{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.537 visninger | Oprettet:

Bløde sidetasker fra Givi, problem med til passning! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Skal starte med at sige, jeg har søgt på MCG og kigget forskellige topics som har med tasker at gøre, mange links som ikke længre fungerer eller nogen af disse topics som mer direkte kan hjælpe mig med mit problem. Så lad mig lige forklare vad problemet består af.

Jeg har spurgt inde på CBR klubbens side, og derfor også synes jeg vill spørge her, for at se om jeg kan få lidt hjælp ideer.

Jeg ejer jo en sort Blackbird fra 2001, jeg har ikke orginal potterne på længre, men et par som er lidt mindre. Jeg besluttede mig for at købe det man kalder for bløde sidetasker, sådan man lægger under saddeln, og spænder fast forskellige steder. Modellen jeg købte hedder Givi, Linie Silver T469, og købt bed Roberts MC.

Jeg har pakket ud taskerne og lagt i de afstiver som beskrivelsen viser, åbner saddeln på min BB, lægger remmerne/stropperne hen over og sætter saddeln tilbage igen. Jeg kiggede på bilden i manualen sådan ca hvordan de forskriver at disse skal side, når dette er gjort kigger jeg lidt på taskerne bagfra set og siden, men det ser helt forkert ud, og hvis jeg strammer stropperne mer bliver det endnu mer galt synes jeg selv. Og nogen af disse stropper går under skærmen og sidder meget tæt på mit hjul, som jeg så synes bliver lidt for trafik farligt.

Jeg kontakter Roberst MC igen for at høre hvis der findes nogen form for "universal bøjler" til sådane tasker og til min type MC, da jeg kan se at andre typer af bløde tasker har lidt sådane bøjler som holder taskerne på plads, men får svaret nej, det findes ikke til min model. Skam må jeg sige, da jeg gerne ser at man også køre med trafiksikkerhed, så disse tasker ikke finder på at flyve af eller lignende. Når det er sagt, hvis jeg monterer taskerne lige efterbogen, så kan der heller ikke sidden en passagere med bag på.

Så nu til hvorfor jeg henvender mig til jer. Mange af jer bruger på MCG er erfarne råtter så at sige, og har mange gode ideer og meget behjælplige i min øjne, så er det nogen som har nogen ideer og kan forklare disse hvordan jeg kan få disse tasker til at side fast og mer sikkert, plus at give plads til en evt passagerere? Eller er det nogen som er så handy til at hjælpe mig til at lave, bukke nogen rør som man kan få passet ind på blackbirden, serfølig står jeg får alt matriale, og en skilling som tak for hjælpen hvis interesse og tid. Jeg ved hardcases er det mest optimale, jeg vil også gerne have dem med tiden.

Jeg vil gerne tage nogen bilder af mine tasker forfra og bagfra så man kan se det, + tage billede hvordan de sidder på så at man kan se dette, dog først muligt til weekend da jeg arbejder.

Jeg håber i har nogen gode ideer som kan hjælpe mig lidt på vejen, på forhånd tak

Mvh

Hans Dahlin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bløde sidetasker fra Givi, problem med til passning!
Kommentér på:
Bløde sidetasker fra Givi, problem med til passning!

Annonce