701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Drosling af zxr 400 92' Drosling af zxr 400 92'

Jeg står og skal have droslet min mc, dog har jeg ikke helt fundet ud af hvordan endnu. Har søgt lidt rundt på nettet, og nogle mener det er meget nemt, og det er bare bestille et sæt på ebay med TÜV godkendelse, fx som dette: http://www.ebay.de/itm/KAWASAKI-ZXR400L-34PS-25kW-Drossel-satz-Leistungsreduzierung-NEU-/230787338379?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35bbff508b
Ved en forhandler ender det jo med at koste flere tusind kr, så kan det virkelig gøre så billigt, og er disse kit godkendte og passer til cyklen? Hvad er forskellen egentlig om det er en H eller L model? Håber i kan hjælpe, for skal op til køreprøve i morgen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drosling af zxr 400 92'
  • #1   10. maj 2012 De der ligner ihvertfald det droslingskit der sad på min. Det er relativt nemt at gøre selv, og tager ca et par timer, hvis du ikke er HELT dus med cyklen smiley
    Men nu vil en helt masse kloge mennesker sikkert fortælle dig at der skal være godkendelse med stelnr, underskrift fra forhandler og bla bla bla.. Ring til din lokale synshal, og spørg hvad de kræver af papirer osv for at syne din cykel til 34 hp. Mener forskellen på H og L er årgangene. En L2 er f.eks. 1992 og en L3 er 1993 osv.

Og held og lykke imorgen til køreprøven smiley

• #2   11. maj 2012 problemet er jo bare ved selv at sætte det i, at synmanden ved mig fx han siger det skal sættes i af en forhandler så han kan sætte sit stempel og sige god for at droslings kittet er monteret korrekt.

• #3   12. maj 2012 Jeg bestod, og det gik sku fint.

Jeg må lige prøve at ringe ned til synsmanden og høre hvad de siger til det, det er sku nok det nemmeste, også må jeg prøve at tage den der fra smiley Mht hvilken model der er H eller L fx. spurgte jeg, fordi der nogle gange står på ebay, at kittet kun er til den ene model, og jeg er ikke helt sikkert på hvilken model min er smiley

• #4   14. maj 2012 Du har en L2, ligesom min egen.. Jeg har et droslingkit liggende, som jeg har pillet ud af min egen, men har ingen papirer fra en forhandler.. Men ring til din lokale synsmand, det er i sidste ende ham der skal godkende måden det er gjort på smiley

• #5   14. maj 2012 Hvis der er TÜV papir med er det er bare i med lortet, og til syn. problemet med at selv monterer det kan være den skal indstilles og hvis man ikke har forstand på det, kan det blive noget lort ..

• #6   15. maj 2012 Lasse, var faktisk nede og høre den lokale synsmand i går, og de sagde der ikke var noget problem i at jeg selv monterede det, hvis bare sættet var med TÜV papirer, og det var til den helt rigtige model. Men skulle den indstilles om da du tog det af?

Simon T, monteringen er ikke noget problem, men indstilling har jeg ikke rodet med, så ja det ville være et problem. Har også snakket med den lokale mc forhandler om et tilbud, men venter stadig på svar.

• #7   15. maj 2012 Emil, Okay det var godt at høre, jeg kunne heller ikke se hvorfor en forhandler skulle sætte sit stempel, og så skulle det være bedre.. Og ja det kræver en instilling af maskinen bagefter.. Men det er ikke livsnødvendigt, den "prutter"/knalder bare noget mere fra udstødning på vej ned i omdrejninger smiley

Kommentér på:
Drosling af zxr 400 92'

Annonce