1.401 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ny motorcykel 18 år - caferacer? Ny motorcykel 18 år - caferacer?

Hej,

er lige begyndt på kortet til både bil og mc. Har kigget meget på suzuki gs500, men tænkte også på en cafe racer? om den ikke kunne fåes i samme prisklasse maks?

kender ikke mærkerne på caferacere osv. synes bare de ser fede ud nogle af dem. men hvilke mærker/modeller ville være en mulighed? til en.. 20k? måske 25-30 som en gs500 koster.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny motorcykel 18 år - caferacer?
  • #1   26. maj 2012 en yamaha xs650'er kan blive en ganske fed cafe racer for rimelige penge, men som med alt andet af den slags, så kræver det at man kan skrue lidt selv og har fornemmelse for mekanik, ellers er det hurtigt en dyr hobby...

• #2   26. maj 2012 Hold dig til en gs500, den styrer og kører godt, især som nybegynder.

• #3   26. maj 2012 Min kusines mand, har en Honda CB350 Twin som allerede er lavet om til café racer. Synes bestemt han sagde omkring 10.000,-
    Den trænger gevaldigt til en gang maling da hans søster har haft malet den pink.

• #4   26. maj 2012 der er en SUPER flot Kawasaki 750 caféracer til salg herinde til lige over 20k - dén ville jeg kigge på hvis du er til caféracere... smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=108717

• #5   26. maj 2012 Café racerne synes jeg plejer at være noget under de 30k, så det bør da være muligt at finde et fint eksemplar.
    Men hvis du ikke er vant til at få olie på fingrene, så hold dig til en GS´er. Café racerne kræver du ved lidt om mekanikken og selv kan skrue.

En GS 500 kan du nu osse selv hen ad vejen bygge om til en café. Det giver en særlig tilfredsstillelse at vide man selv har lavet det hele, og så lærer du samtidigt noget om maskinen undervejs.

• #6   26. maj 2012 Som førstegangs køber bør du købe noget, som bare virker fra start.

Caferacere er hjemmebyggede og ofte ret forskruede. Så du komme til at skrue og lede mere efter dele, end du gør på vejen.

EVT. Honda GB500, perfekt til dig!

• #7   26. maj 2012 Ud fra det Jens siger, ville jeg snuppe en suzuki gs 450 til 5-6.000 og selv bygge lidt på hen ad vejen. Det er en god billig måde at lære om maskiner på + du får en yderst stabil lille cykel der er billig i drift.

ellers er en gs 500e et rigtig godt bud, hvis ikke du vælger en færdigbygget caféracer.

du bliver en glad mand uanset hvad smiley

• #8   26. maj 2012 Se evt. min Bandit 600 fra 2004 til 32,900..

Kommentér på:
Ny motorcykel 18 år - caferacer?

Annonce