiftede.

• #16   31. mar 2013 en hayabusa / zx14 går under sportstouring mens en zx6r går under superbike :S lidt sjovt.

Kommentér på:
Mondux

Annonce