{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold kæft en klaphat!
  • Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 9
    #1   25. jun 2008 hehe så lig det her bagefter...

http://www.youtube.com/watch?v=glyUu9c1gHU&feature=related

• #2   25. jun 2008 Det må sku da være en gut der får sin løn fra kommunen , ikke for smart men meget underholdende.

• #3   25. jun 2008 Kanon replik han slutter af med (Så kan han slå hovedet lige så meget som hans far)
    næsten en skam han ikke kommer med en ordentlig trussel som man kunne høre, så kunne han da have meldt ham for det.

• #4   25. jun 2008 personligt er jeg ligeglad med hvad folk gør og siger så længe det ikke rør mig.

• #5   25. jun 2008 hvad laver du egentlig herinde peter sti politi .må du ikke få en kværn for din kone/mor ,så skal alle andre bare rette ind til højre. det kunne jo være interesant at vide hvad du egentlig siger til den lille dreng siden hans far bliver så gal

• #7   25. jun 2008 Han skulle vist have beholdt trøjen på hvis han ville virke skræmmende, men man burde vel starte en indsamling så han kunne få lidt sul på kroppen.

• #8   25. jun 2008 Det kunne vi jo have sagt på forhånd.

• #9   25. jun 2008 Jeg er lidt lost her. Er det manden der brokker sig over at folk kører på knallert et sted de ikke må, som er en "klaphat" ?

Nu har jeg ikke se alle klip til ende, men der er da kun en klaphat og det er den idiot som kører på knallerten.

• #10   25. jun 2008 Klaphatten er ikke ham der kører på knallerten, da han jo kun er en dreng. Det er hans far der sender ham ud på knallerten på et stisystem hvor børn render rundt og lejer der er en klaphat.

Farmand reagerer som forventet: Han bliver pissesur og provokerende når nogen fortæller ham at det ikke er smart det han har gang i. Taget med fingrene i kagedåsen er jo aldrig sjovt smiley

Det gælder åbenbart ikke om at have ret, men at få ret.

• #11   25. jun 2008 Hvad folk laver der hjemme med pocket bikes osv må de selv om, jeg har ikke en politibetjent i maven. men at køre ud et offentligt sted hvor andre børn leger er fuldstændig uforsvarligt af den far.
    er enig med Morten L's indlæg... Klaphat med fingrene i kagedåsen...

• #12   25. jun 2008 er det ham her derer klaphatten

(link fjernet)

• #13   25. jun 2008 he, he nej... klaphatten er ham der ikke kan tåle at høre folks mening, uden at gå til yderligheder.

• #14   25. jun 2008 Hold nu hel kæft... alt og alle skal pakkes ind i love og regler!!
    Ifølge dagens lovgivere og bureaukrater burde de af os, som var børn i
    40'erne, 50'erne, 60'erne, ja til og med tidligt i 70'erne ikke have
    overlevet.

Vores børnesenge var malet med blybaseret maling.

Vi havde ingen børnesikring på medicinflasker, døre eller skabe, og når vi
    cyklede bar ingen af os hjelm.

Som børn kørte vi i biler uden sikkerhedsseler eller airbags. Og det at
    sidde bag på en ladvogn en varm sommerdag var altid en speciel nydelse.

Vi drak vand fra haveslangen og ikke af flasker. Skræk og rædsel!

Størstedelen af folk røg som skorstene. Host!

Vi spiste brød med smør, drak sodavand med sukker i, men blev aldrig
    overvægtige, fordi vi altid var ude at lege. Vi delte gerne en sodavand med
    andre og drak af samme flaske, uden at nogen rent faktisk døde af det.

Vi brugte timer på at bygge sæbekassebiler af ting, der var kasseret, og
    ræsede i fuld fart ned ad bakken bare for så at finde ud af, at vi havde
    glemt at sætte bremser på. Efter nogen ture i grøften lærte vi at løse
    problemet.

Vi tog hjemmefra tidligt om morgenen for at lege ude hele dagen og kom først
    hjem, når gadelygterne blev tændt. Ingen kunne få fat i os i løbet af dagen
    - ingen mobiltelefon. Utænkeligt!

Vi havde ingen Playstations, Nintendo 64 eller X-boxe - i det hele taget
    ingen TV-spil, ikke 99 TV-kanaler, ingen videofilm/DVD,
    surround-sound, mobiltelefoner, hjemme-PC'er eller chatrooms på Internettet.
    Vi havde venner! Vi gik ud og fandt dem!

Vi faldt ned fra træer, skar os, brækkede arme og ben, slog tænder ud, men
    ingen blev sagsøgt efter disse uheld. Det var uheld. Ingen andre kunne få
    skylden - kun os selv. Husker du uheldene? Vi sloges, blev gule og blå og
    lærte at komme os over det.

Vi fandt på lege med pinde og tennisbolde og spiste jord og græs. Til trods
    for advarslerne var det ikke mange øjne, der blev stukket ud, og græsset
    voksede ikke inden i os resten af vores liv. Vi cyklede og gik hjem til
    hinanden, bankede på døren, gik lige ind og blandede os i samtalen.

Nogen elever var ikke så kvikke som andre i skolen, så de dumpede og måtte
    gå et år om. Frygteligt!

Denne generation har fostret nogle af de mest risikovillige - de bedste
    problemløsere og investorer nogensinde. De sidste 50 år har været en
    eksplosion af nyskabelser og nye ideer. Vi havde frihed, fiaskoer, succes'er
    og ansvar, og vi lærte at forholde os til det alt sammen. Og du er en af
    dem.

Så mon ikke knægtens far i virkeligheden har gjort ham en tjeneste!

• #15   25. jun 2008 hmm... siger ikke man ikke må noget som helst... har selv prøvet min del... og mark ræs, pocket bikes osv er en del af det... men ikke i et offentligt område, hvor børn render og leger, uden at have en anelse om at nogen kunne køre der.

• #16   25. jun 2008 Mikkel Dige J:
    Det var da en fantastisk usund holdning at have! Og det syntes jeg i grunden de fleste af de kommentare herinde også er - no fucking wonder at vores samfund bliver ringere, og ringere at leve i - folk bliver jo mere og mere ligeglad med alt og alle, og nu må man pludselig ikke påpege når man fortager sig noget uforsvarligt, uden at blive overfuset med trusler og provokerende adfærd?
    Hvad er det her for noget? Skal man også bare passere gaden når man ser et traffikuheld, som i USA - skal man bare kikke den anden vej når en pige bliver trukket gennem gaderne, for derefter at blive voldtaget? - Ja det skal man vel, "politimand" er det i hvert fald ikke okay at lege.

Mærkelig mentalitet, syntes jeg.

• #17   25. jun 2008 svin måske - men har ike sagt noget forkert

• #18   25. jun 2008 Tjah... I og for sig ville jeg havet været fuldstændig ligeglad. MEN... hvis min lille pige havde leget i området, og været ved at blive kørt ned af knægten der, så havde han fået en røvfuld.

Så måtte jeg jo så tage det med faderen bagefter - det er min mening!!

Morten L har fat i noget af det rigtige... smiley

• #20   25. jun 2008 Respekten for love og regler er en ret så flydende sag i Danmark. Jeg bryder da regler hver dag. Når jeg f.eks. kører 135km/t på Hirtshalsmotorvejen så bryder jeg loven, eller hvis jeg går over vejen når der er rød mand i fodgængerfeltet og ikke en bil i sigte.

Det jeg mener er problemet i ovennævnte sag, og jeg ved ikke hvor mange andre lignende sager man hører om hver dag, er folks manglende situationsfornemmelse - især i forbindelse med andres sikkerhed.

Michael D. [3-kantområdet] ® - jeg er i bund og grund helt enig med dig, men da jeg var knejt kørte vi også markræs - men vi gjorde det på marken - IKKE i parken iblandt legene børn og solbadende kvinder.

• #21   25. jun 2008 Men hvad Mikael 3kant og Rene J glemmer at fortælle, er også at i de perioder, der fik i også en ordentlig røvfuld af jeres forældre og lærer hvis i ikke makkede ret og var for flabede.

Så havde scenen med den lille purk på pocket biken kørt i parken forgået dengang, så havde han nok fået en lussing af en fremmede mand, så falmer glansbilledet lidt med jeres "Åh ja dengang jeg var ung,der var der sgu ingen regler" gammelmands snak .

• #22   25. jun 2008 Jeg kan nu godt genkende meget af det Michael D. [3-kantområdet] ® siger, fra min egen barnddom, men altså jeg bor også på landet langt fra lov og ret.. smiley Lad nu barnet, men flyt da på landet og slå jer løs istedet for inde i byen..

Diskussion mellem de to mænd vil jeg ikke kommentere..

Mathias

• #23   25. jun 2008 C-4! En rigtig god gammeldaws røvfuld er der sq ikke nogen der har taget skade af... Dog ville en fremmede aldrig have rørt mig... Det skulle min fatter nok selv ordne! Havde en fremmede rørt mig, kunne du være stensikker på, at fatter var kommet efter ham, hans famile, venner, kollegaer og deres børn - LOL!
    At jeg så fik et par på kassen bagefter er en helt anden sag, jeg havde sikkert fortjent det - ROFL.
    Gammelmands snak!! Tja... jeg kan jo ikke rigtig komme uden om, at jeg ikke er nogen vårunge mere (på papiret)! Du er jo sikkert fra en generation hvor børn er blevet pakket ind i vat og dyner.
    Hvad fanden, vi er sq alligevel ved at blive ovebefolket... so vind some, lose some, live and let did - personligt gider jeg sq ikke hidse mig op over hvad folk gør og ikke gør! Jeg er bestemt ikke nogen engel og gør stort set som det passer mig, inden for mine egne grænser :-))))

• #24   25. jun 2008 Michael D. [3-kantområdet] ® > Vi give dig ret... Men man må osse indse at vi alle lever under andre forudsætninger i dag, end dengang du var lille...

Dertil skal det siges, som andre har påpeget, jeg syns at problemet i videoen er at der ikke bliver taget hensyn til andre, men kun til en selv.
    Vil på mange områder sidestille sagen med den sag der var sidste år, hvor 2 fyre kørte ræs inde i en by (Mindes det var KBH) og den ene bestemte sig for at køre op på fortorvet.

• #25   25. jun 2008 Mathias U! Hehe... jeg er også opvokset på landet... en rigtig bonderøv.
    Kørte traktor i skole fra 4 klasse, lånte fatters bil fra 5 klasse (et af de punkter i mit liv, hvor det smuttede et par på kassen).
    Skød med bue og pil, luftgevær og pistoler, gik med mega store knive i skole - GISP!! Så lære man at omgåes en kniv, for satan da jeg skar mig på det lort - GGG

MR300! Helt 112% ening!

• #26   25. jun 2008 Jacob! Jeps vi lever desværre under andre forudsætnigner i dag! Men det sku da ikke ensbetydene med at vi bør acceptere det?
    Naturligvis skal man udvise hensyn til andre mennesker - men altså det er en skide pocket bike!!

• #27   25. jun 2008 Næh jeg er skam ikke blevet pakket ind i vat, jeg tror lige jeg fik de sidste resterende år med fra de old school forældre der ikke var nærrige med røvfulde, faktisk jeg jeg overvejet at få en tatto på røven som ligner en bøjle, bare som tribute til min barndom.

Men uanset hvad så lyder det i mine øre som gammelmands snak, når du begynder med "Dengang vi var unge" den har jeg satme hørt mange gange, men det helt sjove er jo at det lige præcist er JER som levede i den tid, som har opdraget de unge og deres livsstil som vi egentlig snakkede om .Så godt nok har i fyret den af som børn og levet fedt , men i har opfostret et samfund af vatarmede bløddyr, så det er jo lidt ironisk smiley

Men tilbage til emnet så kan jeg sagtens forstå at manden med kameraet ikke bryder sig specielt om at der kører en knægt rundt på en pocket bike hvor der går små børn og evt hunde i snor, i ville jo nok selv blive pænt sure hvis jeres barn blev kørt ned af et andet barn på en pocket bike, når de kan finde aflukkede områder istedetfor.

• #28   25. jun 2008 Haha hvad sker for dig Peter B, det er da noget af en mission du har sat dig selv på, hvis du skal ud og optage hver gang et køretøj befinder sig uden for et godkendt område...

At faren til den pågældende dreng så er af den mere primitive type det er en ting, men du falder da langt under hans niveau ved at poste klipene på youtube for bagefter at oprette dig på diverse fora for at søge opbakning. Tilsidst laver du så et "techno remix" ud af 'samtalen'...

hvem er det lige der moden her? Ud over det kan jeg ikke se hvordan det kan bringe jeres pis i kog at han trille lidt rundt på stisystemerne.. Langt bedre end ude på vejen.

• #29   25. jun 2008 C-4! More mig kosteligt... min fatter brugte nu aldrig våben (så som bøjler)!

Men må jeg lige være fri, jeg har sq ikke opdraget nogen unger!! SÅ GAMMEL ER JEG FANME HELLER IKKE!!!!
    Men du har da ret i, at mange som leve i de gode gamle dage, har skylden for vores vattede holdnigner til børneopdragelse i dag. Dog har samfundet og staten efter min mening en stor del af skylden, da der jo fanme bliver lovgivet om ALT. Hvilket åbenbart gør, at folk ikke mener de selv skal tage ansvar!
    For nok opførte vi os nok tåbeligt, og slog os så det blødte m.m. Men jeg har sq aldrig været bleg for at tage skraldet, når jeg havde lavet noget som ikke lige faldt i fatters smag - hvis han ellers kunne fange på, når jeg stak af på traktoren smiley

• #30   25. jun 2008 Eddie m fl i forudsætter at der er nogen der har været bragt i fare så vidt jeg kan se på de film er der kun peter betjent , en k...... der mumler i baggrunden ,drengen der kører ,og så hans far der er særdeles ophidset over at en vildt fremmed har gjort hans søn bange

• #31   25. jun 2008 -> Elo

Præcis. Det er også det at jeg skriver - at jeg principielt ville være ligeglad indtil min forholdsvis lille pige kom i fare... så ville hammeren falde på en eller anden måde...

Men hvis det bare var mig selv, ville jeg nok mest stå med et lille smil (og misunde knægten ad h.... til) smiley

• #32   25. jun 2008 Er det ikke også ulovligt at tage billeder eller filme andre og lægge det på nettet hvis man ikke har fået lov af de medvirkende personer?? Tror squ ikke at pinden i shortsene har sagt ok.....

• #33   25. jun 2008 bitte små sko . kun en er seriøst til grin i den sag her og det er i mine øjne ham der vælger at optage og latterliggøre og smide det på youtube .

er DET i grunden lovligt !!! .

jeg ved med 100% sikkerhed at jeg havde smasket dig en på låget OG smadret din mobil .

• #34   25. jun 2008 ja jeg havde ihvertfald anmeldt det der . for at ligge det på youtube er 100% ikke lovligt . det er offentlig fremvisning .

jeg har iøvrigt kopieret filmene og kontaktet youtube. fremsendt dem en klage OG kontaktet überadmin her på siden om dette forhold .

• #35   25. jun 2008 eller jeg kunne ha` gjort smiley .

men ved du hvad . jeg gider ikke at spilde min tid på det pis .
    men havde det været mig der var på filmen SÅ gjorde jeg sku .

• #36   25. jun 2008 Knægten har det hylende morsomt... Så lad ham dog det...
    Det er det samme en del brugere herinde oplever når den sniger sig over det tilladte på en snoet vej.

Desuden ser det ud til, i første klip, at han faktisk tager hensyn til de gående og stopper, i stedet for at blæse forbi dem.

Dog er de sidste par sekunder en helt anden sag, men det er vist heller ikke den samme der kommer blæsende på en noget større knallert?

Hvis man kun kigger på knægten så var han hverken til fare elle gene for andre end paragrafrytteren med kameraet.

Der mangler vist også lidt video fra hvad der egentlig blev sagt til knægten siden hans far kommer farende?

• #37   25. jun 2008 Skurken i det her er efter min mening en voksen mand der står og filmer en knægt på pocketbike,- og derefter uploader på internettet !!!

Det skrev jeg også inde ved kommentarerne på youtube for længe siden,- en time senere var min kommentar slettet. smiley

• #38   25. jun 2008 Patrick M
    Jeg kan ihvertfald love dig for,- at uanset hvad jeg mener om at du bryder reglerne,- så vil du aldrig se mig optage det og så bagefter uploade det på nettet.

En voksen mand der står og optager en knægt på 10 år og så næstefter uploader det på nettet,- sikken en idiot, manden skulle ta og få sig et liv!!

• #39   25. jun 2008 Ja manden har et kamera, og filmer i en park når der kommer en mand truende hen imod ham... GISP ! han må da være fuldstændig sindsforstyrret , lige til den lukkede. Nu står verdenen da ikke længere.

• #41   25. jun 2008 C-4

Kig på første klip,- der kører en knægt på 10 år rundt på sin pocketbike..
    GISP ! hvor farligt, det må straks optages og uploades på internettet....

• #42   25. jun 2008 det er ikke ulovligt at filme på offentlige steder. Der kan dog komme tivl hvis det krænker privatliv fred. Det kan man vist ikke kalde dette lille film øjeblik.

Det er derimod ulovligt at filme på privat grund.

• #43   25. jun 2008 Grauballemanden Michael >> Hvae' synes du selv du er sjov, eller hvorfor var det lige min profil skulle indblandes???

Hva' faen har jeg nu gjort ?

/mvh

• #44   25. jun 2008 ha ha er der virkelig en der ikke er stødt på den joke .

jan j . alle der trykker på det link ryger til deres egen profil :-). prøv at logge ud og så trykke . så sker der minus .

• #45   25. jun 2008 Argh..... smiley DAMNIT smiley

Kunne fanmer heller ikke lige fatte hva faen der skete...den har jeg godt nok ikke stødt på før.

*ROFL*

/mvh

• #46   25. jun 2008 altid sjovt når der er en der hopper på den smiley . i bliver så sure smiley .

• #47   25. jun 2008 Michael *lemvig* K
    hvis du lige fandt lomme regneren frem, så kunne du regne dig frem til at klippet med knægten det nok er lagt på nettet, for at vise baggrunden for at faderen går amok, hvis det ikke var der, så gad det ligesom ikke mening at en film starter med en pissed off mongol der kommer hen imod kamera manden.

Men fair nok hvis du får grus i trusserne over at han har filmet en knægt der fræser rundt i en offentlig park.

• #48   25. jun 2008 prøv at se ham med mobilens video'er han har gud hjælpe mig lagt en film op af hans nye lokum..!!! tror seriøst ikke han har meget at gå op i.. http://www.youtube.com/watch?v=2u1a5ZEhr3g&feature=user

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    dec 2004

#49   26. jun 2008 Jeg sufet på det net fandt den på youtube syns ham faderen var alt alt for dum at hører på at det var sjovt og ville dele videoen med jer.

Alle dem der kommer med ansvage kommatar om mig

fuck jer.

and out

• #50   26. jun 2008 Fuck dig selv Peter Betjent skrub ud af vores forum indtil du får dig en kværn

• #51   26. jun 2008 Personligt synes jeg ikke, at det er så slemt den lille bitte dreng kører rundt på pocketbiken, det er jo ikke ligefrem fordi området er propfyldt med mennesker. Så jeg havde nok blandet mig uden om smiley

På den anden side, er ham faderen sku ikke helt optimalt skruet sammen. Stakkels knægt smiley

• #53   26. jun 2008 Peter dit første indlæg giver indtrykket af at det er dig selv der har optaget klippene, og den underlige udmeldning du nu kommer med (jeg refererer til "fuck jer alle sammen-udmeldingen") viser da om ikke andet end at du er på samme niveau, så hvad havde du regnet med vi skulle tro?

Du kunne jo overveje at formulere dig tydeligere næste gang, eller havde lagt et indlæg der forklarede du ikke var ophavsmand istedet for at skrive fuck til os allesammen.

• #54   26. jun 2008 elo den grusomme

skal jeg så osse smutte fra forum :-), lam kommentar

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    dec 2004

#55   26. jun 2008 Skal lig siges jeg er ordblind det er noget jeg er født med kæmper stavæk med det som 22årig. Hvis der er noge herinde der har et problem med det.. så ville jeg meget gerne have de tager kontakt til mig til et træf engang i fremtiden hvor jeg er med. så kan vi snakke om det....

Noge har det lettere end andre.

Elo (Haslev) J ka du ikk bare lukke den kæft der, hvis du bliver ved med at svine mig til syns jeg da vi skulle orden det på en ordenlig måde IRL i stedet for på det her forum ka ikke rigtig formulere mig ordenligt da jeg er ordblind så jeg føler mig ikke så stræk herinde som IRL. der ville jeg da væstenligt have det bedre med

• Peter B
    Peter B Tilmeldt:
    dec 2004

#56   26. jun 2008 Stefan m. (Peter dit første indlæg giver indtrykket af at det er dig selv der har optaget klippene, og den underlige udmeldning du nu kommer med (jeg refererer til "fuck jer alle sammen-udmeldingen") viser da om ikke andet end at du er på samme niveau, så hvad havde du regnet med vi skulle tro?)

Nej forkert. Skrev dem der kommer med dumme kommatar OM mig
    / fuck jer.

Kommentér på:
Hold kæft en klaphat!

Annonce