{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MOTO GP
  • #1   16. okt 2011 Jeps - stort tillykke til Casey, afgjort velfortjent i år, må ha' været ekstra sødt at sikre sig titlen på hjemmebanen på sin fødselsdag :-).

(Personligt er jeg dog mere til Dovi, Pedrosa, Bautista og Marquez)

• #3   16. okt 2011 tude prins nr 1

• #4   16. okt 2011 attermann - Måske ikke lige dagen jeg ville frembringe en sådan kritik, næppe nogen af dem i MotoGP, der kan sige sig fri for at ha' gjort nogen dumt på et tidspunkt. Kunne iøvrigt også lyde som du blander 2 "incidents" sammen, den hvor han slog de Puniet på skulderen, da franskmanden satte farten ned på racing line, og Stoner nær havde banket op i ham (Stoner fik en bøde, de Puniet undskyldte) -

http://www.crash.net/motogp/news/169249/1/de_puniet_apologises_to_stoner.html

Og så den, hvor Abraham og Stoner havde en meningsudveksling efter Mugello-testen -

http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2011/July/jul0511-stoner-explains-abraham-bust-up/

• #6   16. okt 2011 attermann - Fair nok holdning, personligt er jeg dog ikke (ganske) enig i den "kritik".Selvom han som antydet ingenlunde er min favoritkører, så kan jeg dog godt li' hans ofte no-nonsense indgang til mange ting, hans kommentar til Rossi (your ambition outweighs your talent), var både episk morsomt og i retrospekt temmelig præcist :-). Uden at beskylde nogen for noget her, så er det dog også tydeligt IMO, at en del af hans kritikere er frustrerede Rossi-fans, der har svært ved at acceptere at - Kongen er død, længe leve kongen smiley

• #7   16. okt 2011 Michael S

Kunne ikke have sagt det bedre selv :=))

• #11   16. okt 2011 Som en sand fan af Stoner ligegyldigt hvilken cykel han kører eller om han blev verdensmester eller ej, så har jeg været fan siden han kom til MOTO GP selv i starten på LCR Honda'en ..........
    Alle der er fan's af Rossi vil altid holde med en der vinder og vinder og vinder...gaaaaaab, ja syns oz det er flot hvad Pølsemageren fra IT har præsteret....meen har også set de grimme ting han har lavet på banen mod flere af de andre kørere.......så min sympati for ham er sgu lidt lav...
    Og igen...den eneste der både har været mester på Ducati og de følgende år ligget i top 3 på Duc'en.....STONER...behøver jeg at sige mere;-)
    Simonceilli bliver champ i 2012 eller 2013...........GO STONER

• #12   16. okt 2011 kim J

Se mit fotoalbum , så vil du vide at jeg er ægte Stoner fan ;o)

http://www.motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=12557

• #13   16. okt 2011 Der er kun 1 konge!!!!Kevin schwants!!!!
    Jeg hader måden Stoner vinder på,,,, Så jeg håber sgu Rossi får styr på den Ducati, Samt at Simoncelli, får styr på temperamentet...
    Og ja FUCK!!!!! Viasat,,,,

• #14   17. okt 2011 Jesper S....Du hader måden Stoner vinder på??????øh ja som alle andre der vinder kommer han først over stregen flere gange end de andre....SURPRICE....Det gjorde Schwantz også.,..samt Raynie...Lawson..Doohan...Lorenzo ....Freddie Spencer....Roberts og Roberts junior........Selv ham der øhh øhh øøhhh nåh ja Valentino et eller andet...og Nicky Hayden............ smiley
    Nu vandt både Raynie og Lawson så lidt flere titler en Schwantz...
    Men til glæde for netop dig....gå på Youtube søg på Suzuka gp 500 1991...Feeeedt race......enjoy....... smiley

• #15   17. okt 2011 Mener faktisk ikke at Hayden kom først over stregen, flest gange da blev verdensmester...

Når det så er sagt, tillykke til tudeprincessen, der åbenbart har eneret på "raceline", og lide af forfølgesesvanvid smiley
    Og Kim J, ville en sand fan, ikke have været med ham helt fra 125ccm og 250ccm? Det er gas smiley

• #16   17. okt 2011 Jep, Hader måden!!!
    Ikke fordi manden ikke er skide dygtig/hurtig!
    Men det er sgu da røvsygt han bare er kørt,,,,,,,
    Ligesom pedrosa,,,, de par gange han har vundet,,,
    Der er gået formel 1 i motogp, desværre.
    Denne sæson kan jeg desværre ikke sige så meget om, da jeg ikke gider betale, mere end jeg gør i forvejen, for at se race.
    Nå ja,, Wayne Gardner,,,han er osse deroppe.

• #17   17. okt 2011 Rune#53: Havde faktisk også øjnene på Casey da han kørte 125 og 250, men var sgu lidt Skandinavien tro og holdt med Kallio smiley der er jo ingen af oz danskere der kan det som Finnerne ofte kan....men nu har jeg kørt en del lastbil i Finland og årsagen til at de er så gode i motorsport er, hva fanden skulle de ellers foretage sig.......i så stort et land med grusveje og søer overalt smiley
    Har iøvrigt svært ved at forstå kritikken af Simoncelli......han kører jo bare lidt hårdt på som hans Italienske ven Rossi plejer at gøre (spørg bare Gibernau) det er åbenbart kun Valentino der må køre hårdt på de andre, fatter ikke lige den straf Simoncelli fik da Pedrosa knækkede kravebenet????????????? men Simeo har vist at han er hurtig og jeg er bedøvende ligeglad om han så gjorde det på en Skruzuki..
    Nå men jeg holder jo med Casey og han er mesteren og sådan er det bare i år smiley Basta.....Længe Leve VETTEL smiley Skomageren er i sovsen og burde aldrig ha gjort Comeback smiley he he

• #18   17. okt 2011 Iøvrigt havde Hayden jo også en holdkammerat der febrilsk prøvede at sørge for at Rossi blev mester istedet for Hayden (Pedrosa) ...han kørte jo Hayden af i næstsidste løb......dygtig dreng....(KLODSMAJOR) smiley

• #19   17. okt 2011 He he... Vi er enige langt hen af vejen, måske var det bare karma (sic) der indhentede Pedrosa smiley

Kommentér på:
MOTO GP

Annonce