{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.395 visninger | Oprettet:

Hold kæft en dårlig dag :( {{forumTopicSubject}}

Skal lige ud med det folkens..

For at gøre en langhistorie kort, så skulle jeg til teoriprøve idag, til MC kort..

Dagen starter med jeg skal derud.. min kammerat har hans mors bil, jeg får nøglerne og får afvide bilen "holder hvor den plejer".. da jeg kommer derned kl 07.30, er der ingen bil.. der var 10min køretid derud, og gik ned til bilen 45min før prøven startede (08.15) for at være god tid, skal det lige siges.. jeg ringede til ham, han tog ikke telefonen selvfølgelig.. folk der ryger meget hash, sover åbenbart ufattelig tungt! vi vor et par stykker herinde, så ringede til en anden i lejligheden og siger "Gå lige ind og spark liv i idioten og spørg hvor han har parkeret den latterlige bil!" klokken var nu 07.45 og begyndte at få småtravlt og morgen trafikken begyndte at melde sig her i KBH..

Han ligger så derinde og mumler, og kan høre min kammerat siger "Vågn nu op for helvede og svar på hvor bilen holder.. nej den holder ikke på bumpet hvor vi plejer, hvor har du parkeret ?"

Det viser sig så han har parkeret hernede bag bygningen hvor vi skal betale (gratis om søndagen, og indtil mandag morgen kl 08) fordi han var så doven at han ikke gad gå de 200m hvor det er gratis.. uden p-billet i forruden, dvs skulle jeg ikke låne bilen til morgen, så er han så doven at han hellere tager en p-bøde, og tørre den af på hans morfar, end at gå de 200m.. igen, det med hash er ikke sundt folkens!!!!!

Jeg får så fat i bilen og kommer afsted.. folk kører som IDIOTER til morgen, og mit temperement er temmelig lavt i trafikken i forvejen overfor folk der "liiiiige skal nå med over mens den skifter til rødt" - argh

Jeg kommer nu derud, mødes med en fra holdet, vi snakker frem og tilbage og siger så "Jeg nåede sgu ikke at smide mappen af derhjemme men han skal vel heller ikke bruge den, så tager den bare med mig på arbejde efter det her".. det måtte jeg jo give ham ret i, for vores kørelærer sagde "Tag ansøgningen ud, for det er den eneste de skal se, sammen med legimitation"
Vi kommer ind til prøven og fandme ikke om han siger "Så finder i lige kørebogen frem, samt ansøgning og Pas/Kørekort.. "WHAT?!?!" Fik sgu afvide vi ikke skulle ha den med ?!
Jeg spørger ham nu om jeg ikke kan tage prøven, og hente papirene bagefter, for ansøgningen er skrevet under af alle, og han kan se alt er iorden i den.. men nej jeg fik bare et "Enten er du eller din kørelærer dum, for alle ved sgu da vi skal ha de papirer" - Ja tak din arrogante klovn, men hvor fanden skulle jeg dog vide det fra når min kørelærer fortæller mig noget andet?!

Ikke nok med det, så sad der en invandrer foran som åbenbart ikke havde udfyldt dem korrekt, hvor han så siger, "nå men vi tager lige 5min efter prøven hvor jeg hjælper dig med at udfylde dem, så det venter vi bare med til bagefter" - Say fucking WHAT!? jeg kan ikke få lov at hente papirer, men han kan godt vente på ham den anden?!

Temmelig dårlig dag må man sige smiley
580,- ud af vinduet pga fejlinformation, og nu skal jeg vente længe før jeg kan komme til teoriprøve igen smiley

Håber satme jeres dag er bedre da smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold kæft en dårlig dag :(
  • #1   17. sep 2012 hmmm hvad kan man sige, sørg for at have ALT under din egen kontrol, og medbring hellere for meget end for lidt

• #2   17. sep 2012 Kørelæreren må punge ud for de 580

• #3   17. sep 2012 hvem var dum ?? dig eller din kørelærer

• Thomas V
    Thomas V Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #4   17. sep 2012 Dean, det bliver sgu da en kold dag i helvede hvor man kan kræve, at andre betaler for ens egne fejl - Sur røv for Holmeren men jeg vil tro det er sidste gang han stoler blindt på det han troede han mente han hørte.

• #5   17. sep 2012 Det er helt sikkert ham indvandrerens skyld det hele c" )

Damn dú har det hårdt, pisse træls det er det, men hvis du ikke har fået at vide at du skal have pas med, så må hele holdet jo også have dukket op uden pas, man plejer at få det at vide til teoriundervisningen ??

• #6   17. sep 2012 Det var skam ikke det med pas eller lign, for kørekort var rigeligt.. det var mere kørelæreren der havde sagt vi skulle pille alle papirer fra, pånær ansøgningen, for den skulle de ikke bruge.. og da vi kom derop så skulle de selvfølgelig bruge den..
    og nej indvandreren har intet med sagen af gøre, men syntes bare betjenten var en underlif type, at han så tilbyder de kan ordne papirer bagefter, når vi andre bare skulle ha styr på lortet "her og nu" smiley

• #7   17. sep 2012 Og hold kæft hvor er det bare pisse irriterende, at når man nasser sig til at låne sin kammerats mors bil, så sørger idioten ikke engang for at bilen står varm og klar og går tomgang lige uden for døren, og med fuld tank selvfølgelig, og vaskede og pudsede vinduer, så man kan se tydeligt i morgentrafikken, og en kop kaffe i kopholderen..

Jeg var satme osse blevet tosset, især på hans mor.. Hold kæft det er ringe at hun ikke har styr på, at hendes søn har orden i sagerne når han låner hendes bil ud.. !!

smiley

• #8   17. sep 2012 Hvis du vil have en ny tid hurtigst muligt. Skal du tage derind når de åbner dørende og se om du ikke kan få en fra nogen af dem der har aflyst eller ikke kan møde op..

Har to bekendte der gjorde det.. Og de fik ny prøve inden for 14 dage begge to.. Efter kun et enkelt besøg om morgenen...

• #9   17. sep 2012 Mirza> Du læser det som fanden læser biblen smiley

Som jeg læser det, er det nærmere et udtryk for at det ikke er i orden at lave positiv særbehandling for én, men ikke for en anden i gruppen.
    Men ligesom at det er en realitet, og en del af hverdagen, at der sker negativ forskelsbehandling og diskriminering af indvandrere i DK, så er det også en realitet og hverdag, at der sker positiv særbehandling af samme. Ofte misforstået godhed! De indvandrere jeg kender vil langt hellere bare (altid) have den samme (gode) behandling som etniske danskere får. Det giver langt færre spændinger og problemer i samfundet, i stedet for det andet fis.

• #11   17. sep 2012 Hehe nederen historie smiley

Sjovt som de dage har det med at ødelægge humøret.

Da jeg skulle til teoriprøve kl. 0815 i Valby tog jeg en taxa kl. 0730 for at være 100% på at nå det. Jeg havde ikke tænkt over Københavns SINDSYGE morgentrafik. Så da jeg kl. 0812 ikke var nået længere end til Vesterbrogade, måtte jeg indse, at jeg ikke ville kunne nå det. 300,- fattigere steg jeg ud og tog det offentlige hjem igen.

Til min store overraskelse skaffede min kørelærer mig en ny prøve, 580,- at betale, kl. 1400 langt nede på sydsjælland.. SUPER tænkte jeg. Tog min cykel til Østerport st. købte en returbillet til 200,- og tog afsted..

Prøven gik godt og jeg bestod med 1 fejl, OPTURSDAG tænkte jeg.

Da jeg igen ankom til Østerport st. vendte heldet igen. Min cykel var indenfor en periode på 3 timer blevet nakket.. Nå ja, men skulle da heller ikke bruge min fine Avenue cykel til noget.. Oveni alt dette, så fik jeg aldrig dækket tyveriet, idet min forsikring KRÆVEDE en kvittering, som jeg ikke kunne finde...

Så morgentrafik, FUCK DET, det kostede mig 10000,- Men jeg fik pappet! Og har efterfølgende købt en ny cykel.

• #12   17. sep 2012 Buggi og Holmeren, det var bare en dårlig joke smiley

• #13   17. sep 2012 he he Sebastian H.... du gør dit til at starte opsvinget... smiley

• #14   17. sep 2012 Jeg kan sgu godt følge dig mester... det er en lorte dag, så kan man være nok så bagklog med alle de ting man ikke skulle have gjort og alt det der skulle være gjort annderledes. Sur røv, men op på hesten igen, og få dig en ny tid, og lig en go dplan for at have det hele med og komme til tiden næste gang (nu har du nogle gode erfaringer at gøre brug af).

• #15   17. sep 2012 Jamen jeg kom skam til tiden, men det var godt nok tæt på stress grænsen syntes jeg smiley
    Har snakket med kørerlæreren og han påstod jo han havde forklaret det hele som det skulle gøres,men vi er 4 på holdet som har hørt han sagde noget andet, så han skulle nok betale 50% af prøven, og han ville skaffe en ny tid hurtigst muligt.. så det skal skam nok gå det hele.. jeg har pakket ansøgningen i hele mappen med alt til kørekort, så kan ham frk. betjent sgu selv sortere i det han vil se på smiley

• #16   17. sep 2012 Rolig nu Holmeren! tak en kiks og nyd det gode vejr - hvis der ikke skal mere til at vælte dit unge læs, så bliver du overrasket senere i livet smiley

Men good luck med teoriprøven smiley

• #17   17. sep 2012 Surt show med sådan en dag...

Men jo, jeg tror på, at ham betjenten sikkert har været en underlig fætter... Det er ikke etatens fremmeste eksemplarer, som bliver sat til at fange gamle damer, der kører uden sele eller bestyre teoriprøverne! smiley

• #18   17. sep 2012 Hvis du alligevel har bil, så kan du jo "shoppe" lidt rundt i teori og køreprøverne, og finde der hvor der er kortest ventetid. Idag kan alle jo tage teori- og køreprøver overalt i Danmark, uanset hvor de bor.

Jeg bor i København, men jeg var til teoriprøve i Frederikssund og til køreprøve i Vordingborg, til gengæld så sparede jeg 3 uger i alt, så det kan altså godt betale sig, hvis man er villig til at køre lidt for det.

• #19   17. sep 2012 Når man nu ved at de er pothoder, og man ved, atr de har problemer med at huske fra næse til mund, så var det sgu da nogle underlige individer at gøre sig afhængig af.

Og om du eller kørerlæreren er dum ved jeg ikke, men en af jer der!!

...og indvandreren -han var heldig, og du er pissemisundelig!!!

Tænk på det sådan her: Hvis din nabo mister sin tommelfinger, skal alle andre så miste de fordele de har af at have en????

• #21   17. sep 2012 John P : Din mor er en taber smiley

Knud : Jeg er skam ikke afhængig af dem.. men da bilen holdte her kunne jeg ligeså godt låne den, og at han fortæller mig den holder et andet sted end den gør, hvor er det så ligemin afhængighed ham dem er et problem ?
    Og en fejlinformation fra kørerlærens side til 4 elever, gør vel ikke os dumme ?
    Og invandreren kunne ligeså godt ha været asiat, tysk eller bornholmer.. pointen var at betjenten godt kunne tage sig tid til at kigge papirer igennem med en anden person, men bare ikke mig, hvilket blev et irritationsmoment, da jeg spurgte ham på en pæn måde om jeg ikke lige kunne køre og komme igen 5½min efter prøven var slut, da jeg stort set kunne spytte hjem..
    Og hvor vil du hen med din kommentar om "hvis jeg gør sådan, gør du så også" ?

Sanne : Det blev også til en tur ud og få lidt luft bagefter! Vejret var godt, og folk var rare, så det gik lidt i sig selv igen, det bare en fucked op morgen og starte ud med smiley og iøvrigt tror jeg at jeg har været mere igennem end de fleste herinde, så det kører mig ikke ned, det hjælper bare ikke ligefrem på humøret smiley

• #22   17. sep 2012 Så lad mig lige formulere følgende:

Om du eller kørerlæreren eller de andre tre eller de af holdet, der havde alt med er dumme, ved jeg ikke, men nogen af jer er!

Og hvis du ikke selv kan se af dit indlæg, at du har gjort dig afhængig af, hvad et pothode har lovet dig, så skulle du kigge lidt på, hvad du får skrevet - eller er hashtågerne for tykke???

• #23   17. sep 2012 Må man spørge hvem din kørelærer er?

• #24   17. sep 2012 Knud : Så lad mig prøve på en anden måde.. hashtågerne er på ingen måde tykke i nærheden af mig, for jeg kan ikke fordrage hash.. så det skal du nok ikke regne med.. men at DE ryger, kan jeg ikke tage mig af.. og når han om aftenen fortæller mig bilen holder hvor den plejer, så tror jeg på det.. det ville være det samme som din kone sagde bilen holdte til højre på parkeringpladsen ved Bilka, og så står den til venstre fordi hun ikke lige har tænkt sig om.. er du så også den dumme og afhængige, eller er du bare manden der vælger at tro på hvad din kone fortæller dig ? jeg tror du er det første..
    Og ang det med at ha tingene med, så havde Kenneth kun papirene med fordi han ikke havde fået dem pillet ud, da han også forstod det sådan, at vi ikke skulle ha dem med.. og min kammerat som skal op imorgen, måtte hjem og finde dem fram igen, for han havde også pillet de andre papirer ud.. så stop nu inden du forvirre dig selv for meget..

Mac. : Det må du godt, men svarer ikke.. han er hverken dårlig eller lign, det er bare en fejlinformation, og resten af tiden, har han været kanon, så ønsker ikke at skabe et dårligt rygte om ham (:

• #25   17. sep 2012 Nå okay, troede det var en der skulle på skandale-listen smiley

Men som sagt, shop lidt rundt, så kan du få kortet hurtigere og få kørt lidt inden sæsonen slutter helt!

• #26   17. sep 2012 da jeg kommer derned kl 07.30, er der ingen bil.. der var 10min køretid derud, og gik ned til bilen 45min før prøven startede

da jeg spurgte ham på en pæn måde om jeg ikke lige kunne køre og komme igen 5½min efter prøven var slut, da jeg stort set kunne spytte hjem..

Hva helved ville du så med den bil når det er hurtigere at gå eller er det hash piben der får dig til at glemme hav du selv skriver

• #27   17. sep 2012 Holmeren:

Nu er jeg ikke gift men fraskilt, så je har da haft en kone - en der ikke røg hash:-)

Jeg kan love dig, at jeg ikke ville have stolet en døjt på en aftale med hende, hvis hun havde røget:-)

Jeg ved ikke - det er meget muligt at du ikke selv ryger hash, men jeg synes stadig at dine indlæg i så fald bærer præg af passiv rygning af fniseurt;-)

• #28   18. sep 2012 Jeg opgiver.. i læser hvad i selv vil læse.. i sgu alligevel dummere end jeg forventede.. Havde ellers fået på forståelsen af alle de gamle mænd her på sitet var fornuftige og ikke tilbagesat i skallen, men i har bevist modsat.. Jøsses smiley

Jeg fik styr på det, i behøver ikke pryde jeres små hoveder med det folkens smiley skulle skam bare ligeud med det smiley

• #29   18. sep 2012 De holder hårdt på man skal have de rigtige papir med. Blev afvist da mit kørekort, som også kan bruges i stedet for pas, var af den gamle pap type. Kun de nye plastik kort er godkendt. Selv om jeg havde flere kreditkort samt min bil stod lige udenfor vinduet og den kan han sikkert også slå op i systemet mente jeg der var masser af bevis for jeg er den person der stod på papirerne. Den sagkyndige var ligeglad. Hvis jeg kørte hjem efter pas så kunne jeg få en ny tid 2 timer senere. Prøvede lige en gang mere at tale til hans fornuft. Han mente nu at jeg bare skulle hoppe ind i min bil og tage turen fra Køge og hjem til Skovlunde. Jamen det er Sq. 80 km spild af benzin, osv.... nå men hjem og hente pas og så tilbage og kvittere med 0 fejl. Bagefter talte jeg med med den sagkyndige og han var nu flink. Der er sikkert en grund til de strenge regler.

• #30   16. jan 2013 Da jeg skulle til teoriprøve, mødte jeg op til tiden og var ajour med mine papirer.. jeg dumpede men fik en ny dagen efter, den dumpede jeg sku også.. Til den tredje glemte jeg papirerne.. jeg tror sku jeg stopper med at ryge hash så jeg kan komme ud og køre noget motorcykel smiley

Kommentér på:
Hold kæft en dårlig dag :(

Annonce