Bør jeg vælge MC Bør jeg vælge MC
Hejsa MG
Jeg står i en situation hvor jeg overvejer at tage MC kort og anskaffe mig en MC istedet da vi har to biler. Men mit problem ligger faktisk lidt i, at jeg arbejder som IT-Konsulent og rådgiver for Firmaer. Og har i den forbindelse jo en del møder hos kunder osv. Vil det sende et forkert signal at man ankommer til en kunde på 2 hjul?
Grunden til jeg først i en alder af 32 har valgt at tage kortet, er at jeg som 22 årig blev far til en skøn lille pige, og samme år mistede jeg en rigtig god kammerat i en MC ulykke, så har faktisk været panisk over tanken om at tage det "skide kort" da jeg altid har haft i baghovedet at det kunne have været mig.
Ved godt det er nonsens, for han kunne ligeså godt have været omkommet i en bil. Men har så meget respekt for en motorcykel og dens ydelse. Men mener nu at tiden er kommet til at udleve en drenge drøm.
Mvh Morten
jul 2008
Følgere: 91 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.751
Ingen grund til af det skal gå galt der. så hellere holde dig i bilen hvor du er mere sikker. så din pige ikke gennemlever det samme som du gjorde for 10 år siden.
Men ellers kan jeg ikke lige se nogle problemer for hvorfor det skulle give dårligt signal. Selvfølgelig hvis du skal kører rundt med en kopi maskine på nakken bliver det nok lidt svært, men ellers ser jeg ingen problemer.
Og kommer også an på hvad du rådgiver om selvf. Hvis du rådgiver om ikke af kører på mc, skal du nok ikke komme trilende på en
// Peter
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
aug 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
Den er rimelig svær at svare på da jeg jo havde kort til bil på det tidspunkt.