590 visninger
|
Oprettet:
HOLLAND {{forumTopicSubject}}
hey. den tur til moto GP i holland
.
( ja keder mig helt vild og vil lige have gang i den her inde)
hvilken hastigheder kommer man til at ligge på når man køre der ned... har mine 34 hk om det så er for lidt til at følge med..
billet salget er ikke gået i gang endnu eller hva.
hva kommer sådan en tur på de 5 dage til at koste..
Martin
aug 2004
Følger: 34 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 391
mvh rené c
nov 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 460
du kan da bare ligge dig i baghjulet på duc Tommy, mads og Søe,skulle de ikke der ned? ;-p
jun 2005
Følger: 52 Følgere: 51 MC-er: 2 Emner: 55 Svar: 159
jun 2005
nov 2005
jun 2005
nov 2005
vi har jo general forsamling næste weekend i snedsted mc.. og bagefter det er lagt op til fest, hvis det var noget..
jun 2005
julen koster mange penge som man siger. og en dejlig overtræk derfra skal jo betales tilbage inden marts hvor pengene skal bruges på benz og træf...
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
Prøv at ring til dem her...
www.kartenas.de
Der kan du reservere billetter, som du kan hente på grænsen mellem Tyskland og Holland.
Og pladsen hvor jeg ved at der kommer mange danskere, hedder Camp Sudosa
(link fjernet)
Men de har ikke åbent for booking endnu, jeg ved ikke om du har skrevet i Mathilde´s indlæg. Omkring Holland, men ellers hold øje med et indlæg. enten fra hende eller mig, omkring Holland. Vi skal nok følge op på det, når vi kommer lidt længere frem i tiden. Men ang. Billetter er det en go ide at, bestille reservere nu her. Da de gode pladser er ved at være væk, vi her reserveret på Winterdijk tribune. Og der koster billetter 65 Euro, og det koster 20 Euro for at komme ind og se tidstagning om Fredagen, Prisen på Campen. Kan ses på deres hjemmeside, umiddelbart ved jeg at der ihvertfald ca. er omkring 50 Danske mcér der skal bo der.
Og ang. hastighed, så er det op til en selv. Hvor stærkt man kører, men da vi er en broget flok. Med alt fra Streetfightere,motard,naked,kåbe og Racere.
Bliver det nok ikke noget problem, at følge med. Selvfølgelig skal det værste spindelvæv, pustes ud af rørene. Men både trafik og normal selvkontrol, begrænser det til små korte sprints... Og så vil vi i vores forsamling, have opsamling på div. optankningssteder. Og der vil blive lavet rute/kørebeskrivelse, til alle hvor tank/opsamlingssteder er indtegnet.
Og der vil være div. tlf.nr. som man kan ringe på, hvis man bliver helt væk.
Mvh.
Don-G
HOLLAND