1.549 visninger
|
Oprettet:
MotorcykelGalleri.dk
Administrator
9. dec 2003 Følger: 1 Følgere: 105497 Emner: 49 Svar: 103
9. dec 2003 Følger: 1 Følgere: 105497 Emner: 49 Svar: 103
Info fra MCG/Admin {{forumTopicSubject}}
I morgen vil vi gå live med det nye design her på MotorcykelGalleri.dk.
Det betyder at siden på et tidspunkt i løbet af dagen ikke vil være tilgængelig - og I vil blive mødt af en meddelelse om at "Siden opdateres".
Vi kan ikke sige, præcis hvornår I morgen det kommer til at ske, men allerede nu vil vi minde Jer om, at man fremover skal logge ind med e-mailadresse samt password.
Derfor vil det være en god idé allerede nu, at sikre Jer, at jeres e-mailadresse er opdateret. Er den ikke, så kan du ændre e-mailadresse under "Min konto" - "E-mails og abonnementer".
Med venlig hilsen MotorcykelGalleri.dk
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 470
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.840
jun 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 6 Svar: 68
feb 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 374 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.685
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Emner: 26 Svar: 656
Følger: 1 Følgere: 105497 Emner: 49 Svar: 103
Det er klart at det vil føles som en stor omvæltning, når siden har set ud, som den har gjort i mange år nu. Men vi håber at I bliver glade for det nye udseende med tiden.
Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Annoncer: 2 Emner: 226 Svar: 3.253
så bruger stort set aldrig den her side hvis jeg ikke er på en pc...
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 244
Jeg siger "Motorcykelgalleri er død"..
Vi må håbe at de ændrer det tilbage igen, eller laver det lige som facebook at man kan vælge to design... Det nye design er ikke kun grimt (hvilket jeg kunne leve med) men også uoverskueligt.
Det er sjovt at man efter så mange år (er det 8-9 år?) pludselig synes at man skal ændre til et design som virker umodent og ikke gennemtænkt.
Hvis vi får en "like" og en "Dislike" button kunne jeg dog leve med det
Måske ses vi i overmorgen, måske ikke
aug 2006
hvordan kommer man i kontakt med jer i givet fald?
Når man klager over en HA får man desværre aldrig svar......
Mvh. Søren
Mht. en like knap - så kommer der en "Jeg er enig"-knap i forum. Du kan kigge nærmere på. f.eks HundeGalleri.dk , hvis du vil se, hvad der er af nyt. Eller vente til i morgen
mar 2009
Følger: 64 Følgere: 56 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 624
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 132
aug 2006
Jeg synes dog vi skal bruge den E-mail Rikke har udleveret til konstruktiv kritik, både hvad design og brugbarhed af siden angår, men evt. også den problematik med magtmisbrug på siden i det seneste års tid.
Jeg venter spændt om MCG kommer til at virke på min gamle Nokia med Symbian
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 132
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 68 MC-er: 13 Emner: 135 Svar: 707
aug 2006
havde vi haft det nye design vil jeg trykke på "like" nu Du burde registre konegalleri som domæne og sælge det bagefter Lyder som en indbringende idé. Især markedet ville blive interessant... Og om man må bytte koner mod køretøjer, eller kun kone mod kone
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.548
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.028
så kom std beskeden også på mcg..
At i bygger om, bestemmer kun i. men det er lidt træls at blive ved med at høre hvor konstruktive i er ang kritik... for på alle de gallerier der har fået "fjæsbog designet" der har i ikke været lydhøre... overhovedet.
Vi må ikke håbe at lige så mange kloge hoveder dropper mcg som de har gjort andre steder..
Og jo Sajmon, han to ikke skade af en degradering. og det ville modsat det nye design ikke være et tilbage skridt ..
//Brian
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 210
Det vil betyde at i brugere vil opleve en dårligere og meget uoverskuelig brugerflade, som vil føre til store frustrationer og irritationsmomenter. Vi håber i bliver glade for det, da vi kan køre med endnu flere reklamer på sitet, da vi værdsætter reklamepenge frem for glade brugere.
Mvh. Motorcykelgalleri.
dec 2003
Følger: 3 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 220
Men som mange siger, det drejer sig nok mest om penge, brugerne kommer i anden række.
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Annoncer: 2 Emner: 226 Svar: 3.253
personligt er jeg heller ikke imponeret over det jeg har set på de andre gallerier...
men brug da lige et par uger på den nye platform... så er det passende at begynde at brokke sig..
Findus: Hvis du ikke kan ændre din e-mailadresse, så skriv til os, så hjælper vi dig med det.
Brian S: Vi er kede af, at du ikke kan lide designet - men vi har nu lyttet til brugerne. Det vil selvfølgelig altid være en subjektiv opfattelse, hvis man virkelig ikke kan lide designet - for det gamle forbliver ikke, og på den måde kan vi godt blive enige om, at vi ikke lytter.
Men på baggrund af henvendelser på de gallerier, hvor designet er lagt ud, har vi efterfølgende tilføjet små features som smileys, "Jeg er enig"-knappen, mulighed for at afspille Youtubevideoer i forum, tilføjet flere funktioner til menuen i "Min konto" - herunder "Mine forumemner" og Mine forumsvar". Af større ændringer har vi ændret på farven på siden, som mange var rigtig utilfredse med, ændret på tidsangivelser, ændret på billedvisningen, samt foretaget tweaks på forsiden, som mange fandt meget uoverskuelig. Om vi er endt på det helt rigtige endnu, kan vi ikke sige, men vi glæder os til at høre jeres tilbagemeldinger, når I har prøvet kræfter med det nye udseende.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 966
Er selv ved at arbejde mig ind i at køre RR, og jeg syntes det er MEGET svært at finde godt/opdateret info om emnet (ikke kun her på siden). Så det ville være super med en kategori at klikke sig ind under, hvor alt er samlet
Det ville være creme!
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.086
Der må være andre som også "lider" under dette problem? Findes der ikke en løsning på dette?
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
Når jeg går på et forum, så vil jeg gerne nemt og overskueligt kunne vælge at gå ind på det jeg søger efter.
Ved godt at faneblade eksistere oppe i toppen, men hvorfor skal jeg bruge tid på at downloade alle de billeder når jeg f.eks logger på fra min telefon? Mange steder gør et langsom net, at det tager en krig at komme ind hvor man vil.
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.721
Der bør være fokus på en mobil version af siden - det har alle andre også.
mar 2009
mvh
Jan TMC
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.573
Så husk lige at hør med Admin på KG inden I gør noget uoverlagt. Da designet på KG blev ændret til det nye, var det helt ad h...... til og der er lagt et mega arbejde i derovre, i samråd med brugerne, for at sitet skulle blive OK og brugbart igen.
Hvis I bare uploader den rå version og vender ryggen til, så tror jeg forum og site ligeså stille og roligt dør. For i sin rå form, er det noget værre makværk og totalt ikke-brugervenligt.
aug 2006
ja nu kan sajmons opfordring pludselig blive sandheden for nogen af os.
Er i princippet enig at alt det nye lige skal afprøves, og vil da også selv give det et forsøg. Især hvis der er mulighed for at give konstruktiv kritik og evt. få ændret småting.
Sådan er det jo med alt i livet, at vi ikke altid er så glade for forandring til at starte med, men ofte så finder man jo ud af en vej at begå sig alligevel.
Jeg er dog skeptisk, da jeg synes motorcykelgalleri glemmer hvad det er: Et sted for brugerne til at præsentere billeder af motorcykelrelaterede ting samt at disktuere alt mellem himmel og jord. Designet virker mere som om det skal bruges til at levere reklame til brugerne, samt øge andre ting i gallerierne, fx. markedet. Det behøver ikke være en skidt ting, naturligvis koster det at driven siden, men det kan hurtig blive for meget.
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 52 Svar: 343
Den er simpelthen herre forvirrende..... Alt for rodet
mar 2009
PEASE OUT
jan TMC
jan 2012
På flere af de andre gallerier med det nye design. Har vi undret os over at i indføre en "like" funktion uden en "dont like" som tro følgesvend. vil du svare her hvad der lægger til grund for denne underlige disposition ?
der er da mindst lige så vigtig i mange forum emner at vide om der er mange brugere der ikke bryder sig om et "godt råd"..
Og for mit vedkommende. så er det ikke en vane sag.( har helt opgivet cykelgalleri, og forbruget af rc og båd er stærkt reduceret) det nye er helt umuligt at bruge fra telefonen og andet med touch skærm. og man scroller sig ihjel på pcen.
Det virker lidt som om det er bazooms ic4 tog historie
for mig er de store billeder absolut et tilbageskridt
apr 2005
Følger: 171 Følgere: 168 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 744
kan vi få noget mere opload til videoer end de der 500mb :o( ..
så vi kan se nogen ordenlige hd videoer .
alle har hd video nu om stunder :o) mvh bo
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
En direkte vej til min konto, at først at skulle vælge mellem min konto og min offentlige profil er et irritiations moment - især når man kommer fra en smart phone.
Når man ser de grupper der er på forsiden er det et godt tiltag at man kan vælge blot at se sine egne grupper - men her mangler genvej til egne grupper.
Hele sektionen på forsiden ... Lige nu på xxxx galleri er en gang nytteløs forvirret lirum larum, omend ville det være genialt hvis man kunne vælge blot at se sine venner fra venne listen.
Sektionen med udfordringer er også spild af spalte plads - hvor mange eller hvor lidt benytter udfordringer? Vil skyde på nogen meget få %
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.056
jan 2012
Spring en tur over på bådgalleri og se om dine forventninger bliver indfriet ;-/
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.936
OG det nuværende MC galleri, er meget mere roligt for øjnene,
det er der ingen tvivl om!
Det er nemmere at finde det man leder efter, og henvender sig mere til et voksent "puplikum" det har masser af fejl, og mangler en masse ting. MEN det har vi brugere forlængst vænnet os til! vi kender det, og føler os hjemme her.
Det nye design, er utvivlsomt kommet for at blive, og det er jo klart, at man fastholder et design over hele linien, billigere at vedligeholde!
JEG vil formentligt bruge mindre tid her. allene at det "støjer" når jeg åbner en af de nye sider. der er FOR meget information på en gang! JA jeg kan sagtens finde rundt, det kræver sku ikke en ekspert. MEN når der er mere "støj" så gider man bare ikke se lige så meget på det. OG med støj, menes for mange, for store billeder= teksten forsvinder i støjen!
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.233
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 470
Jesper H: Det er naturligvis den sidste nye version, der er landet her på siden - men derfor er der stadig ting, der kan drille, så dem hører vi meget gerne om
Brian S: Vi håber ikke det ender som et IC4-projekt Mht. "Jeg er enig"-knappen, så har vi ikke en "Jeg er ikke enig"-knap, da det kan medføre en negativ stemning, så det er baggrunden. Der er delte meninger blandt brugerne, om en sådan skal tilføjes - og vi har taget det med til videre diskussion.
Jan/kænguru : Udfordringerne er faktisk kommet med på forsiden, fordi der er rigtig mange, der bruger dem - alle gallerierne kører på samme platform, og derfor er de altså på forsiden. Tak for dine øvrige indtryk, dem tager vi med videre.
Pedersen: Vi tager dit forslag med videre!
Og tak til jer alle for jeres indtryk af det nye design - det tager vi med videre!
apr 2005
Følger: 171 Følgere: 168 MC-er: 5 Emner: 24 Svar: 744
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 851
Jeg synes overskueligheden mangler, og så mangler der en i mine øjne vigtig ting:
Hvorfor kan man ikke hægte et (1!) billede til et emne i forum?. Har man et teknisk problem, ville det jo lette det hele en del, hvis man kunne vise på et foto hvad man har problemer med, i stedet for at skulle oprette et fotoalbum om det.
I skal have ros for at have skiftet til en bedre skrifttype.
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 606
I besked centeret, når du skriver en ny besked, der kan besked vinduet kun trækkes/justeres nedaf. Er det ikke meningen du skal kunne både trække ud og ned i det, som på andre sider?
Pedersen: i lige måde
Peter K: Vi har forslaget om at vedhæfte billeder i forum på vores liste over ønskede features.
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.565
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 606
Hvis i partout vælger at ikke bruge mere bredde end valgt, fint nok, men besked feltet burde da som minimum kunne justeres ud til grænsen af det lysegrå felt mod højre når feltet nu alligevel er justerbart. I hvert fald i min optik....
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.957
Det er en helt normal funktion i andre forums.
Det letter overskueligheden betydeligt i en tråd. Samtidigt med det eliminere en del misforståelser.
Og så punktet lige nu på mc galleri - kunne man lave en boks så det kun var ens venner der blev vist. Som det er nu er det blot en lige gyldig gang lirum larum uden struktur.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 966
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.984
Søgefunktionen kan kun bruges til at tørre sig i bagen med..
Hvor utroligt det end' er, så var det bedre i det gamle design... \\OMMER// c",)
Info fra MCG/Admin