{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.852 visninger | Oprettet:

Gert B
Gert B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42

Vedligehold af læder sidetasker på mc ? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Honda vt 500 c fra 1986, har lige taget sidetasker af for at rengøre dem, men hvad skal jeg bruge til det? Havde først tænkt var vand med sæbespåner og så læderfedt! Men så var der en der fortalte mig at det måtte jeg endelig ikke bruge, sæbespåner udtørre læderet og hvis de får læderfedt bliver de for bløde! Er der nogen der kan bekræfte/ afkræft dette, hvad gør I ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedligehold af læder sidetasker på mc ?
  • #1   15. feb 2015 Jeg ville nok købe noget skocreme, såsom woly til 35,- for en bøtte og en gang imprægnering, det virker på alt læder, gør det smidig og vedligeholder læderet. Der er næppe meget der bliver slidt som sko, jeg bruger det til alt mit læder, dog ikke sagt at det er det rigtige. smiley

• #2   15. feb 2015 Sæbespånevand og god tid til tørring ved normaltemperatur - fuck alt hvad du ellers har hørt. Derefter et eller flere lag skocreme i den rette kulør, Find mig lige en lædervare du er hårdere ved end sko. Hvad der er godt til dem, er nok godt til det meste:-)

• Gert B
    Gert B Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 42
    #3   15. feb 2015 tak for svarene, jeg prøver med sæbespåner og skocreme.

• #4   15. feb 2015 Jeg plejer at vaske mine med helt alm auto shampoo når jeg vasker mcen.
    Om vinteren giver jeg dem et tykt lag læderfedt og smider dem i en pose, så kan de suge hele vinteren.
    Når foråret kommer tørrer jeg det overskydende af og på igen

Kommentér på:
Vedligehold af læder sidetasker på mc ?

Annonce