{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅDAN CASEY STONER
  • kim  l
    kim l Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #1   7. jul 2012 Stoner er bare toppen !!

• #2   7. jul 2012 Det er ham der laver albow slide hver gang ik;)

• #4   7. jul 2012 Det er en skam han stopper, for han er absolut blevet min favorit de senere år.

• #5   7. jul 2012 stoner er en tøs !!!!!!!!! godt han stopper

• #6   7. jul 2012 holder nu heller ikke med manden så hellere jorge

• #7   7. jul 2012 Favoritten er nok Rossi, men nu kører Stoner jo også på en super lækker cykel.
    Hilsen Repsolfan.

• #8   7. jul 2012 attermann: hva er det for noget lort at lukke ud ?

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 137
    #9   7. jul 2012 Stoner er verdens aller bedste kører. Den eneste kører der har kunne vinde på Ducati ådslet. Rossi er røv og nøgler og har vist på Ducatien han ikke er den gud har er blevet udråbt til... Han er nok ked af nu, at han sagde det var svært at bedømme hvor god Ducatien var når Stoner ikke prøvede hårdt nok. Rossi er en udemærket kører men han er da en KÆMPE nar.

• #10   7. jul 2012 john s

hvad rossi er røv og nøgler, manden har jo vundet vm 8 gange, det gør man sku ikke uden at have meget talent, bare forde de ikke går godt nu betyder det da ikke manden ikke er god, der ser man jo i regn vejer hvor det meget mere er op til køren i forhold til cyklen, der viser han at han stadi har talentet, stoner er lige så god en køre men at sige rossi er røv og nøgler siger mere om dig end ham´, må jeg sige

• #11   7. jul 2012 john s : hvis man pillede alle de elektroniske hjælpemidler af cyklerne , vandt stoner ikke et eneste løb .......

• #12   7. jul 2012 For det VED Michael nemlig.

• #13   7. jul 2012 nej,det har michael læst og hørt et par såkaldte eksperter udtale sig om, godt nok ikke chris superdækmontør, men alligevel ......

• #14   7. jul 2012 Nåååå ok. Troede simpelthen bare at du vidste sådan noget.
    Kender ikke lige en supermontør Michael. Er det også en du har hørt om et sted.

• #15   7. jul 2012 Lidt morsomt givet, at CS faktisk bruger mindre TC end andre, følgende er fra et Nakamoto-interview -

"Q: Casey doesn’t like electronics aids so much. How much does he help in terms of machine development.

N: A lot. Casey doesn’t like electronics aids and at first, our engineers and other staff were worried if we let Casey does what he likes, tire may not last. But in the end, Casey controls tyre slip by himself. The most efficient acceleration can be obtained when the rear tyre slip ratio is around 10%, that is when you get best grip. In order to obtain 10% slip ratio, you have to fix the traction control to this level and so on. In case of Casey, we fix the slip ratio to 20% and he controls the bike without using traction control. Still his acceleration line in a diagram shows ideal line. In other word, he does what computer aid does only with his body
    Last year we had three riders, Casey, Dani and Dovizioso. Dovi was using traction control at maximum level. Dani uses it as an aid to his riding skill. Casey uses as least.
    We have added Casey’s requests to our traction control system and now it is almost completed. We have gained a lot of technological information from him. He contributed to us not only in racing results but in terms of development as well."

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#16   7. jul 2012 Allan a

Rossi har faktisk vundet vm 9 gange lige for at rette dig. 7 gange i Motogp. Så selvfølgelig er han god, men han er en kæmpe nar. Og hans kval i regnvejr gik ikke så godt idag vel? Ducatien er muligvis den bedste cykel i regnvjr, så det må han vise jævnligt hvis han skal tages med som en af dem der er helt fremme.

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#17   7. jul 2012 Michael l

Hvis man pillede alle hjælpemidler fra ville Stoner bare være endnu længere foran. Han er vokset op med dirttrack hvor man konstant kører sidelæns, og han vandt stort set alt. Han er den der kører med aller mindst, som Hayden flere gange også har sagt. Hayden forstod ikke hvordan han kunne gøre det. Tag og læs lidt mere i stedet for bare at finde på noget. Hvor mange løb har Rossi forresten vindet på Ducati? Hvor mange 2. og 3. pladser?

• #18   7. jul 2012 john s

john køre du selv ræs ???

jeg har gjort ca 5 år nu og ved hvor hurtig de beste danske superbike køre køre, og ved at de enda har svært eller ikke kan følge en af de 125 ccm eller 250 ccm køre rundt på en bane i frankrig mm så jeg kan ikke forstille mig hvor meget talent der skal til at smide disse gp maskiner hundt på de tider de køre, så at sige at de er nogle fjolser til at køre er så dumt, det ser jo så nemt ud hjemme fra sofaen

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#19   7. jul 2012 Michael S

Hvor er hele den artikel du har taget et uddrag af? Den vil jeg gerne læse. Stoner rules! :o)

• #20   7. jul 2012 Oprindelig var det vist et interview italienske gpone lavede, men her er en eng. udgave af Nakamoto-interviewet -

http://weridemotorsports.wordpress.com/2012/06/08/honda-on-stoners-retirement-rossis-return-leaving-motogp-we-ride-motorsports/

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#21   7. jul 2012 Allan a

Jeg har selv kørt ræs i 12 år, godt nok kun på hyggeplan. Jeg har kørt i samme klasse til en forårstræning som 2 danske em 250 kørere(jeg skulle ikke have været ude i den klasse) Jeg var oppe at se mit første gp løb i 88´på Anderstorp(Eddie Lawson vandt) og jeg har fulgt motogp lige siden. Jeg siger ikke at Rossi ikke er dygtig, for så vinder man ikke 9 vm titler. Men Rossi har været dyrket som en gud der ikke kunne gøre noget galt, og ene og alene var skyld i at Yamaha begyndte at vinde igen. Nu er billedet bare blevet lidt mere nuanceret. Og som menneske er han direkte usympatisk i sine udtalelser om andre kørere. Han har f.eks kaldt Lorenzo uintelligent, Stoner for en der ikke prøvede hårdt nok og Pedrosa ikke god nok. Ydermere har han lavet så mange svinestreger på banen, at jeg aldrig vil kunne synes om ham. Jeg har den aller aller dybeste respekt for alle motogp kørere(og alle andre der kører på det plan), men derfor behøver jeg ikke at synes om alle kørere. Du foretrak jo også Lorenzo ikke?

• #22   7. jul 2012 af de to håber jeg da jorge vinder ja, men må indrømme at rossi er stor i sporten og når man er nede at se gp imponere det mig at mange af hans fans ikke har vendt ham ryggen selvom han ikke kan følge med for tiden,
    er jo så nemt bare at finde en ny at hæppe på eller holde med,

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#23   7. jul 2012 Af Rossis fans er det jo under halvdelen der er rigtige motogp fans. De kommer jo kun fordi han laver sit trættende gak og gøjl og har neon gul farve på. De såkaldte fans af ham forsvinder lige så stille når han stopper. Sidste år på Mugello da han væltede, begyndte folk at gå inden løbet var færdigt. Rigtige fans ikke? Har du læst nogle af hans udtalelser om andre kørere?

• #24   7. jul 2012 kunne også godt lide marco, mest forde han kørte så agrasivt og andre haede ham for det men han var også god til at fange folks intresse med hans udsene mm og det kan man jo ikke tage fra dem at det er med til at gøre det lidt spændene også, så at rossi gør det er nu iorden med mig,

• #25   7. jul 2012 Jeg holder med John smiley Stoner RULES.......og jeg er ik bare lige blevet Stoner fan, har været det siden manden kørte 250ccm og også da han som den eneste viste hvordan en DUCATI skal køres............
    Har aldrig og kommer heller aldrig til at bryde mig om Rossi, dermed ik sagt at jeg ik respekterer at manden har været Champ 9 gange...for det gør jeg...men bryder mig bare ik om ham.........
    Og nu så jeg jo på nærmeste hold i sidste weekend hvordan Stoners Honda ÅLEDE sig ud af det sving jeg stod i på Assen, så meget desto mere respekt har jeg for hans evne til at få en krop umulig cykel på podiet.......Skam for MotoGP at den største pt stopper.......

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#26   7. jul 2012 Jeg kan bare ikke synes om dem der kører så uforsvarligt og farligt for andre som især Simoncelli, han var jo en ulykke der ventede på at ske. Selvom han var endnu værre i 250. Tror det er noget italienske kørere har i sig. Capirossi kørte ind i Tetsuyo Harada for at vinde 250 vm, og Marco Melandri lå og svingede foran en konkurrent for at køre ham af i 125, også for at vinde vm. Rossi har lavet utallige svinestreger i motogp. Jorge Lorenzo var også fuldstændig utilregnelig i 250, men han har heldigvis ændret sig, og indset det er rigitg farligt det de gør. Hjernedøde overhalinger hører ikke hjemme i en allerede meget farlig sport.

• #27   8. jul 2012 Jeg er fan af dem allesammen, men ikke så meget Jorge og Pedrosa.
    Stoner er sgu sej nok, og nej, han bruger ifølge diverse medier ikke ret meget elektronik.
    Læs med på motomatters.com. De har mange interessante vinkler på MotoGP og Superbike. Især "Silly Season" er godt smiley

• #28   12. jul 2012 synes da at rossi kom før over stregen end stoner denne gang

• #29   12. jul 2012 Tjah Stoner kunne jo bare ha indset at denne gang var Dani hurtigst smiley
    Men ham du kalder Rossi.....hvem er han.....må da være en sekunda kører eller CRT kører smiley Pedrosa, Lorenzo, Dovi, Spies, Bradl............:-)

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#30   13. jul 2012 Allan A

Så står den 8-1 til Stoner i år imellem de 2.... Forventer Rossi vinder på søndag, nu hvor ducatien er små 15 km/t hurtigere end Hondaen i de første træninger på Mugello. Han har jo sagt Stoner kun vandt vm i 2007 fordi han havde den hurtigste cykel, så nu må Rossi jo begynde at vinde hvis han ikke skal være endnu mere til grin...

• #31   13. jul 2012 Synes altid det bliver nævnt at Ducatien ikke fejler noget, Stoner vandt jo på den. Man skal bare lige tage med i overvejelserne, at fx Hondaerne har gjort kæmpe fremskridt, hvor Ducati ikke har kunne følge med.
    Men det er jo altid hvis og hvis og hvis. Hvem ved hvordan Stoner ville kunne klare sig mod Lorenzo og Pedrosa nu, hvis han stadig var på Ducatien.

• #32   13. jul 2012 Så jo forresten Stoner ryge af banen lige foran mig i søndags, han skulle nok have nøjes med en 2. plads. Utroligt de to førende i championshippet ryger af 2 weekender i træk.

• #33   13. jul 2012 Jeg holder sætter mine penge på Ivan Silva smiley

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#34   13. jul 2012 Lasse

Fra 2010 til 2011 var der meget lille fremgang i omgangstider, så jeg tror ikke at hverken Honda eller Yamaha har gjort kæmpe fremskridt i forhold til Ducati. Her i 2012 er det jo et helt nyt format med 1000 motorer igen, så der har de haft lige muligheder for at udvikle. Hayden er også kun 1/10 efter Pedrosa og Lorenzo i dagens træning på Mugello så den er jo ikke håbløs, selvom den er svær at køre. Stoner har i alle de år han kørte for Ducati været meget langt foran sin teamkammerat(Capirossi, Melandri, Hayden) så jeg kan ikke se hvorfor han ikke stadig skulle være det hvis han stadig kørte Ducati? Stoner fik jo også kørt den på podiet stort set hver gang, så tror bestemt stadig han ville være i stand til det. Med hensyn til sidste løb, skulle Stoner måske have nøjes med 2.pladsen, men han har jo sagt han mente han havde noget i ærmet til det aller sidste sving. Synd han ikke også havde det i det 2 sidste sving! :o) Men synes det er okay at prøve, selvom det går galt en gang imellem.

• #35   14. jul 2012 i sin tid kørte de med 5 cyl motoere nogle af dem, gør de også det nu ????

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#36   14. jul 2012 De kører alle sammen med 4 cylindre nu. Yamaha kører række-4 og Honda og Ducati kører V4. Det var kun Honda der kørte med en V5 da de skiftede til 4-takt motorer i 2002.

• #37   16. jul 2012 siger det lige atter engang synes da rossi kom over stregen før stoner igen denne gang

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#38   16. jul 2012 Du har ret. 8-2 til Stoner i år. Nu havde Rossi så også den hurtigste cykel på Mugello med 2 andre Ducatier lige efter...så han burde jo have vundet løbet? Han har jo også snart vundet 26 løb og fåer utallige 2 og 3 pladser på Ducatien, ligesom Stoner. Not.

• #39   16. jul 2012 ved det gør ondt john men kan jo kun huvere lidt når det lige sker efter snakken her inde, ved jo godt det ikke holder men du må lade mig nyde det lidt så længe det vare

• #40   16. jul 2012 John S er motogp cykler de samme i 2012 som i 2007 ! Nej bestemt ikke ! Der har aldrig i gp historie været så stor forskel på top fart som der var med ducati og de andre i 2007 ! Tjek foreks Sepang i 2007 ! Rossi har aldrig levet på at vinde på en hurtig cykel ! Men en rigtig godt styrende cykel ! smiley Selv om Stoner ikke stoppede i år så når han aldrig rossi til sokke holderne det er nemt at se på Gp historien fra de sidste 15 år da rossi startede med at køre 125cc ! Og det er der sku nok aldrig nogen der kommer til ! har selv fuldt med i Gp siden 1989 ! smiley

• #41   17. jul 2012 Og så står det 105 til 43 til Rossi så stoner har langt endnu smiley

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#42   17. jul 2012 Allan A: det er helt okay, jeg kan sagtens tage lidt gas smiley

• #43   17. jul 2012 Rossi er gud..!! Om ikke andet, så har han lige lavet hurtigste topfart...

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#44   17. jul 2012 Michael b: hvem har sagt cyklerne er ens? Der er bare kun en mand der har vundet fået og fået en masse 2 og 3 pladser på ducatien, nemlig stoner. Rossi har intet vist på ducatien endnu, andet end en heldig 3 plads i regnvejr. Med hensyn til topfart var stoners ducati 18 km/t hurtigere i shanghai i 2007. Rossis ducati var 15 km hurtigere end hondaen i første træning på mugello her i weekenden. Stor forskel? smiley din konklusion om at rossi aldrig har haft brug for de hurtigste cykler er helt skæv. Hans fabriks aprilia i 125 og 250 var altid blandt de hurtigste. Han 500 honda var også altid den hurtigste og hans rcv 211 var jævnligt 12-15 km hurtigere end konkurrenterne. Yamahaen var faktisk hurtigere end ducatien på indianapolis i 2007 med 8 km....men ja yamahaens fordel har altid været styringen og de første meter ud af svinget. Det er svært at sammenligne deres karrierer da rossi ALTID har haft fabriks cykler og haft en far der har kunne give ham muligheder på grund af sin egen karriere. Stoner har måtte klare sig på skodcykler og haft forældre der måtte opgive alt for at han kunne køre. Hans første fabrikscykel var jo ducatien i 2007. I de år hvor de har kørt mod hinanden har stoner vundet langt mere og faktisk fuldstændig sat rossi på plads med hensyn til resultater. Ovenikøber mange af resultaterne lavet på den cykel rossi sket ikkea kan køre på... Så rossi når ikke stoner til sokkeholderne! smiley med hensyn til hele karrieren når rossi aldrig at indhente agostini der har 15 vm og 130-140 sejre. Så han har været mindre succesrig mod både stoner og ago! smiley

• #45   17. jul 2012 Mærkelig at rossi så er den højeste betalte GP kører hvis de alle er så meget bedre:)

• #46   17. jul 2012 Hans højde har vel ikke noget med hans løn at gøre?

• #47   17. jul 2012 Og hvor mange vm titler har Stoner vundet kontra Rossi?

• #48   17. jul 2012 Hehe Simon:)
    Good one:)

• #49   17. jul 2012 Agostini kørte i flere klasser på engang og det er så langtid siden at det ikke kan sammenlignes !!!! Rossi cykler var ikke altid de hurtigste men blandt de hurtigste og det jo klart når han var den bedste køre han så fik tilbud fra de bedste teams !! Rossi far har ikke mange penge !! Rossi og jeremy har ikke kunnet få Ducatien til at køre som rossi skal have dem til at køre for at det virker for ham !! Første træning hvad kan du bruge det til ? over hovedet ikke noget !!! smiley hvor hurtig var rossi duc i forehold til crutchlow tech3 !!! ? I løbet for der kunne man da se at forskellen ikke var særlig stor !! Ligesom man i 2007 på sepang kunne se at der var kæmpe forskel på rossi yamaha og stoner Ducati !! smiley

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#50   17. jul 2012 Martin s: hvem har sagt der er mange andre der er bedre end rossi? Det er kun stoner der har været det de sidste 6 år. Og synes du rossi fortjener den høje løn med de resultater han har fået på ducatien?

• #51   17. jul 2012 Jeg blander mig i debatten, for den er da meget sjov smiley Kæmpe GP fan, fulgt med siden 2000, så der er sikkert andre der ved langt mere. Der er slet ikke tale om kørestil i denne snak? Jeg er syntes der er visse køre der er mere underholdende at se på end andre. Stoner er helt sikkert underholdende at se på, men lige så vel som Lorenzo har han altid indvendinger i forhold til hvorledes de mener andre kører opføre sig uansvarligt på banen. Man skal ikke ret langt tilbage i tiden, slut 90'ere, for at se løb hvor der virkelig blev kørt med albuerne, det syntes jeg personligt er underholdende. Jeg syntes GP-løb er gået hen og blevet noget kliniske, lidt a´la Formel 1. Jeg syntes det er langt sjovere at se Moto2, det er sgu nogle underholdende dog-fights de har, de moto2-galninger. Og muligvis vinder Rossi ikke, men jeg syntes han repræsentere en GP-tid/kørestil der er langt mere underholdende end andre kører. Man kan på ingen måde betvivle Stoners talent - men jeg syntes altså det er kedeligt at ta' til Catalunya, som jeg gjorde sidste år, bare for at se Stoner stikke af og stort set alle holder deres placeringer efter 1. kurve. Det er jo næsten formel 1. Jeg sværger til Moto2 nu, det er efter min smag langt mere underholdende. Og så er jeg iøvrigt Rossi-fan, elsker at se de klassiske løb på GP's hjemmeside, sådanne løb ser man ikke mere.

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#52   17. jul 2012 Michael b: Jeg kan ikke forstå man ikke kan sammenligne Agostini med Rossi på grund af tidsaldre og forskellige klasser, når man kan sammenligne Rossi med Stoner når de kun har kørt mod hinanden i motogp klassen, og haft fuldstændig forskellige udgangspunkter i udstyr? Hvis vi holder os til 500 klassen har Agostini stadig vundet en del mere end Rossi, mener han nåede 68 sejre mod Rossis 54 vist nok. Du startede bare med at sige ingen nok ville overgå Rossi, men Rossi mangler jo selv at overgå en. :o) Jeg giver dig ret i at Rossi altid har udnyttet sit udstyr og gjort sig fortjent til det bedste, men det er alt andet lige nemmere at få resultater på det aller bedste materiel end en bukket satelit-cykel? Rossis far har ikke kunne sponsere hele hans karriere, men har været en god støtte i starten, og selv haft gode kontakter og et godt navn i Italien fra sin egen tid som 500 kører. Også der et meget bedre udgangspunkt end Stoner. I løbet i søndags var Duatien vist en par km hurtigere ned den næsthurtigste, men dog den hurtigste. :o) Pointen er at den bestemt ikke er langsom. Og ja man kunne se Ducatien var rigtig hurtig lige ud i 2007, men kan kunne også se hvor pivringe den var i svingene så det går vist lige op? Rossis RCV 211 var til gengæld både hurtigere end konkurrenterne og kunne rent faktisk styre og bremsemogså! Så langt den bedste cykel! :o) Men hvordan man end vender og drejer det, så har Stoner været klart den mest succesrige i den tid de har kørt i samme klasse, selvom man medregner året på en satelit cykel i 2006. Men Rossi er da anden bedst! ;o)

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#53   18. jul 2012 Rolf R: Det er da altid godt at høre endnu en mening fra en entutiast :o) Med hensyn til kørestil er det hele blevet meget poleret, hvilket nok skyldes at cyklerne skal køres så fejlfrit som muligt for at køre den 1/10 hurtigere pr. omgang end konkurrenterne der gør at man vinder. Hvor man i gamle dage kunne være et sekund langsommere i kval og alligevel være med. Jeg kan ikke huske at jeg har set rigtig hårde overhalinger i 500 klassen hvor folk blev kørt af? Men der var bestemt tæt kørsel og let kontakt. Jeg synes ikke at Rossi på nogen måde kører som han har gjort, med de rigtig flotte overhalinger han lavede, hvilket igen nok skyldes de nye cykler og den kørestil der hører med dem. Dengang var han også ret overlegen og kunne lege med konkurrenterne, hvilket ikke går idag. Kan godt se det er knapt så spændende når en stikker af og kører alene i mål, men synes ikke Stoner kan klandres for at vinde på hvad måde han finder bedst. Det med at stikke af brugte Wayne Rainey også i 90erne, Rossi gjorde det også på RCV 211eren i starten af 4-takt tiden og Lorenzo gjorde det jo faktisk også sidste løb... Og så har der aldrig været en sæson hvor de har kæmpet helt til mål i de fleste løb, det er jo reelt højst halvdelen af løbene hvor de kæmpede helt til slut. Så der synes jeg ikke der er sket den store udvikling. Men måske en lille i negativ retning. Personligt kan jeg næsten bedre lige at se kval, da cyklerne her bliver presset helt ud til kanten og tit forbi! Synes det er fascinerende at se hvor ufattelig hurtigt de kan køre, og især min favorit Stoner, hvor Cyklen åler sig igennem en hel omgang! :o)

• #54   20. jul 2012 Jeg synes sgu i alle er tosset.

Eneste rigtige racerløb er Isle of Man. Og der er jeg personligt ret glad for Guy Martin (og ikke pga. filmen.)

• #55   21. jul 2012 hver sine løb er fasinerne på hver deres måde

• #56   24. jul 2012 Dejligt lige at ha været på Brno og se WSBK.........tætte løb og masser af action ....nåh ja og så må man gå rundt i pitten som det passer en smiley så ka man fotografere pit sildene tæt på...nam nam ...nå men jeg er og bliver jo stadig STONER FAN smiley godaften til alle .......også selvom i er helt oppe i måsen på ham Pølsemageren fra IT (Wudy) alias Valentino Rossi smiley

Kommentér på:
SÅDAN CASEY STONER

Annonce