{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Så er Millen i hus! (S.G) {{forumTopicSubject}}

Jeps smiley

Den kom igår, og jeg har allerede kørt en del på den! Skulle jo Fra tønder til Sjælland med den osv smiley

Er lige nu i Frøslev ved MR. Dyno, da den skal have det bedste af det bedste! Sidder og keder mig lidt mens han er igang med mapsene til hver enkelt cyllinder.

Kan allerede se, at Amann tuningen har givet sit. Det har givet bund og mellemområde! Men ikke nær så meget top som amann tuningsfirmaet påstår. Faktisk er det en del skudt ved siden af! men det var jeg nu godt klar over i forvejen. Grunden til sådanne firmaer altid overdriver er for at få kunder! smiley Og kunder ser som regel kun på topeffekten ved 100% throttle! selvom det faktsik er bund og mellemoråde, samt ALLE andre throttle positions man bruger smiley
Men det er ligemeget, bunden og mellemområdet, gasresponsen, og det brutale træk er væsentligt bedre end en standard mille, netop pga de ting amann har lavet ved den! Og toppen er god! smiley
Sjovt nok er amann chippen ikke er tilstrækkelig! Den udnytter slet ikke det der er lavet ved cyklen! Synd når en sådan tuning koster på den anden side af 20k! Og sjovt at et så seriøst firma ikek selv mapper cyklen ordentligt istedet for at smide en halv løsning på i form af en chip.
Men jeg vil have det bedste af det bedste, derfor ALTID en powercommander og en Mr. Dyno før jeg bilver tilfreds! smiley Jeg kan ikke understrege det mere! Få en tid herovre! Det er ren magi!

Millen er rullet færdig engang i eftermiddag. Så er spændt på det endelige resultat! Men det lover rigtig godt

1. hånds indtrykket af at køre Millen er, at den er nasty som ind i Helvede! Trækker på hjul i de første 3. gear smiley
Ligger sindsygt godt på vejen (takket letvægtsfælgene, den stive konstruktion, samt öhlins affjedringen)
Der er seriøst potentiale i den cykel, og det skyldes udelukkenede amman tuningen og det lækre komponenter en R mille har!
Den føles sindsyg stiv at køre, men det er kun godt! Forreste affjerdring skal eftergåes, da jeg næsten kan bunde den når jeg presser cyklen

Der kommer opfølgning senere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er Millen i hus! (S.G)
  • #1   29. jun 2006 Tillykke.

Det er sku en super fed mc du har fået hjem der...

Mvh

Lasse

• #3   29. jun 2006 Det er da absolut en "Amamm" cykel der.... tillykk med den smiley

• #4   29. jun 2006 Tænl at du blev nød til at købe en hel Mille for at kunne få dine letvægtsfælge *GG*

/
    Jesper

• #5   29. jun 2006 Fedt at du kommer med sådan en stemnings rapport. Glæder mig til at følge med i hvordan det går.
    Jeg har selv fået en tid ovre hos Ove AKA Mr. Dyno, den 19. juli. Det bliver lidt af en køre tur jeg skal på den dag. Først over til Ove, og få kørt Millen rigtigt ind. Der efter hjem og smide det effekt filter af som vi ikke skal bruge (enten KN eller evo luft filter kit). Og så på nakken af min, til den tid MEGTE velkørende Mille, direkte til Skagen træf. Tror ankomst ølen kommer til at smage rigtig godt. Ha ha.
    Det bliver lidt sjovt at se hvilken forskel der bliver før og efter Mr. Dyno besøget. Og forskellen til din Armann tunede motor.

• #6   29. jun 2006 Husk at "joine" www.aprilia-club.dk vi holder træf i klubben senere på året i Aalborg ... og det plejer være ræser sjovt.

Skulle du mangle din forgaffel+motor m.v. lige pludseligt en morgen ..... ja så lad være med lede på min profil herinde efter opdateringer på Tuono'en ... HA HA

Har bestilt Öhlins bagdæmber og diverse andre diller daller ting til havelågen ...

Siger det lige igen ... din Mille er for rocker ... velkommen til den mørke side ... Bella Italia

Kommentér på:
Så er Millen i hus! (S.G)

Annonce