{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Hvad er min SRAD værd? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal af med min Suzuki SRAD 750 fra 98' kørt 42.000

Jeg er i tvivl om hvad der er en fornuftig pris for begge parter?

Hvad jeg har købt den for sidste år har selvfølgelig ikke noget med det nuværende marked at gøre, det ved jeg. Men det gør alligevel ondt at miste 14.000,- eller derover på en cykel i den prisklasse.

Kan i hjælpe?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er min SRAD værd?
  • #1   5. sep 2012 omkring 40000-45000 .
    men dårlig tidspunkt og sælge......

• #2   5. sep 2012 Også den pris jeg håbede på, men det er de bud på 35.000 ikke i nærheden af smiley

Men det kan helt sikkert heller ikke betale sig at vente til næste år. Der er prisen nok den samme eller lavere

• #3   5. sep 2012 Ja man må slå koldt vand i blodet hvis man vil ha prisen, men jeg vil også sige den er meget fornuftig. Jeg gav selv 35000 for min 600 sidste år så vil mene at du ikke skal derned.

• #4   5. sep 2012 Jeg solgte min 98´ 750´er sidste vinter, og den røg for 37K
    Min stod som et suttet bolche, og havde alle de "rigtige" opgraderinger, bla. GSX-R1000 K2 forgaffel/bremser og en masse andre fine ting.
    Den havde kørt det samme som din.

Med det in mente, tvivler jeg kraftigt på at du kan få 42K for din, jeg tror nærmere du skal under de 33-35 stykker, hvis den skal ryge.
    Men hey, den sidste idiot er ikke født endnu smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
    #5   5. sep 2012 30-35 er nok en realistisk pris.

Synd du har købt for dyrt...

• #6   5. sep 2012 Buggi. Nu er det ikke dig der bød på den tidligere i dag vel?? smiley Kune godt lyde sådan....

Hvis jeg går med til sådan en pris, bliver min næste cykel uden motor smiley

• #7   5. sep 2012 Sajmon: Ja.. Man lære hele livet, heldigvis

• #8   5. sep 2012 alså skats afgift på en fra 98 , lyder på 24500dkr... har betalt en i år...
    så kan du ligge 10-15 oven i anskaffelen af cyklen...

• #9   5. sep 2012 Jeg solgte min du kan se i min profil i januar, den havde kørt lidt færrer km end din og var kun en 600, men med lidt forskelligt udstyr dog. Startede lige over 40 og endte på 35 og sluttede af med og sælge for 30. Jeg stod og ville rigtig gerne af med den da jeg fik et godt afslag på den nye jeg købte, som jeg sikkert ikk ville få på en anden. Realiteten er at den stod tilsalg i nogle måneder, og henvendelserne kom ikk rigtig før den kom ned i pris, jeg tror du skal være glad hvis du får 35.

• #10   5. sep 2012 Jeg solgte en 99'er med 12000 på klokken for 11K, uden afgift. Så forvent at prisen ER omkring de 33-35.

Og nej, jeg har ikke budt på din cykel smiley

• #11   5. sep 2012 ja det er sku helt utroligt .hvad man kan få for næsten ingen penge.

• #12   5. sep 2012 Ja det er utroligt... Men godt at høre nogen eksempler hos jer andre.

• #13   5. sep 2012

Hvad med en sv650 og 5000 :). Har os haft min til salg et stykke tid men drt ligesom om man skal under 30000 før der nogen som henvender sig og så mister jeg over 22000 men skal heller ikke nødvendigvis af med den så gør ikk så meget

• #14   5. sep 2012 Du kan få to kasser øl og nogle brugte dvd'er.

• #15   5. sep 2012 Nej det er alt for dyrt. Tjek evt. den 1000 K1 jeg har til salg. Den er ikke blevet solgt endnu. Fatter det ikke selv, men folk synes vel at farverne er grimme eller sådan noget?

Hvis du burde kunne få 45 for din, burde jeg vel kunne få mindst 55 for min fordi at den er vildere og har et federe design.

• #16   5. sep 2012 Hunter: Det gælder om hvad dine dvd'er indeholder smiley

Utroligt med det marked...

• #17   5. sep 2012 Synes de 35.000 lyder meget rimeligt.

• #18   5. sep 2012 35 lyder vildt godt hvis jeg sku købe, men meget lidt og sælge for

• #19   5. sep 2012 Har sat min til 42.000 så går med samme holdning som dig .. Syntes altid man høre folk siger det billigt med import og afgift .. men når man virkelig selv prøver og finde noget og ja, så ender det altid meget dyre end hvad folk får det til at lyde ...

• #20   6. sep 2012 42 for en srad, når der er 1000 k1 til 48??

Ja så kommer i da til at beholde de srad et godt stykke tid endnu.
    Hvis man skal sælge skal prisen være realistisk i forhold til markedet, er den ikke det, så skal man have noget meget specielt, eller finde en køber der ikke er ved sine fulde 5 smiley

• #21   6. sep 2012 Solgt = ok pris

Ikke solgt = for dyr..

• #22   6. sep 2012 syntes nu også der er forkel på en gsxr1000k1, der ikke står i standard farver og lak... og så en der er holdt i nongenlunde orginal stand...
    den pris modsvarer jo den lavere pris på en k1 1000, da man skal bruge 5000 dkr til maling og lak

• #23   7. sep 2012 Robert - det flot du selv syntes du har et røver køb. Men når.man sætter ting til salg, så.tjekker.man markedet, og kigger du på 123mc.dk så.er vores priser slet ikke dårlige som folk giver lyd af.. det markede herinde er hellere ikke godt.

• #24   7. sep 2012 Hede.. det kan i sidste ende være ligemeget hvad folk skriver og synes.. Du synes fx at "jeres" priser ikke er dårlige.. men køretøjet er ikke solgt, hvad siger det os?? det er ikke et svært regnstykke i mine ører...

• #25   7. sep 2012 glem hvad folk siger, sæt den til det du drømmer om at få for den....
    bliver den solgt? fint.. bliver den ikke, har du en dejlig MC at køre på!!

Vil du gerne havde den solgt, må du finde dig i at der er et tab. og sætte prisen, så lavt, at du får henvendelser!.. for får du ikke henvendelser, så får du ikke solgt!

SÅ kan jeg sidde her og skrive at jeg syntes 35k, nok er toppen du opnår. MEN det er jo ikke sikkert!

• #26   7. sep 2012 Mirza - Jamen du bliver nød til at se markedet jo, og sæt prisen derefter? Alt det med tysk import og vupti - det kan jeg da ikke bruge til noget??

Jeg kunne da også bare sætte den til 10.000 så var den da væk - men alt afhængig af hvad man forventer? jeg står ikke og brænder af for at sælge - men mener blot at alt er til salg - så kommer der en og virker interesseret i min, så tager jeg den da derfra.. Det er folk der har rod i økonomien eller bare ikke sanser en smule fornuft der får det til at gå den vej.. alt har altid en brugt pris... vi kan diskutere det til nat og dag, men syntes bare ikke når man kigger 123mc.dk og alt andet af så er prisen galt..

bare for man altid får det godt med sig selv, så dyrk brdr, Jensen .. og de har levet i mange år - så jo, alt er muligt for den der bær viljen.

• #27   7. sep 2012 Hvad er ideen med at sætte ting til salg man alligevel ikke heeeelt vil af med? og ja alt er til salgt men står det for dyrt ift. til tilsvarende så bliver det højst sandsynligt ikke solgt.

• #28   8. sep 2012 Hede, vi kan diskutere det fra nu til i morgen. Men en vare er ikke mere værd end det den bliver solgt for (på det givne tidspunkt)

• #29   8. sep 2012 Bambusraketten - Jamen det er jo derfor man har sat den til under det markedet tager for den..

Mirza - Præcis, men du kan handle globalt over alt - så de priser i kommer med fra tyskland kan sagtens gøres billigere - men igen, det er jo ikke alle der gider alt det bøvl for 10.000, når de bare kan tag bilen og køre en lille tur, på minimum 300km så kan man vidst komme fra kant til kant - forstå mig ret ... Kan sagtens være den mc du ser på nettet, ikke var som den skulle være for dig - så det jo lidt spild af tid og penge.

• #30   8. sep 2012 minimum skal vidst ændres til maksimum hehe.. God weekend smiley

Kommentér på:
Hvad er min SRAD værd?

Annonce