4.153 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Yamaha YZF-R6 stjålet i KBH! Yamaha YZF-R6 stjålet i KBH!

I nat d.20/09 mellem kl.03 - 07:15 blev den stjålet udfor Sokkelundsvej 34-36 i KBH NV.
Yamaha YZF-R6, i den kendte Blå/hvid/sort farve med bronze fælge samt forgaffel.
Reg. NR. HP 13022
Kig venligst efter den og hvis i skulle få øje eller høre om den så må i meget gerne give mig besked enten her eller på tlf 28 91 34 00!!!

http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/43328-yamaha_yzf_r6

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha YZF-R6 stjålet i KBH!
  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #1   20. sep 2012 For meget! Jeg håber du finder den igen. Kører på tværs af byen dagligt, og skal da helt sikkert nok holde øje. Heldigvis springer den cykel jo lige i øjnene på en smiley godt nok lækker.

• #2   20. sep 2012 Ikke for at være racist men har du været forbi mjølnerparken og kvarteret overfor samt gaderne ved nørrebro bycenter og det område. Skal nok se efter den på vejen hjem

• #3   20. sep 2012 holder udkik i bagsværd....

• #4   20. sep 2012 Hvordan var den aflåst, og stod den bag lukekde døre ?

• #5   20. sep 2012 Jeg kigger efter den i storkbh.
    Meld dig evt ind i "afsøgningsgruppen for stjålne mc'er" og efterlys den der også.

• #6   20. sep 2012 Mange tak for rådet Mikkel J.. Nu har jeg så meldt mig ind i gruppen, skal man så derefter lave et nyt "indlæg" eller hvordan foregår det helt præcis?

Søren: Den var både låst til et afløbsrens med en rimelig stor kæde også havde en også en bremseskive lås. Kæden har de Savet/klippet over med et eller andet kæmpe stort redskab, for der skal rimelig meget til at komme igennem. Og jeg har ikke kunnet finde skivelåsen, så de må nok have løftet den op i en vogn eller noget. Uden at vide mig for klog så kan jeg forestille mig det kunne være nogle østeuropæer.

Michael: Tak for det!

Thomas: Jamen det er jo sandt, og jeg har også bedt folk fra vidt forskellige områder i kbh om at give mig et hint hvis der skulle forekomme noget relevant.

Anders: Du skal også have tak, og du slår lige på tråden hvis noget skulle dukke op.

• #7   20. sep 2012 Lyder desværre som om den enten er taget til dele eller er på vej et "andet" sted hen, fandme sørgeligt, men skla nok kigge efter, der er jo ikke så mange mc'er på gaden mere

• #8   20. sep 2012 Ja lav et nyt indlæg, du kan jo evt bare linke til dette.
    Ja det lyder desværre ikke som om det bare er til at køre på. herhjemme i hvert fald smiley

• #9   20. sep 2012 bro vi holde udkig efter den! de bliver sparket af hvis den ses kørende på gaden! de klammarter skal ikke have ret til at stjæle en så fed mc!!

• #10   20. sep 2012 Den får en race-ecu med nøgleløs tænding og så render den rundt på en bane et sted... Sørgeligt...

• #11   20. sep 2012 Øv... Skal nok holde udkig ude på Amager.. Virker en smule proff mht. de låse der er brudt op:/

• #12   20. sep 2012 Lav et indlæg i gruppen, med alle oplysninger, der er større chance for flere øjne hvis du lægger alle oplysninger op i rette forum.
    Kontakt også Taxa
    3x36
    andre større distributionsfirmaer der kommer rundt i byen, og så gerne en lille dusør.

• #13   20. sep 2012 fanme træls, ska nok kigge når jeg jobber i KBH,

jeg har oprettet en tråd for dig i eftersøgnings gruppen

http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/vaelg/186892-_yamaha_yzf_r6_stjaalet_i_kbh?status=1

• #14   20. sep 2012 Satan og helved............. pis og lort de tyve svin skulle sparkes til de bløder ud af bollerne............................

martin.. godt du har oprettet en tråd i gruppen. med link......

Youssef
    jeg kikker efter den her oppe i Nord SJ..

mvh

• #15   20. sep 2012 Dækker din forsikring ikke? Sur røv at den er væk.

• #16   20. sep 2012 Du skal evt. tage forbi Tagensvej 135-137 bag det gamle Told og Skat, der blev min fundet for ca.1 uge siden. Den stod helt nede i bunden af gården under et halvtag. Dette ligger bag Mjølnerparken.

• #17   21. sep 2012 I skal have en million gange tak alle sammen!!
    Lige til alles orientering så er der kun Ansvar på den - får ikke en eneste øre for den!!!! :(:(, de ville ikke tegne kasko, grundet min unge alder - 22 samt at jeg kun har haft kørekortet i 6 måneder..
    Det er virkelig noget fucket up lort!, Håber så inderligt de bliver fanget! gerne i fersk gerning af nogle ofre så de kan få lidt på munden.....

• #18   21. sep 2012 Det er godt nok surt..

Jeg slog også min kasko fra.. Men fik giga nøjeren på hver gang den ikke kunne parkere den i min garage..

Håber du finder den igen.. Og hvis ikke allerede foreslået.. Så ind forbi en taxi central eller to med kage og et par billeder af den..

• Julian O
    Julian O Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #19   1. nov 2012 god idé med taxi centralen de kører jo over det hele
    så skal de nok holde øje med den for dig gjorder en kammerat osse han fandt sin på den måde god jagt fed mc BTW smiley

• #20   1. nov 2012 Jamen jeg har længe tænkt over det med Taxa centralen, men det er altså ikke en motorcykel folk vil køre på her inden for DK's grænser, det er der ikke nogen der er dum nok til. Og hvis nu de vælger at ændre tændingen, nærmest flække bremseskiven bare for at få skivelåsen op, så vil de jo nok skifte nr.pladerne, også kunne det jo lige så godt være en hvilken som helst anden mc magen til min.
    Jeg kan med stor sandsynlighed sige at det er en motorcykel der er blevet fragtet til udlandet, og igen højst sandsynligt til Østeuropa!.. Desværre..

Jeg har et råd til alle jer her ind i Motorcykelgalleri, om end i har en mc til 10.000 eller en oppe i den dyre ende, så anskaf jer en følsom lås der bipper eller starter en anden for for højtlydende alarm, og for guds skyld få jer en gps trakcer!!!!! de fås helt ned til 500,- stykket, de er en rigtig rigtig god investering, jeg var desværre bare for naiv..

• #21   4. nov 2012 Det skal du ikke være sikker på. Da jeg fandt min, lå gerningsmanden og kørte rundt på den, med smadret tændingslår, manglende tankdæksel med en klud i og uden hjelm og plader. Ikke altid de smarteste mennesker der laver sådan noget lort!

Kommentér på:
Yamaha YZF-R6 stjålet i KBH!

Annonce