616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Holland !! Holland !!

Hej alle sammen...
Så er det bare tid til at sige tak for en fed tur til Holland... Kom godt hjem igår selvom vi var senere hjemme (nogen skulle jo ryge hele tiden, dog kun alm. cigaretter ;).

Super fed tur selvom mit hoved var lidt ømt om morgenen underligt hi hi... Håber at se jer alle næste år...

Knus Line

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holland !!
  • #1   26. jun 2006 hej til alle herfra også, stine og jeg kom også godt hjem, vi var dog lidt skuffet over ikke at være blevet overhalet af bare en af jer på vej hjem;-)
    Næsteår tager jeg traileren med så kan det være at man ikke kommer først i en SHARAN VAN, plus vi kan slæbe flere bejere.
    Tak for en fed tur til alle jer tørstige mennesker.

• #2   26. jun 2006 fotoes??

• #4   26. jun 2006 Hey Mikkel... Vi gjorde ellers hvad vi kunne, den fik mere eller mindre hvad de kunne trække i 144 km. Fra det sidste stop i Tyskland, det er en underlig følelse at blæse forbi Polizei 6 cykler. Med omkring 200+ km/t og så lige slække gassen, fordi man kom i tvivl. Om der var fri hastighed lige der, men på den anden side. Så skulle den Vectra vist ha Turbo og alt muligt andet, hvis den skulle ha hentet os igen. Næste år lover jeg at jeg kommer, uden tanktaske.... hehehe

• #7   26. jun 2006 Ja Martin nu skal du da bare pive smiley ses på vejene alle sammen... men hov hov skagen kommer jo snart så der skulle der være mulighed for at danse på nogen borde uden af blive hældt øl ud over smiley

• #8   26. jun 2006 Hej hej! Tak for en kanon tur drenge og piger! Vi valgte at tage turen hjem lørdag, pga af det gode vejr, minimal trafik osv. Det Gik bare derudaf uden kø eller noget! -men Kim på Kawa'en, og Tommy på yamsen måtte lige hver især spytte 75 euro i den hollandske statskasse for en bukket nummerplade smiley

• #9   26. jun 2006 • Strada # 1 ® <Salt Creek> •
    Var du da med og lå i sprit siden de ikke "må" vise fotoes hehe...

• #12   27. jun 2006 jeps tak for en fed tur,er helt sikkert klar til næste år.... turen blev dog lidt dyre ned end djem da den holllandske stat ikke ser gennem fingre med en bukket nr. plade;+) det kostede så lige 75 euro. vi jo ikk på ferie for at spare;+)

Kommentér på:
Holland !!

Annonce