976 visninger
|
Oprettet:
Ingen plastik! {{forumTopicSubject}}
Hvad er jeres mening om folk der kører på motorcykel uden at ha' fået MC kortet endnu? Jeg er i fuld gang med at ta' kort lige nu. Rigtig mange (Endda min kørelærer) siger det er utroligt udbredt at køre rundt uden at ha' et MC kort. Rygtet siger politiet sjældent stopper motorcykler og det plejer ikke at være noget problem.
Jeg har siden igår fået mig en spritny cykel der bare står i garagen og venter på mig, men der er ekstremt lang ventetid på prøverne. Det er iiiikke nemt at holde fingrene væk!!
Så jeg kunne godt tænke mig at høre hvor mange herinde der kører rundt uden et kort? :o)
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 2 Svar: 2.835
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 973
Du skal bare være klar over, at hvis uheldet er ude, så ER det som Mathias også ganske rigtig skriver ikke så smart længere... og kan gå hen og blive meget meget dyrt.
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.984
At dem der kører uden "licens"... Skulle ha en rigtig gang klø'...
Ikke nok med at de kan stå i gæld resten af deres dage, hvis de kører nogle ned.. Men hvis en "knallerthjerne" basker en af mine unger ned... Bare fordi det var "fristende"...
Så får ordet "selvtægt" en helt anden betydning... Hmm...
Tålmodighed min ven... *Griner*
Du skal nok nå det...
Lykke til med prøverne...
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
jul 2006
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 8
maj 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 161
Altså... jeg skal da heller ikke være helt hellig... for selvfølgelig har jeg da været ude og køre på den,... uden kort. Godt nok ikke nogen lange ture bare lige ud på vejen og vende, men som folk også skriver så er det hul i hovedet at køre uden pap.
Jeg ved at en af dem jeg var igang med at tage kortet sammen med kom på hans MC til teori(ikke en generhvervelse) Det synes jeg så ikke er helt klogt, men hva' faen. Det er jo hans valg.
/mvh
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 57
Jeg tror nu nok din kørelærer har ret.. jeg kender da ihvertfald til et par der gennem tiderne har kørt inden de fik afsluttet den sidste prøve.
Problemet er bare at de kun tænker på den bøde de kan få.. ikke at de kan komme ud for et uheld, og stå i miliongæld resten af livet..
Jeg ved godt det er svært at lade den stå i det gode vejr.. men du ville aldrig tilgive dig selv hvis der sker noget..
Men Held og lykke når prøven kommer :o)
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 8
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 218
Han kom kørende lidt for hurtigt og kunne ikke nå uden om helleanlægget vel pga. manglende erfaring..... MEN resultatet af det hele blev at det ene ben blev skæret af på en færdselstavle..... INGEN erstatning for ben, INGEN erstatning for cykel. SÅ LAD VÆRE - VENT!!!
Jeg var selv ude at prøvekøre min egen mc inden jeg købte den og inden jeg fik pappet, man skal åbenbart føle for at lære..............
jul 2005
Følger: 24 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 56
engang hed det at køre uden pappet, som ikke er smart.
Vi skal lige huske, at sprit i blodet også giver forsikrings-
selskaberne mulighed for regress..
hygge
frede
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 517
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 175 Svar: 930
Kan vist ikke siges meget bedre!
jun 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.221
jul 2006