{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

FZR eller GSX-R {{forumTopicSubject}}

Står og til at indkøbe første cykel. Er indtil videre faldet over Yamaha FZR 600 og Suzuki GSX-R 750
Begge fra slut 80'er og start 90'er.

Er der nogen der kan komme med lidt plusser og minusser?

Det skal siges jeg er mekaniker og sagtens selv kan skrue i de gamle maskiner. Mit budget er max 20k og der burde kunne findes fine eksemplarer smiley

Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FZR eller GSX-R
  • #1   21. mar 2013 Hvis du holder dig til FZR600 så får du meget mere race for pengene.. De er meget lettere og styrer og bremser meget bedre en GSXR'ene - men de kan så knap være med på toppen, men det bruger man sjældent.. samt de er billigere da det er 600ccm mod 750ccm GSXR ..

• #2   21. mar 2013 90-92 gsxr til hver en en tid en fzr hverken styrer eller bremser bedre + en oliekølet gsxr får du en motor der bliver ved med at køre de næste 100år + masser af billige reservedele og performance parts og lir

• #3   21. mar 2013 Er FZR 600 ikke også et stålstel?? dvs måske lidt rust, og ikke finish af alu.
    Eller er det kun US modellen der har det.
    Som yamaha mand, ville jeg nok tage suzuki.
    T

• #4   21. mar 2013 Du burde klart overvej en YZF750R i stedet...?? Den koster det samme som en gixxer 750 men er på alle punkter en bedre motorcykel

Nikolaj det er altså ikke rigtigt, du får det til at lyde som en rædsels cykel. Selvfølgelig kan den bremse og styre det kommer jo an på hvad du sammen ligner den med.
    Den kan da nemt voldtage din suzuki både på gaden og banen.
    Den er i øvrigt næsten 40kg lettere end en gixxer 750

Når det er sagt, vil du blive meget mere glad for en gixxer 750 grundet den stører motor, bedre forgaffel, bremser