2.828 visninger
|
Oprettet:
Efterladte biler i vejkanten u/nr. plade? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvilken fordel man kan have af at efterlade en bil i vejkanten uden nummerplader? Hvilke tænke ex. kunne være årsagen til det. Jeg er klar over at man kun kan få skrotpræmie såfremt man har reg. attest til bilen. Så jeg kan kun se ideen med det hvis man har kørt rundt i en stjålet bil i lang tid og nu vil have sig en anden. Damen og jeg har bare tit talt om det når der holder en bil uden plader og med en orange/rød hilsen fra politiet.
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 252
mar 2012
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 53
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.428
Jeg har selv prøvet at mit forsikringsselskab opsagde min forsikring uden at gøre mig op mærksom på det(!!!) og komme ned til en bil der manglede pladerne. Jeg fik så plader på igen samme dag ved et andet selskab, men det var noget af en overraskelse at komme ned til min bil sådan. Jeg meldte det faktisk til politiet da jeg troede at de var stjålet fordi jeg ikke havde fået besked. De har så åbenbart ikke vidst at de selv havde fjernet pladerne for de tog imod min anmeldelse
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 177
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 156
Så det koster skam ikke noget at komme af med en bil. Det var ved Vemb Skrot i nord-vest Jylland, hvis nogen skulle være nysgerrige
maj 2006
Følger: 113 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.092
okt 2008
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 88
Efterladte biler i vejkanten u/nr. plade?