953 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
19 Svar
En side mod De nye kørekort regler En side mod De nye kørekort regler
Siden er oprettet for med tiden at gøre obs på utilfredshed omkring de nye kørekort regler for motorcykel, overfor vores Justitsminister og andre politikkier. Der vil blive sendt mail ud til ca. 2000 politikker i forbindelse med næste valg.
https://www.facebook.com/BGpsykoterapeut?sk=timeline#!/NyeKorekortRegler
Del gerne siden på din status så der kommer så mange ind som muligt
0 synes godt om
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 745
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 344
Når først beaukraterne har besluttet at besværliggøre livet for os som betaler deres fede lønninger, så er der ingen vej tilbage til bedre tider.
Spar jeres tid !
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
Fint initiativ, håber det får stor opbakning så vi kan få råbt politikerne op.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
feb 2013
Følger: 1 Svar: 4
jan 2012
Jeg vil også klage !!! jeg blev født dengang man måtte tæve konen og ungerne!! så hvorfor skal jeg være underlagt disse nye blødsødne regler ?? Og jeg kan sgu bevise at kællingen trænger til et par flade ....
Selvfølgelig havde du da ikke ventet 2 år med at køre mc.......... Desuden så er det godt at have en frisk teoriprøve i erindringen når man køre "stor" mc. For det er ikke meget vrid der skal til i højre hånd nu om dage, før man skal til test
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
jan 2012
Det er ikke noget du tør sætte penge på
apr 2006
Der er sku da som at stikke tegnstifter i fødderne på en elefant, den tromler bare videre.
Er der ingen af jer der fx har prøvet noget så simpelt som en klagesag mod SKAT ??
Det er komplet umuligt, muren starter når du skal have fat i rette sagsbehandler, som du kan bruge ugesvis på at få fat i.. For mails svare de heller ikke.
Det var bare et eksempel.
Men jeg ønsker jer alt held og lykke med jeres projekt.
Hvis jeg en dag møder en der kan hjælpe mig med hvordan man skrider fra dette afgift lorteland, DK og komme til Spanien, hvor livet er noget nemmere, så er jeg godt på vej væk fra den evige afgiftsgryde her i Suppe Danmark.
Af samme årsag har jeg stoppet med at betale skat til DK for 7 år siden.
Kapitalister.
feb 2011
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 230
Hvis du har så stor et problem med Danmark, hvorfor flytter du så ikke bare?
Du bruger vel stadigvæk det danske hospital en gang imellem, selvom du ikke bidrager med skattekroner?
Men så må vi andre jo bare betale lidt mere, det skal da ikke være det
Er enig i, at afgiften er for høj i Danmark, men vi er og bliver en velfærdsstat og det skal kunne løbe rundt alt sammen. Man skal jo kunne finansiere vores velfærdsstat på en eller anden måde.
feb 2013
Følger: 1 Svar: 4
Træt af det her forbandet lorteland, det eneste du må er at betale skat så de kan give pengene videre til Afrika.
apr 2006
Men jeg oplyser dig da gerne lidt detaljer:
Jeg har aldrig i mit liv været på et hospital !
Jeg går til tandlæge i dk 2 gange om året hvilket jeg selv betaler.
Jeg bruger ikke biblioteker, museum, sportshaller eller andre gratis institioner.
Til gengæld betaler jeg ejendomsskat på et hus hele året.
Betaler vægtafgift/forsikring på en bil og 2 stk mc hele året.
Jeg betaler fjernvarme, el, renovationsafgifter osv 12 måneder om året.
Jeg kan ikke trække renteudgifter for kreditforeningslånet fra i skat ( da jeg jo ikke betaler skat ) der røg yderlige ca70.000 af mine egne penge til statskassen i Dk som jeg ikke bruger !
Jeg betaler tv pakker, og alt muligt andet lort 12 måneder om året.
Grunden til jeg nævner HELE ÅRET er fordi jeg kun opholder mig i afgift helvede (Dk) 6 måneder om året, resten af tiden tjener jeg penge i udlandet, som jeg så bruger de 6 md jeg har fri i DK, penge lige ind i det Danske samfund.
Ikke som alle de offentlige lønninger i Dk, som bare er penge der cirkulere rundt.
Så når alt kommer til alt Nikolaj, så er det nok mig der fylder nødder i dine lommer og ikke omvendt, jeg aflevere trods alt over 500.000 udlandske kroner i Danmark hvert år, betaler fulde afgifter og skatter, og ophloder mig der kun 50% af tiden.
Jeg kan jo ikke få 50% af min vægtafgift tilbage vel.
Og til dit spg. Om hvorfor jeg ikke bare flytter ??
Det er fordi jeg købte et udemærket hyggeligt hus for 3 år siden, det skal jeg lige høste lidt glæde af inden jeg skrider ned og samler tomater, eller hvad du mener jeg skal lave. Hehe.
Jeg håber du blev klogere i dag
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 319
jan 2012
Om jeg fatter at en person med din holdning. Overhovedet gidder sætte sine ben på dansk jord....
Du virker jo ellers som en fornuftig mand
apr 2006
Der er ikke noget nemmere sted i europa end Danmark at gå ud og score madammer, Danske piger er ikke så vanskelige..
De spanske til gengæld, de er umulige at komme i snak med.
Men som sagt, jeg skal lige nyde mit fine hus lidt mere, og lære de mest basale regler i Spanien inden jeg smutter. Tænker der går ca 3 år, der er det hele sikkert ogse fuldstændig kaos i Dk. Deres afgifter tager jo aldrig slut.
feb 2011
Siger bare, at du ikke skal svine Danmark til og kalde det for et ''lorteland'' for synes sku generelt vi har det meget godt i Danmark og sætter pris på vores velfærdsstat.
Og ja du er med til at fylde statskassen lommer, men det gør vi andre jo også, tror ikke kun, det er dig, der sørger for nødder til vores lommer, vi deltager altså også selv aktivt.
Og hvad er nu det for noget, med at svine vores danske damer sådan til for.....
Må jeg foreslå at hvis du er så utilfreds med vores danske piger, så tag en tur til udlandet og find en? Så slipper du jo for vores ''tykke trunter''
apr 2006
Jeg gentager: Maden og de tykke trunter er helt ok.
Helt ok. er det at svine til. ?? (At være tyk/buttet behøver jo ikke være negativt)
Det vældfærdssamfund du skriver om er det det samme som jeg oplever 6 md om året i DK, er det der hvor folk ligger på gangene på hospitalerne, ældre for skåret ned i rengøringen/plejen, pengene fosser ud til håbløse diktatur lande som vi forgæves skal prøve at redde, eller er det alle de fine nye afgifter som vi dagligt oplever i DK ??
Er det alle de veluddannede Polakkere som arbejder og betaler fuld bidrag i DK og slet ikke fylder varevognen med koster inden de skal hjem.
Du syntes sikker også at politikkerne og industrien bosser ikke forgylder sig selv med 2 cifrede millionbeløb i løn og gyldne håndtryk når "hele huset er brændt ned" Alt mend Hr og Fru Danmark skal spare så meget at de snart er nød til at æde deres egen afføring for at leve.
Det glæder mig du er tilfreds med vældfærds-Danmark
Men hvis jeg syntes Dk er et lorteland, så har jeg SÅ meget ret til både at mene og skrive det.
Og så tror jeg min pedagogiske undervisningstime er slut for mig, nogle mennesker fatter bare ikke hvad der rører sig i samfundet, og jeg gider sku ikke være ham der skal lære folk det.
feb 2011
Det har du da bestemt lov til Per, men jeg gider bare ikke at høre på at du sviner det til, og det har jeg lov til at mene.
Og lige for at komme ind på det, så tror jeg at 99% af alle dem, der læser dit forrige indlæg vil være enig med mig i, at du sviner vores piger og land til.
Hehehe hvorfor skal du nu til at svine mig til også?
En side mod De nye kørekort regler