5.850 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Svar
Er Diims (tyveritracking) noget der virker??????? Er Diims (tyveritracking) noget der virker???????
Har tænkt på det i flere år, men synes af forskellige årsager ikke at GPS systemet var interessant.
Så læste jeg en lille lidt overfladisk artikel/anmeldelse af produktet i Nordjyske d. 7/10.
http://diims.dk/Help/Prices her ser prisen da overkommelig ud selv for os fattige nordjyder synes jeg.
Er der nogen her der har erfaring med systemet?
0 synes godt om
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
Det nytter jo ikk, hvis det er en gang i døgnet.. c",)
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 27 MC-er: 11 Emner: 64 Svar: 427
En almindelig gps tracker kan du skrive en sms til og få den position den har, i øjeblikket. Det er da langt smartere og koster ikke noget abonnement eller andet.
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
Umiddelbart lyder pris og system egentlig tillokkende for mit vedkommende, men synes sq efterhånden ofte jeg/"vi" oplever at blive voldbollet bagi når der kommer nye fantastiske smartass-ting på markedet............
Derfor kunne det være rart at høre nogle erfaringer - hvis de findes.
maj 2006
Deres system er ikke realtime og som de selv skriver på siden, så kan den forsvubdne ting kun findes, hvis den er i bevægelse omkring deres netværk. Står den stille et sted, hvor der ingen sender er, så kan den ikke findes.
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 629
maj 2006
mar 2007
maj 2006
Og en lidt større model, med flere funktioner http://www.bilgalleri.dk/marked/elektronik/1529952-gsm_gprs_gps_tracker_
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 72 MC-er: 9 Emner: 154 Svar: 2.173
og 400,- er en ret god pris!!!
jul 2010
Diims kører også med egen strømforsyning og derfor kan den ikke afbrydes ved at afbryde plus og minus. Derved kan den også bruges mange andre steder til ting der ikke har strøm indlagt som fx en MC.
Nu kan det godt være jeg er galt afmarcheret, men skal man ikke have en SIM-kort til GPS´en og derfor skal betale abonnement til et telefonselskab?
maj 2006
2. jo der skal et SIM kort i, men med et taletidskort, skal der ikke betales abonnement, kun ved forbrug. TDC har ligeledes et "rigtigt" kort man kan købe, hvor der udelukkende betales for forbrug og ikke er nogen mndstepris der skal bruges og så videre. Det kort har jeg i min alarm på værkstedet.
mar 2007
jul 2010
Hvilke fysiske mål har den du sælger?
jul 2010
okt 2012
Følger: 1 Svar: 5
Jeg tillader mig lige at melde ind her
Diims er en lille batteridrevet enhed, hvor batteriet holder i to år. Når batteriet er ved at udløbe, får man automatisk besked på at skifte det. Hvert 8 sekund sender Diimsen sin unikke ID ud i en radius på op til 200 meter. Hver gang dette signal opfanges af en postbil, vi man kunne se adressen via diims.dk eller via en gratis APP til Android og Apple telefoner.
Der kører hver dag 4000 postbiler rundt på det danske vejnet, så som journalisten rigtigt skriver, er det næsten umuligt ikke at få oplyst adresser, hvorpå en evt. stjålet MC er blevet set. (Husk at gemme Diimsen væk på din MC)
Når man har købt en Diims, skal man abonnere på produktet. Her tager man stilling til, om man ønsker 1 år til kr. 120,- eller 2 år til kr. 192,-
Selvom vi først lige er gået i gang, er den første stjålne bil allerede fundet vha. Diims!!
Diims kan købes på www.extremeshop.dk under "elektronik"
Mvh
Mr. Diims :o)
okt 2012
Følger: 1 Svar: 5
Er Diims (tyveritracking) noget der virker???????