Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De nåede færgen!
  • #2   26. jul 2012 Det er jo vandvidskørsel, troede sku ikke det var opfundet dengang Rystene

Jeg er virkelig chokeret og mener alså ikke man skal smide sådanne link ud i offenlige forums

Nu får jeg simpelhen ikke sovet , har ringet til traumacenter, og de er på vagt og kaldt alt mandskab ind , da de blev opmærksom på dette forum !

• #3   26. jul 2012 Og her er en mere , og kan virke stødene på nogle da den indholder stærke scener

som SEX AKTION SKYDEVÅBEN MOTORCYKLER BILJAGT OG MØDRE

http://www.youtube.com/watch?v=VKZbxTH9DWw

• #5   26. jul 2012 Nimbus?
    Det er da et Mercedes speedometer vi ser undervejs (på 3xx.xxx på tælleren, så den er god nok. Det er en Mercedes smiley

Det mest tankevækkende er, at det allerede dengang bare gjaldt om at komme over Fyn i en fart.

• #7   26. jul 2012 Det er en Nimbus Sport, men ja det ligner et Mercedes speedometer smiley

• #8   26. jul 2012 Vedr. speedometer, så er det sikkert filmet i en Mercedes, det er cam-trick. Lyden er heller ikke den rigtige, den er sat på bagefter, lissom lyden fra personerne, når de kører.

Sjovt han ikke siger noget, da der bliver spildt benzin ud over ham og mc :).

Ku' være lige så godt ha' været min mor og far. Min far kørte på en matchless, G 80, tror jeg den hed. Det var også med tørklæde til mor og læderjakke til min far. Var det koldt, så et par aviser under jakken.

Den er virkelig aktionpacked i forhold til tiden den er filmet i.

• #9   26. jul 2012 Per E

Er lidt skuffet, hvor var skydevåbnet og den biljagt jeg blev lovet?

Ellers et fedt anlæg han har monteret.

• #10   26. jul 2012 hehehe....luk røven connie markussen...med 2 s´er i kussen smiley

Kommentér på:
De nåede færgen!

Annonce