{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC skift
  • #1   27. nov 2004 Det kommer jo an på hvem man. Har du overhovedet tjekket, hvad den vil koste i forsikring. Det er ikke sikkert du kan få den forsikret. Du kunne evt. købe en brugt fzs600 og køre på den i nogle år inden du skifter, så har du prøvet en 4 cyl. Fazeren har jo samme bremser som en r6 og motoren er bare droslet lidt ned.
    Hilsen TH

• #2   27. nov 2004 Ja jeg ved godt at forsikringen er temmelig dyr som 21 årig, men man har jo kun det sjov man selv laver... Hehe

• #3   27. nov 2004 Ja ja. Har man en drøm så man jo punge ud.

• #4   27. nov 2004 Jeg er også kommet fra en gs'er, men da der var et godt tilbud så slog jeg til på en sv'er

• #6   27. nov 2004 Ok så i synes det ville være bedre at vælge en FZ600 feks... den er faktisk også meget fed den nye af dem... :o) Er der nogen, som har nogen erfaringer med den nye FZ600??

• #7   28. nov 2004 Jeg er selv startet på min nuværende cykel (Yamaha FZR 600 US), og det har jeg F..... godt nok været glad for, den er hurtig (i min verden), men også meget let at køre. Den er stadig alt rigeligt til mig, og jeg har (officielt med kørekort) kørt på den i 1½ sæson.

Og priserne starter ved omkring 45.000,- for de lidt ældre, den er også til at komme til i forsikring!!!!!!!! og jeg har aldrig haft nogen form for problemer med den.

Kan kun anbefales...............!

• #8   28. nov 2004 Ok men tror i at den nye FZ6 Fazer, ville være meget dyr i forsikring, som 21 årig... Den ser faktisk meget fræk ud den nye der... Hehe Tror i ikke at GF-fosikring vil forsikre mig, til rimelige penge... Eller kender i et andet sted, som er bedre / billigere... VH Niels

• #9   28. nov 2004 hvor gammel er du??? og hvor meget ancinitet har du??

• #10   29. nov 2004 Jeg er 18 nu men jeg køber en Gs 500 til sommer... når jeg har haft den i et par år kunne jeg godt tænke mig en R6 eller en ny FZ6... En af mine venner har lige haft en R6 årgang 2000, han siger af den er meget nem at styre osv, så jeg kan sagtens købe sådan en bag efter... Han er midt i 20`erne og han giver kun 1200kr i forsikring (selvrisiko)...

• #11   29. nov 2004 Med mindre du kun vil have ansvarsforsikring på den skal du nok tænke i andre baner, en kasko på en af de ovennævnte modeller R6 og FZ6, vil koste RIGTIG MANGE PENGE!!!!!!!!!!!!!

Køb en lidt ældre sporter (hvis det er det du vil have) og så nøjes med en ansvarsforsikring......

Det ville jo være træls at have brugt 100 af de store kilo, og så smadre cyklen (eller få den stjålet) uden at få en krone for den........?

Bare et råd.....!

Vil tro at du skal give imellem 30-40.000,- i forsikring med kasko for de modeller du nævner, og med 1 års anncinitet.....

Hvad mener du med at han giver 1200 i selvrisiko??? selvrisiko er det du selv skal betale hvis du har en skade på cyklen, eller den bliver stjålet, det har ikke noget med præmien at gøre

• #12   30. nov 2004 Nej undskyld jeg mente 1200 kr i ansvar... :o) Jeg kan godt se at det er mange penge for en kasko, men efter 3-4 år har den jo tjænt sig selv ind på den måde...

Jeg skal jo også lige ha min Gs 500 først i et par ingen jeg køber noget vildere... Men den gider jeg altså ikke ha kasko på den koster jo kun ca. 50.000 kr... :o)

• #13   30. nov 2004 Når jeg nu køber min Gs`er... Og jeg får den synet med drosling osv...

Må jeg så godt sætte en anden udstødning på bagefter, eller får jeg en bøde for det... Kan en Gs500 få en fed lyd med en ny udstødning... :o)

Hvad sker der hvis man fjerner begrænsningen, inden jeg har kørt på den i de to år...

• #14   30. nov 2004 Hvis du fjerner begænsningen før tid dækker forsikringen ikke (dvs. at kører du en f.eks. en unge ned, skal du selv betale erstatningen), og du risikerer selvfølgelig en bøde.

• #15   2. dec 2004 Politiet opdager ikke lige med det samme at ploberinger er fjernet. Den skal først sendes til syn. Ja en GS'er siger faktisk ret godt med en Vampire udstødning. Men ang. forsikringen. Så giver jeg ca. 6700 for min SV'er ved GF (kasko). Jeg har været der siden jeg var 18 (er nu 23). Men det er ikke nemt at komme ind. Jeg har fået dispensation til kaskoforsikring, normalt skal man være 30.
    Hilsen TH

Kommentér på:
MC skift

Annonce