{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Jesper  H
Jesper H
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 38

Bandit vs GSX-R, FZR - 400 el. 600ccm? {{forumTopicSubject}}

Uerfaren køren på 183 høj - Jeg kan sku ikke vælge, cyklen skal være så stabil som muligt ( Vil jo helst undgå mekaniker besøg for ofte )

Og bliver jeg for høj til den lille bandit og de andre?

Så ser kun 1 godt valg, en lille hurtig 400 ccm - Race og sjov
( har 8 km på arbejde, køre mest små ture ) Men skal det være banditten, yamaha eller suzuki??

For og imod - ris og ros ?? smiley

Ps. Er en 600 bandit noget værd, da den er samme prisleje næsten?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bandit vs GSX-R, FZR - 400 el. 600ccm?
  • #1   16. maj 2009 Ikke for noget, men du kan ligeså godt tage en 600 ccm hvis det er samme pris som en 400 ccm.

Men det jo op til dig,

• #3   16. maj 2009 Vælger du banditten får du en nyere MC til samme pris, og ikke mindst en stærkere.
    Og ja, en bandit er bestemt noget værd. Selvom finishen ikke altid er god, så er der meget værdi for pengene i den. Lætkort og med en motor der har et stærkt mellemområde.
    Hvis man så også vælger at bruge penge på en ordentlig affjedring har man en ganske godt styrende MC.

• Jesper  H
    Jesper H Tilmeldt:
    feb 2007

#4   17. maj 2009 Der findes så også kun 1 lige pt, til 35.000 så de er nok alligevel ikke helt samme prisklasse.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #5   17. maj 2009 Det er ikke længe siden man kunne finde 600 Bandit'er til omkring 28-30.000, og det er vist den mest problemfrie af dem du nævner.

Glem små 400ccm maskiner - tidligere ejere og med al sandsynlighed også du vil prygle livet ud af dem for at komme ud over stepperne, og 50-60 hk bliver lynhurtigt for lidt når de skal hentes så højt oppe i omdrejningsregistret.

Så er det klart nemmere og mere ukompliceret med en maskine som kan sparke fra sig uden at skulle køre med hanen helt åben hele tiden - som f.eks en Bandit..

• #7   17. maj 2009 Nu er det ikke kun motorstørrelsen der er afgørende for prisen.
    En RVF 400 koster det samme at producere som en tidssvarende 600/750 racer. Motor og stelkomponenter er ikke taget fra discounthylderne som på GSX-f, Bandit og andre i den klasse.
    Men er man som danskerne er flest, og kun måler værdi ud fra motorstørrelse og hestekræfter, så er en 400ccm racer det forkerte valg.
    For dem der ved bedre, er det en MC der byder på meget underholdning

• #9   17. maj 2009 Simon R: Ikke det jeg skriver, blot at de små racere er sammensat af komponenter der gør dem gode på en bane, og de komponenter er af en anden standard og pris, end der smides på en alm gade MC. Derfor er sammenligning med en Bandit 600 og en ordentlig 400 racer, som at sammenligne pærer og bananer. For selvom man giver det samme for dem, så er det 2 helt vidt forskellige MC'er.

• #10   17. maj 2009 En af mine venner har faktisk en Bandit 600 til salg....Du kan se den her...
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12139&ipc=48762

Han er til at tale med om pris da den bare skal afsted...

• Jesper  H
    Jesper H Tilmeldt:
    feb 2007

#11   17. maj 2009 Vil også mene en 600 ccm er mere touring og 400 racerne er små sjove racere.
    RVF´eren er klart drømme cyklen, den køre suverænt og kan virkelig flytte sig, den er dog for dyr så leder efter en replacement til en billigere mønt!!

40.000 er stadig over mit budget så derved er en 600 udelukket på nuværende tidspunkt.

• Jesper  H
    Jesper H Tilmeldt:
    feb 2007

#12   17. maj 2009 Claus J: Hvad koster den evt? Kan ikke skrive til ham, da jeg ingen cykel har oprettet

Kommentér på:
Bandit vs GSX-R, FZR - 400 el. 600ccm?

Annonce