{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

Info fra MCG/Admin {{forumTopicSubject}}

I morgen vil vi gå live med det nye design her på MotorcykelGalleri.dk.

Det betyder at siden på et tidspunkt i løbet af dagen ikke vil være tilgængelig - og I vil blive mødt af en meddelelse om at "Siden opdateres".

Vi kan ikke sige, præcis hvornår I morgen det kommer til at ske, men allerede nu vil vi minde Jer om, at man fremover skal logge ind med e-mailadresse samt password.
Derfor vil det være en god idé allerede nu, at sikre Jer, at jeres e-mailadresse er opdateret. Er den ikke, så kan du ændre e-mailadresse under "Min konto" - "E-mails og abonnementer".

Med venlig hilsen MotorcykelGalleri.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Info fra MCG/Admin
  • #1   11. jun 2012 Åh nej...

• #2   11. jun 2012 ^^^haha

• #3   11. jun 2012 Pis

• kim  l
    kim l Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #4   11. jun 2012 Det bliver sq da for lækkert med noget nyt At se på

• #5   11. jun 2012 Bare det ikke kommer til at ligne traktorgalleri, for det er da en ynk at se på.

• #6   11. jun 2012 Det er lige præcis det det gør, bare uden traktore.. smiley men ja det ser da herrens ud, meget uoverskueligt.. smiley

• #7   11. jun 2012 Vi tager meget gerne imod konstruktiv kritik, så vi kan se på, om vi kan gøre noget bedre. Så vi vil meget gerne have lidt flere ord på, hvad det f.eks er, der er uoverskueligt.

Det er klart at det vil føles som en stor omvæltning, når siden har set ud, som den har gjort i mange år nu. Men vi håber at I bliver glade for det nye udseende med tiden.

Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri smiley

• #8   11. jun 2012 je håber at det kommet til at fungere bedre på mobilen... når jeg får nye hændelser, og skal ind på disse på mobilen, ender jeg stort set altid på den fede reklame der ligger i vejen...

så bruger stort set aldrig den her side hvis jeg ikke er på en pc...

• #9   11. jun 2012 Nietzsche sagde "Gud er død"

Jeg siger "Motorcykelgalleri er død"..

Vi må håbe at de ændrer det tilbage igen, eller laver det lige som facebook at man kan vælge to design... Det nye design er ikke kun grimt (hvilket jeg kunne leve med) men også uoverskueligt.

Det er sjovt at man efter så mange år (er det 8-9 år?) pludselig synes at man skal ændre til et design som virker umodent og ikke gennemtænkt.

Hvis vi får en "like" og en "Dislike" button kunne jeg dog leve med det smiley

Måske ses vi i overmorgen, måske ikke smiley

• #10   11. jun 2012 Kære Rikke

hvordan kommer man i kontakt med jer i givet fald?

Når man klager over en HA får man desværre aldrig svar......

Mvh. Søren

• #11   11. jun 2012 Nicky: Vi får forskellige tilbagemeldinger på, om det nye design er bedre på smartphones. Nogle oplever at det spiller 100% - andre mener at det ikke fungerer så godt. Men der vil på sigt komme et mobiloptimeret site/en app. Vi kan ikke sige hvornår, men det er på programmet smiley

Mvh. Rikke/MotorcykelGalleri

• #12   11. jun 2012 Søren: Prøv at skrive på support@bazoom.dk , så burde du gerne få svar.

Mht. en like knap - så kommer der en "Jeg er enig"-knap i forum. Du kan kigge nærmere på. f.eks HundeGalleri.dk , hvis du vil se, hvad der er af nyt. Eller vente til i morgen smiley

• #13   11. jun 2012 DER ER IKKE NOGET DER HEDDER !!!!!!!!PÅ SIGT!!!!!! det er enten på lang sigt ELLER på kort sigt

• #14   11. jun 2012 Hey Rikke . Adskillige gange har der været klager ang. Sajmons evige jagt på udvalgte folk . Der sker ikke en skid . Når man har så mange utilfredse brugere , burde man vel at lytte til dem . Mit forslag er at mc galleri vil være et meget mere rart sted uden arrogante hjælpe admins . Han burde være alm bruger som os andre da jeg ikke mener at han kan adminstrere det han er blevet sat til . Ellers er her hyggeligt at være og bruger siden dagligt til at få gode råd osv .

• #15   11. jun 2012 Jan: Det er et nyere udtryk, der ifølge Dansk Sprognævn blev optaget i det danske sprog omkring 1980 (fortæller Google mig). Men jeg håber at meningen med resten af indlægget om en app/et mobilsite kom frem smiley

• #16   11. jun 2012 Det kunne ikke siges bedre firat!

Jeg synes dog vi skal bruge den E-mail Rikke har udleveret til konstruktiv kritik, både hvad design og brugbarhed af siden angår, men evt. også den problematik med magtmisbrug på siden i det seneste års tid.

Jeg venter spændt om MCG kommer til at virke på min gamle Nokia med Symbian smiley

• #17   11. jun 2012 bombe self skal mailen bruges, men der er blevet skrevet så mange gange og selv på trustpilot har sagen været oppe flere gange . kan bare ikke forstå hvorfor man ikke bliver hørt , det er trods alt ikke kun en der siger det samme som mig . håber at der bliver taget hånd om det nu hvor vi har dig i åbent forum hvor vi heldigvis ikke bare bliver fejet af ,slettet eller frosset fordi det ikke lige passer en . glæder mig til at se den nye side , fortsat god mandag .

• #19   11. jun 2012 Hvad hjælper det og sku logge ind med ens E-mail når jeres system ikke en gang virker ordentligt så man kan ændre sin e-mail i jeres system -.-

• #20   11. jun 2012 Sinpuscher

havde vi haft det nye design vil jeg trykke på "like" nu smiley Du burde registre konegalleri som domæne og sælge det bagefter smiley Lyder som en indbringende idé. Især markedet ville blive interessant... Og om man må bytte koner mod køretøjer, eller kun kone mod kone smiley

• #21   11. jun 2012 Er helt enig med firat! Sajmon er virkelig en stor plage herinde for utrolig mange brugere. Han har intet imod at fryse folk eller andet, KUN fordi han kan, eller hvis man siger ham imod, og det kan fandme ikk være rigtigt at i bare ser den anden vej!!

• #22   11. jun 2012 @Rikke.

så kom std beskeden også på mcg..

At i bygger om, bestemmer kun i. men det er lidt træls at blive ved med at høre hvor konstruktive i er ang kritik... for på alle de gallerier der har fået "fjæsbog designet" der har i ikke været lydhøre... overhovedet.

Vi må ikke håbe at lige så mange kloge hoveder dropper mcg som de har gjort andre steder..

Og jo Sajmon, han to ikke skade af en degradering. og det ville modsat det nye design ikke være et tilbage skridt ..

//Brian

• #23   11. jun 2012 I morgen vil vi gå live med det nye design her på MotorcykelGalleri.dk.

Det vil betyde at i brugere vil opleve en dårligere og meget uoverskuelig brugerflade, som vil føre til store frustrationer og irritationsmomenter. Vi håber i bliver glade for det, da vi kan køre med endnu flere reklamer på sitet, da vi værdsætter reklamepenge frem for glade brugere.

Mvh. Motorcykelgalleri.

• #24   11. jun 2012 Man ser vel ikke så mange reklamer hvis man er VIP gør man ?
    Men som mange siger, det drejer sig nok mest om penge, brugerne kommer i anden række.

• #25   11. jun 2012 kom nu ind i kampen... den nye platform bliver sablet ned, før den er kommet op at køre...

personligt er jeg heller ikke imponeret over det jeg har set på de andre gallerier...

men brug da lige et par uger på den nye platform... så er det passende at begynde at brokke sig.. smiley

• #26   11. jun 2012 Jeg skal lige bede folk, der diskuterer hjælpeadministratorer om at undlade at gøre dette i forum som brugerbetingelserne foreskriver - skriv til os på den ovennævnte adresse, så ser vi på det.

Findus: Hvis du ikke kan ændre din e-mailadresse, så skriv til os, så hjælper vi dig med det.

Brian S: Vi er kede af, at du ikke kan lide designet - men vi har nu lyttet til brugerne. Det vil selvfølgelig altid være en subjektiv opfattelse, hvis man virkelig ikke kan lide designet - for det gamle forbliver ikke, og på den måde kan vi godt blive enige om, at vi ikke lytter.

Men på baggrund af henvendelser på de gallerier, hvor designet er lagt ud, har vi efterfølgende tilføjet små features som smileys, "Jeg er enig"-knappen, mulighed for at afspille Youtubevideoer i forum, tilføjet flere funktioner til menuen i "Min konto" - herunder "Mine forumemner" og Mine forumsvar". Af større ændringer har vi ændret på farven på siden, som mange var rigtig utilfredse med, ændret på tidsangivelser, ændret på billedvisningen, samt foretaget tweaks på forsiden, som mange fandt meget uoverskuelig. Om vi er endt på det helt rigtige endnu, kan vi ikke sige, men vi glæder os til at høre jeres tilbagemeldinger, når I har prøvet kræfter med det nye udseende.

• #27   11. jun 2012 PLEASE kom med en Roadrace/Banerace kategori, så man bedre kan slå op på det emne..
    Er selv ved at arbejde mig ind i at køre RR, og jeg syntes det er MEGET svært at finde godt/opdateret info om emnet (ikke kun her på siden). Så det ville være super med en kategori at klikke sig ind under, hvor alt er samlet smiley
    Det ville være creme!

• #29   11. jun 2012 Jeg har som Nicky også store problemer med at bruge siden via smartphone. Boksen der popper op efter et tryk på "nye hændelser" gemmer sig som regel bag den store reklame øverste på siden, hvilket er ganske irreterende.

Der må være andre som også "lider" under dette problem? Findes der ikke en løsning på dette?

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #30   11. jun 2012 Problemet er at forsiden er proppet med alt for meget information, gør det meget uoverskuelig.

Når jeg går på et forum, så vil jeg gerne nemt og overskueligt kunne vælge at gå ind på det jeg søger efter.

Ved godt at faneblade eksistere oppe i toppen, men hvorfor skal jeg bruge tid på at downloade alle de billeder når jeg f.eks logger på fra min telefon? Mange steder gør et langsom net, at det tager en krig at komme ind hvor man vil.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.721
    #32   11. jun 2012 Medmindre jeg zoomer helt ind på popup boksen med nye hændelser, får jeg stort set også altid ramt rekvalmen bagved på min smartphone. Og det nye design er meget data tungt når man konstant skal hente rekvalmerne ned for hver sidevisning.

Der bør være fokus på en mobil version af siden - det har alle andre også. smiley

• #35   11. jun 2012 ved hvorfor folk bruger denne tråd til HA tråd...fordi de ikke føgler de for ørenlyd når de går gennem de rigtige kanaler. kan til dels godt forstå dem for det er en stor del af siden her.. om det nye er godt eller skidt....tjaaa det ved jeg ikke før jeg har brugt det en måneds tid så kan det jo være at jeg " PÅ SIGT" jeg mener her PÅ LANG SIGT (for jeg vil gerne komme med en tids frist og ikke bare på sigt "gæt dig til hvornår" aktigt svar) smiley ;-) men vil da ikke sable det ned før jeg har siddet med det. og kan jeg ikke lide det til den tid...tjaaa så ryger min profil bare væk "kan du ikke lide lugten som saimon siger så smut" og det vælger jeg så at gøre uden påstyr:-)
    mvh
    Jan TMC

• #36   11. jun 2012 Admin

Så husk lige at hør med Admin på KG inden I gør noget uoverlagt. Da designet på KG blev ændret til det nye, var det helt ad h...... til og der er lagt et mega arbejde i derovre, i samråd med brugerne, for at sitet skulle blive OK og brugbart igen.

Hvis I bare uploader den rå version og vender ryggen til, så tror jeg forum og site ligeså stille og roligt dør. For i sin rå form, er det noget værre makværk og totalt ikke-brugervenligt.

• #38   11. jun 2012 Jan

ja nu kan sajmons opfordring pludselig blive sandheden for nogen af os.

Er i princippet enig at alt det nye lige skal afprøves, og vil da også selv give det et forsøg. Især hvis der er mulighed for at give konstruktiv kritik og evt. få ændret småting.

Sådan er det jo med alt i livet, at vi ikke altid er så glade for forandring til at starte med, men ofte så finder man jo ud af en vej at begå sig alligevel.

Jeg er dog skeptisk, da jeg synes motorcykelgalleri glemmer hvad det er: Et sted for brugerne til at præsentere billeder af motorcykelrelaterede ting samt at disktuere alt mellem himmel og jord. Designet virker mere som om det skal bruges til at levere reklame til brugerne, samt øge andre ting i gallerierne, fx. markedet. Det behøver ikke være en skidt ting, naturligvis koster det at driven siden, men det kan hurtig blive for meget.

• #39   11. jun 2012 Jeg bruger ikke Hifigalleri mere efter deres opsætning..
    Den er simpelthen herre forvirrende..... Alt for rodet

• #40   11. jun 2012 jep vi skal prøve det før vi sviner det smiley har ikke prøvet på nogen af de andre gallerier så vi for at se hvordan det bliver ellers "citat" kan du ikke klarer lugten i bagerriet så kan du smutte "citat slut" det er blevet gjort klart og tydeligt her på siden at det er sådan det er og da det er 100% lige så vigtigt som siden design og derfor også en del af kritikken om det er det nye design eller det gamle:-) men lad os nu se hvad det er ,prøve det og så udtale os til ADMINS og ikke til HJÆLPE ADMINS da man ikke er sikke på hvilket svar der kommer;o) smiley
    PEASE OUT
    jan TMC

• #41   11. jun 2012 @Rikke.

På flere af de andre gallerier med det nye design. Har vi undret os over at i indføre en "like" funktion uden en "dont like" som tro følgesvend. vil du svare her hvad der lægger til grund for denne underlige disposition ?
    der er da mindst lige så vigtig i mange forum emner at vide om der er mange brugere der ikke bryder sig om et "godt råd"..

Og for mit vedkommende. så er det ikke en vane sag.( har helt opgivet cykelgalleri, og forbruget af rc og båd er stærkt reduceret) det nye er helt umuligt at bruge fra telefonen og andet med touch skærm. og man scroller sig ihjel på pcen.

Det virker lidt som om det er bazooms ic4 tog historie smiley
    for mig er de store billeder absolut et tilbageskridt

• #42   11. jun 2012 hej @rikke
    kan vi få noget mere opload til videoer end de der 500mb :o( ..
    så vi kan se nogen ordenlige hd videoer .
    alle har hd video nu om stunder :o) mvh bo

• #43   11. jun 2012 Et par konstruktive ting der gør at jeg er irriteret over det nye design er at jeg mangler:

En direkte vej til min konto, at først at skulle vælge mellem min konto og min offentlige profil er et irritiations moment - især når man kommer fra en smart phone.

Når man ser de grupper der er på forsiden er det et godt tiltag at man kan vælge blot at se sine egne grupper - men her mangler genvej til egne grupper.

Hele sektionen på forsiden ... Lige nu på xxxx galleri er en gang nytteløs forvirret lirum larum, omend ville det være genialt hvis man kunne vælge blot at se sine venner fra venne listen.

Sektionen med udfordringer er også spild af spalte plads - hvor mange eller hvor lidt benytter udfordringer? Vil skyde på nogen meget få %

• #44   11. jun 2012 Har lige kigget lidt på de andre galleri-sider som er konverteret til ny design. Der var ikke noget der "drillede" på min IPhone 4s, og synes da heller ikke det virker så rodet som nogen får det til at lyde. Jeg glæder mig til et friskt pust og et mere moderne og tidssvarende design.

• #45   11. jun 2012 @nicklas.

Spring en tur over på bådgalleri og se om dine forventninger bliver indfriet ;-/

• #46   11. jun 2012 Har på det sidste brugt en del tid på RC galleri....

OG det nuværende MC galleri, er meget mere roligt for øjnene,
    det er der ingen tvivl om!

Det er nemmere at finde det man leder efter, og henvender sig mere til et voksent "puplikum" det har masser af fejl, og mangler en masse ting. MEN det har vi brugere forlængst vænnet os til! vi kender det, og føler os hjemme her.

Det nye design, er utvivlsomt kommet for at blive, og det er jo klart, at man fastholder et design over hele linien, billigere at vedligeholde!

JEG vil formentligt bruge mindre tid her. allene at det "støjer" når jeg åbner en af de nye sider. der er FOR meget information på en gang! JA jeg kan sagtens finde rundt, det kræver sku ikke en ekspert. MEN når der er mere "støj" så gider man bare ikke se lige så meget på det. OG med støj, menes for mange, for store billeder= teksten forsvinder i støjen!

• #47   12. jun 2012 Nu har jeg 4 gange forsøgt at opdatere min mail adresse,- men modtager ikke nogen aktiveringskode.. Så hvordan skal jeg så nå at opdaterere min mail inden MCG opdaterer ?

• #48   12. jun 2012 Hvad mon denne "Rikke" kører på? ;p

• #49   12. jun 2012 MN Lemvig: Skriv til os på support@bazoom.dk, så hjælper vi dig videre smiley

• #50   12. jun 2012 Der er flere af jer, der skriver, at bannerne dækker for "Nye hændelser" - vi vil meget gerne have et billede af fejlen, da det er banneropsætningne, der ikke er korrekt. Det er ikke meningen, at bannerne skal forstyrre brugen af siden.

Jesper H: Det er naturligvis den sidste nye version, der er landet her på siden - men derfor er der stadig ting, der kan drille, så dem hører vi meget gerne om smiley

Brian S: Vi håber ikke det ender som et IC4-projekt smiley Mht. "Jeg er enig"-knappen, så har vi ikke en "Jeg er ikke enig"-knap, da det kan medføre en negativ stemning, så det er baggrunden. Der er delte meninger blandt brugerne, om en sådan skal tilføjes - og vi har taget det med til videre diskussion.

Jan/kænguru : Udfordringerne er faktisk kommet med på forsiden, fordi der er rigtig mange, der bruger dem - alle gallerierne kører på samme platform, og derfor er de altså på forsiden. Tak for dine øvrige indtryk, dem tager vi med videre.

Pedersen: Vi tager dit forslag med videre! smiley

Og tak til jer alle for jeres indtryk af det nye design - det tager vi med videre!

• #51   12. jun 2012 mange tak rikke . go dag smiley

• #52   12. jun 2012 Nu plages jeg ikke så meget af reklamer, jeg bruger Linux og Firefox med adblock installeret. Så er der fred.

Jeg synes overskueligheden mangler, og så mangler der en i mine øjne vigtig ting:
    Hvorfor kan man ikke hægte et (1!) billede til et emne i forum?. Har man et teknisk problem, ville det jo lette det hele en del, hvis man kunne vise på et foto hvad man har problemer med, i stedet for at skulle oprette et fotoalbum om det.

I skal have ros for at have skiftet til en bedre skrifttype.

• #53   13. jun 2012 Hej Rikke
    I besked centeret, når du skriver en ny besked, der kan besked vinduet kun trækkes/justeres nedaf. Er det ikke meningen du skal kunne både trække ud og ned i det, som på andre sider?

• #54   13. jun 2012 Christian: Nej, det er ikke meningen, som designet er nu - men vi tager gerne forslaget med videre, om at det skal være muligt. smiley Ser taksten i beskedfeltet mærkeligt ud?

Pedersen: i lige måde smiley

Peter K: Vi har forslaget om at vedhæfte billeder i forum på vores liste over ønskede features.

• #55   13. jun 2012 Hold kæft hvor en rodebutik........

• #56   13. jun 2012 Det gør bare ikke feltet mere fleksibelt at det kun kan trækkes nedaf.
    Hvis i partout vælger at ikke bruge mere bredde end valgt, fint nok, men besked feltet burde da som minimum kunne justeres ud til grænsen af det lysegrå felt mod højre når feltet nu alligevel er justerbart. I hvert fald i min optik....

• #57   13. jun 2012 At kunne citere i forum er meget ønsket.
    Det er en helt normal funktion i andre forums.

Det letter overskueligheden betydeligt i en tråd. Samtidigt med det eliminere en del misforståelser.

Og så punktet lige nu på mc galleri - kunne man lave en boks så det kun var ens venner der blev vist. Som det er nu er det blot en lige gyldig gang lirum larum uden struktur.

• #58   13. jun 2012 Når man går ind på Markede, og vil søge efter dæk, så kommer der motorcykler istedet... Ret træls smiley

• #59   13. jun 2012 Forslag til forbedring: Bedre integration med AdBlock Plus. Således at reklamen ikke blot fjernes, men at den tomme plads udnyttes til det man betaler for.

• #60   13. jun 2012 Enig med Claus..

Søgefunktionen kan kun bruges til at tørre sig i bagen med..
    Hvor utroligt det end' er, så var det bedre i det gamle design... \\OMMER// c",)

Kommentér på:
Info fra MCG/Admin

Annonce