{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilket visir?
  • #1   1. maj 2012 Jeg har et mørkt visir til min XR-1000 som jeg er ganske tilfreds med. Du skal bare være opmærksom på, at når du kører om aftenen med visiret nede så er det mørkt. Meget mørkt! Og det kan nogle gange godt være lidt irriterende..
    Men jeg ville tage det der passer bedst til din hjelm. Jeg stod og vaklede mellem et sølvfarvet spejlvisir og det mørke, men det mørke så bedst ud til min sorte hjelm.

• #2   1. maj 2012 det er sådan en her jeg har.

http://www.ebay.it/itm/CASCO-HELMET-NZI-CHUPA-CHUPS-RAZER-II-CROMO-CDL-REPLICA-/170492967599

tror sku de passer lige dårligt smiley
    kan det pase man kan få sådan nogle visir lige som i nogle briller der bliver til solbriller når solen kommer frem?

• #3   1. maj 2012 Du kan få nogle indlæg du klister på dit nuværende visir, som så bliver mærkere når solen's uv stråler lyser på det.
    Photochromic visor, eller Fotokromatiske visir er hvad man kalder dem... kan godt være de også har andre navn.

Men var det mig så tog jeg bare et tonet visir, også lod vær med at kører om aftenen, eller husker at tage et klart visir med mig smiley

• #4   2. maj 2012 til dage med høj sol og hvor jeg VED at jeg er hjemme inden det bliver mørkt har jeg mørktonet til min Shoei hjelm, Til de dage hvor forholdene ikke er til det helt mørke har jeg et klart visir med fotokromatic pinlock.
    Så er jeg vidst ok dækket ind;o))

Kommentér på:
hvilket visir?

Annonce