{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.514 visninger | Oprettet:

Billig crosser, evt. kopi? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne måske godt tænke mig en billig crosser at lege lidt rundt på, og dem findes der jo masser af, men jeg vil gerne have en som rent faktisk er indregistreret som motorcykel, så den må køre på offentligt vej.

Findes der evt. noget ala. Lifan, altså noget billigt Kina-pis, som man kan få som ny til ingen penge?

Kubik osv. er ligegyldigt, bare det er en MC og ikke en knallert.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig crosser, evt. kopi?
  • #1   21. sep 2012 Efter hva jeg har læst om kina crossere ville jeg holde mig langt væk. De ryster simpelthen i stykker..

• #2   21. sep 2012 Køb en DT 175 i stedet for. Billigt Kina-pis er som oftest - ja, billigt pis.

Mvh Mathias

• #3   21. sep 2012 Jeg ville netop havde noget nyt eller nyere Kina, fordi jeg ikke gider at skrue på noget gammelt.

Noget lignende den her: http://www.123mc.dk/lifan-125-cc/mcid-25476s1

Eller faktisk præcis sådan en, bare den er lidt tættere på mig smiley

• #4   21. sep 2012 Har kun en Suzuki RM250 til salg, kan ik indregistreres, den model med blå motorblok, omkring 40 hk............

• #5   21. sep 2012 asger, sig til ham der har fortalt det at han har en stor regning nu på det lokale værtshus, for det er noget bavl

• #6   21. sep 2012 Har selv en DT175 og kan anbefale den hvis du vil have en maskine til både lidt cross og til landevejen, samtidig med at det ikke må koste alverden (gav selv 4500 for min nysynet). Den har en dobbelt så kraftig motor som den Lifan du kikker på. Den ser måske nok lidt mere "ordinær" ud, men er rimelig stærk bygget. Du får nok heller ikke de samme problemer med reservedele hvis det bliver nødvendigt. Det eneste du skal være opmærksom på DT175 er at enkelte årgange (i hvert fald 92) kører med 6v elanlæg, hvilket kan komplicere tingene lidt.

• #7   22. sep 2012 Thomas, vedkommende skal findes her på mcg. Har læst et par indlæg om det. Og husker også at nogen havde lagt et link til en test af en kina cross maskine til 7500,-
    Det lykkedes den at flække stellet på den ved almindelig brug smiley
    Der var også alt det ballade i kontant (DR) med kina ATV'er..
    Det er selvfølglig ikke en mc, og omvendt er Kina et ret stort land, at skære alle producenter over en kam er ikke fair. Er sikker på at hvis man leder meget grundigt kan man finde en som er noget værd.

Jeg har ikke selv nogen personlige erfaringer med dem, men vil ikke tage chancen.

• #8   23. sep 2012 Eller denne
    (link fjernet)

Kommentér på:
Billig crosser, evt. kopi?

Annonce