{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

18 års motorcykel - Offroader/super.m {{forumTopicSubject}}

Hej MC-galleri.
Jeg er lige blevet 18 år, og taget mc kortet.
Nu vil jeg selvfølgeligt gerne have en maskine at køre på, og da jeg har kørt cross før, og have en Suzuki RMX knallert da jeg var yngre vil jeg gerne have noget i den stil. Enten en SuperMotard eller Offroader..

I FDM i sidste måned testede de en Suzuki DRZ400. De giver den meget gode anmendelser. Men er der andre super-motard-lingnende, eller offroad cykler til ca. samme pris? (ny pris 71.730,-) - Og hvad med 34 HK-reglen? Er der nogle vej-"crossere" der kan overholde den?

Håber i kan hjælpe mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  18 års motorcykel - Offroader/super.m
  • Chris B
    Chris B Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #2   16. maj 2006 Hej Emil,

Jeg har selv haft en offroader siden jeg fik mit lille kort. Det er en Honda NX 250, og den har da været fint til mit forbrug. Men hvis du skulle falde over en der har mere end de 34 hk, så kan den vel drosles ned.

Har lige været en tur på Google, og kan se at min er sat til 23,5 hk på bikez.com. Jeg er selv på udkig efter noget større nu, så hvis det er noget du er interesseret i er du da velkommen til at skrive smiley

• #3   16. maj 2006 der er jo også yamaha dt 125 og 175 ccm dem må du så vidt jeg husker køre unden de blive droslet...

• #4   16. maj 2006 Chris B: Det lyder godt.. smiley Nu skal jeg lige se hvad jkeg ellers kan finde.. Så skriver jeg tilbage? smiley

Søren: Ja.. Dem har jeg kigget på, men synes kun det er gamle modeller man kan finde på nettet.. Jeg vil jo gerne have en af lidt nyere dato smiley

• #5   16. maj 2006 ja det kan jo godt blive et proble så smiley

• #6   16. maj 2006 Har også læst den anmeldelse af DRZ'en... der står at den gødt må køres på lille kort, men den har 36 HK... så vidt jeg ved er det MAX 34HK/25KW og 0,16KW pr. kg. så forstår ikke helt hvorfor den må køres på lille...

Kommentér på:
18 års motorcykel - Offroader/super.m

Annonce