Andre forumemner med "Garage til deling"
Garage deling Aarhus (Frederiksbjerg, Langenæs)
Hejsa. Jeg søger en at dele garage med i Aarhus C nærmere betegneget Frederiksbjerg -> Langenæs - Så skriv endelig hvis du har noget du vil dele? Alternativt har jeg en garage på "hånden" til ...
Hejsa. Jeg søger en at dele garage med i Aarhus C nærmere betegneget Frederiksbjerg -> Langenæs - Så skriv endelig hvis du har noget du vil dele? Alternativt har jeg en garage på "hånden" til ...
Skrevet af: Krøjer ™ - 7. apr 2018
MC Garage
Hej alle Jeg søger en mc garage i ø-gaden i Aalborg. Enten en for mig selv, eller anpart i en anden. Skriv hvis i har noget. Har i samme forbindelse tænkt på om man kunne lave en sektion under ...
Hej alle Jeg søger en mc garage i ø-gaden i Aalborg. Enten en for mig selv, eller anpart i en anden. Skriv hvis i har noget. Har i samme forbindelse tænkt på om man kunne lave en sektion under ...
Skrevet af: Alex L - 21. mar 2011
garage i århus n
søges.. deling, alene leje, køb?? næsten alt har interesse.. skriv vis i kender til noget, eller lign. tak! ses på vejen fra på fredag :D
søges.. deling, alene leje, køb?? næsten alt har interesse.. skriv vis i kender til noget, eller lign. tak! ses på vejen fra på fredag :D
Skrevet af: Kevin(Århus) N - 4. maj 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Sætte spejl og hylde op 400 kr.
- Rengøring af hus 1.100 kr.
- Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
- Ophæng af spejl med lys 500 kr.
- Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
- Blikkenslager 2.200 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Garage til deling i Åbyhøj