{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.028 visninger | Oprettet:

SirDuc
SirDuc
Tilmeldt:
29. maj 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Hvad årgang er min cykel ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop handlet en Ducati Monster S4R. Men jeg er noget småforvirret omkring cyklens årgang.

Forhandleren annoncerede den som en 2008. Da jeg modtager registreringsattesten står der første registrering 08.04.2009

I medfølgende garanti/servicehæfte kan jeg se den tidligere er handlet 20.08.2007.

Senere har den fået service ved 800km d.24.04.2008, altså ca. et år inden første registrering. og er senere solgt igen d.15.06.2009 ved km2100, alt sammen her i DK. Cyklen må altså have kørt x antal km efter den er solgt første gang i dk og altså inden første registreringsdato, uden nummerplade vel sagtens. Øøhhh hvordan det ? Kører man evt så mange km på banedage eller hur?

Der var nummerplade på da jeg købte den, og når jeg tjekker stelnr. I bilbogen kan jeg se en tidligere nr.plade, men om det er den samme cykel der henvises til eller om det er lån/pant der er overført aner jeg ikke.

Nogen der har et bud på hvordan det kan lade sig gøre ?

Cyklen er med 998 testastretta motor og så vidt jeg ved er den produceret i 2007/2008. Det er ikke RS modellen som er produceret længere tilbage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad årgang er min cykel ?
Kommentér på:
Hvad årgang er min cykel ?

Annonce