Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  karburatorer ud til siden
  • #1   2. dec 2012 Tror ik det er det store problem.. Dem som har sidden som denne og uden filter, er jo mest til show, og ikke hverdags kørsel. Desuden er vakuumet langt større i motoren en det fart vinden kan skabe.

• #2   2. dec 2012 mest til show , OMG ??

billedet er af en dragtwin så show , nej !

steffen , kan godt følge din tankegang , kan også huske fra yamaha 4-gear dagene at man ikke kunne køre uden dækslet over karburatoren men satte man en fod foran motoren så kunne man

kan også huske noget om flere udenlandske tests hvor bla gsx-r 1100w lavede tæt på 200HK i dynoen (uden luftfilterkasse) men kæmpede for at knække 260 på bruntingthorpe ,hvor en std 1100w skrev 269 på radaren

men hvorfor dragracere lige kan slippe afsted med det er mig lidt af en gåde

• #3   2. dec 2012 Det havde jeg sq ik lige spottet at det er en dragbike..

• #4   2. dec 2012 Jo det er en rigtig ræser
    Hvad så med dem som peger frem det er da ogsa noget som skovler luft ind
    Jeg havde et problem på min gamle xj900, der havde jeg lagt en gps tracker ind i luftfilteret og det virkede bestemt ikke, 120 Km/t så begyndte den at ikke ville trække og kunne ikke tage gassen og andre ting

Kommentér på:
karburatorer ud til siden

Annonce