1.360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Morten S
Morten S
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13

Bør jeg vælge MC Bør jeg vælge MC

Hejsa MG
Jeg står i en situation hvor jeg overvejer at tage MC kort og anskaffe mig en MC istedet da vi har to biler. Men mit problem ligger faktisk lidt i, at jeg arbejder som IT-Konsulent og rådgiver for Firmaer. Og har i den forbindelse jo en del møder hos kunder osv. Vil det sende et forkert signal at man ankommer til en kunde på 2 hjul?
Grunden til jeg først i en alder af 32 har valgt at tage kortet, er at jeg som 22 årig blev far til en skøn lille pige, og samme år mistede jeg en rigtig god kammerat i en MC ulykke, så har faktisk været panisk over tanken om at tage det "skide kort" da jeg altid har haft i baghovedet at det kunne have været mig.
Ved godt det er nonsens, for han kunne ligeså godt have været omkommet i en bil. Men har så meget respekt for en motorcykel og dens ydelse. Men mener nu at tiden er kommet til at udleve en drenge drøm.

Mvh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bør jeg vælge MC
  • #1   15. aug 2012 Altså hvis du er bange for af køre på mc, så hold dig væk fra den drøm.
    Ingen grund til af det skal gå galt der. så hellere holde dig i bilen hvor du er mere sikker. så din pige ikke gennemlever det samme som du gjorde for 10 år siden.

Men ellers kan jeg ikke lige se nogle problemer for hvorfor det skulle give dårligt signal. Selvfølgelig hvis du skal kører rundt med en kopi maskine på nakken bliver det nok lidt svært, men ellers ser jeg ingen problemer.