1.417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hvem ved noget om FC-Moto.de??? Hvem ved noget om FC-Moto.de???

For mere end en måned siden bestilte jeg et par handsker hos dem, og umiddelbart derefter modtog jeg en e-mail hvori de orienterede mig om, at min ordre nu blev processeret.

Siden da har jeg ikke hørt en dyt fra dem, heller ikke om de to rykkermails, jeg siden har sendt. Jeg har handlet en del på tyske websites - dog ikke hos dem - tidligere, og det plejer at gå aldeles gnidningsløst.

De har heller ikke trukket penge på mit kort, så de har heller ikke sendt noget, som så bare er forsvundet.

Ved nogen her om der foregår noget???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem ved noget om FC-Moto.de???
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   17. okt 2012 Jeg oplevede nøjagtigt det samme - og jeg endte med at afbestille ordren.

Det reagerede de spøjst nok lynhurtigt på???

• #2   17. okt 2012 Jeg har for længe siden købt lidt hos dem via nettet.. 4 dage senere var varen på min adr..
    Så jeg kan intet negativt sige om dem.. c",)

• #3   17. okt 2012 Jeg har også betalt, og har aldrig fået mine penge retur...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #4   17. okt 2012 Jeg har bestilt fra dem læssevis af gange, men de sidste to er gået skævt.

• #5   17. okt 2012 gixxerboy... Sidder du og siger, at du ikke støtter din arbejdsgiver... *lol* c",)

• #6   17. okt 2012 Aldrig problemer her!

• #7   17. okt 2012 Spøjst

Jeg har truet dem med at cancellere ordren for to dage siden. Har jeg ikke hørt fra dem fredag, kan de sgu glemme det.

• #8   17. okt 2012 Jeg har aldrig oplevet noget godt med FC-Moto. Orderen er altid hurtigt i "processing", men derefter sker der intet. Det er ALTID endt med at jeg har afbestilt orderen da jeg ikke gider vente på at de får fingeren ud af gaskanalen.

Moto-IN er derimod altid hurtige til at sende. Skulle det bestilte ikke være på lager, så får man en forventet leveringstid, og den bliver overholdt

• #9   17. okt 2012 Knud så velbefaren du er hér, og på MCF, undrer det mig lidt du ikke ved bedre med netop den butik. Det emne har været oppe en million gange.

Har de varerne hjemme er de hurtige med leveringerne.
    Har de dem ikke hjemme, er de DRÆN!

• #10   17. okt 2012 fc-moto og motoin ,er det ikke samme firma eller ihvertfald samme ejer ??

• #11   17. okt 2012 jeg bestilte en hjelm derfra her iapril, jeg fik den juni mdr..
    trods der stod at hjelmen var på lager...
    handler ikke der mere.. for så skal jeg bestille i feb mdr for og være sikker på og få varen til sæssonen

• #12   17. okt 2012 Soldier 6500:

Jeg burde muligvis have nærlæst lidt, men for f..... jeg skulle bare bestille nogle handsker. Den generelle erfaring jeg har med tyske webshops er faktisk god, og så er det vel bare at lære.

Men de skal sgu være møj dygtige, hvis de skal se mig som kunde igen

• #13   17. okt 2012 Samme skete for mig. Jeg sendte en mail med afbestilling af spyke bukser efter 3ugers ventetid. Pludselig efter 2.5 månede modtager jeg alligevel bukserne og pengene er trukket... Deres service er så ringe, man tror det er løgn

• #15   18. okt 2012 Så fik jeg denne:
    <i>
    Sehr geehrter Kunde,

entschuldigen Sie bitte die Wartezeit. Die Handschuhe sind erst wieder seit der 43 Kalenderwoche wieder lieferbar.
    Wir werden ihre Bestellung so schnell wie möglich an Sie versenden, sobald wir die Handschuhe erhalten haben.

Mit freundlichen Grüßen/ With kind regards

Sabrina Mejewski
    FC-Moto Team</i>

og svarede dette (jeg taler tysk, men skriver det skidt, så undskyld eventuelle grammatikfejl)

<i>
    Lieber Frau Mejewski.

KW 43 ist nächste Woche. Das heisst - wenn die Handschue nicht am
    spätesten Freitag KW 43 abgeschickt werden muss Ich meine Bestellung
    kancellieren! Es ist mir egal ob Sie probleme mit ihren lieferanten
    haben. Das verstehen Sie sicherlich.

Die Handschue sind eine Geburtstagsgeschenck für mein Sohn - und er
    hat alleraschen sehr kallte Finger!

mfg

Knud Jensen

</i>

så ser vi hvad det hele fører til.

• #16   22. okt 2012 Eminent - man skal åbenbart bare lave ballade.

Jeg har i dag fået besked om, at min forsendelse er gået af sted og jeg har fået en "track&trace" kode

Kommentér på:
Hvem ved noget om FC-Moto.de???

Annonce